Uniunea Studentilor Academiei de Studii Economice Bucuresti
(USASE Bucuresti)

Uniunea Studentilor Academiei de Studii Economice din Bucuresti (USASE) este organizatia studenteasca ce reprezinta interesele comune ale tuturor studentilor, de la nivelul diverselor formatii, programe sau cicluri de studiu ale Academiei de Studii Economice din Bucuresti (ASE Bucuresti) si se implica in dezvoltarea lor personala si profesionala.

Printre valorile USASE se regasesc spiritul de initiativa, implicarea activa, voluntariatul, creativitatea, comunicarea, entuziasmul, devotamentul, solidaritatea, integritatea, profesionalismul si pasiunea.

CONTACT

email

USASE BUCURESTI » USASE Bucuresti
 
Școala internațională de vară Bucharest Summer University, proiect organizat de Academia de Studii Economice din București, Asociația Absolvenților ALUMNI ASE și Uniunea Studenților Academiei de Studii Economice din București (USASE), prin intermediul Senatului Studenților, se va desfășura în perioada 14-28 august 2016 cu sprijinul Facultății de Administrație și Management Public.
 
Proiectul își propune să promoveze în rândul celor 55 de participanți din peste 30 de țări schimbul de idei și uniformizarea conceptelor de bază din domeniu (identificarea oportunităților și provocărilor managementului public și eticii acestuia, a diferențelor dintre elaborarea politicilor și implementarea acestora, tendințe viitoare în administrația publică și identificarea particularităților culturale și a valorilor mediului de afaceri european).
 
Ediția acestui an le va oferi participanților din țară și din străinătate o multitudine de perspective asupra oportunităților și provocărilor din lumea administrației și managementului public de la nivelul Uniunii Europene, pregătind studenții pentru inițiativa unui aport unic în acest domeniu.
 
Pe lângă activitățile academice, participanții se vor bucura de o serie de excursii atât în București, cât și prin țară, seri și petreceri tematice, cursuri interactive și mai ales, vor avea parte de o experiență creativă, unică și plină de satisfacții.La sfârșitul celor două săptămâni, cei 55 de studenți de la ciclurile de licență, masterat și doctorat vor obține atât diplomă de participare cât şi cinci (5) ECTS (puncte credit transferabile internaţional). 
 
Mai multe detalii, precum şi modalităţile de aplicare pot fi obţinute accesând site-ul oficial Bucharest Summer University sau pe pagina de facebook.



Îți mai recomandăm:

Şcoala internaţională de vară este un eveniment organizat de Academia de Studii Economice din Bucureşti şi Uniunea Studenţilor Academiei de Studii Economice din Bucureşti, şi va avea loc în perioada 10 -24 august 2014. Citește mai mult

* * *

Iată ce trebuie să faceți pentru a reține cu ușurință cursurile: Primul pas este să sintetizați materialul pe care îl aveți de învățat și alcătuiți rezumate; Alternați studiul la o materie preferată cu cel la una mai puțin plăcută. Învață acum cum să înveți!


European BEST Engineering Competition


Publicat în Ebec.bestcj.ro

Organizația studențească europeană BEST Cluj-Napoca lansează o nouă provocare pentru studenții Universității Tehnice și anume a 9-a ediție a competiției inginerești EBEC, ce va avea loc în perioada 1-3 noiembrie. Acest concurs de mare anvergură se desfășoară în 23 de țări din Europa și reunește peste 5000 de studenți de la 83 de universități tehnice.

Ediția locală de anul acesta este formată din 3 probe: Case Study, Team Design și o competiție Emerson, la care vor participa 24 de echipe formate din 4 studenți. Case Study este organizat în colaborare cu federația Share, coordonatoarea “Cluj-Napoca, Capitală Europeană a Tineretului 2015” și organizația Reper21. Proba propune o problemă reală a societății, o situație de criză, ce necesită cele mai bune strategii de rezolvare. Echipele care vor veni cu cele mai fiabile planuri și cele mai bune soluții vor fi declarate câștigătoare. Team Design este susținut de Renault, care va propune tema competiției. Studenții cu simț practic vor realiza din cele mai neconvenționale materiale un dispozitiv care să treacă diferite teste. Cea de-a treia competiție în cadrul EBEC reprezintă o colaborare între BEST și compania Emerson și va avea un subiect dintr-un domeniu de interes general, astfel încât orice student UTC-N să poată participa.

Câştigătorii de la Case Study și Team Design se vor califica la etapa regională EBEC, unde vor concura cu caştigătorii etapelor locale din Bucureşti, Braşov, Chişinău, Iaşi și Timişoara. Cei care vor ieşi învingători în această competiție EBEC vor reprezenta România la faza europeană, organizată în Riga, Letonia, unde vor concura cu participanţi din toată Europa.

Înscrierile se fac online din 14 până în 25 octombrie.


Îți mai recomandăm:

BEST Iaşi organizează în perioada 20 – 22 noiembrie etapa locală a competiţiei inginereşti European BEST Engineering Competition (EBEC), competiţia adresată tuturor studenţilor de la Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!


PRIME România pornește înscrierile pentru cea de-a 14-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare (CNSC). Evenimentul abordează tema The Clickbait Era și are loc în perioada 6-7 aprilie 2017, la fosta Universitate a Europei de Sud-Est Lumina, actualul Liceu Teoretic Internațional de Informatică Colentina (Șoseaua Colentina, 64b). Pentru informații suplimentare referitoare la CNSC, accesați website-ul cnsc.primeromania.ro

Congresul se bazează pe un ansamblu de conferințe care prezintă informații fundamentale despre Era Clickbait. Aceste conferințe se vor îmbina cu o serie de studii de caz specifice, care vor demonstra planurile de lucru realizate și aplicate de anumite branduri sau companii.



Workshopurile tematice, un alt element prezent în cadrul evenimentului, vor facilita tranziția de la teoria Erei Clickbait la practica acesteia.

Tema de anul acesta prezintă tehnicile și strategiile utilizate de branduri pentru a atrage atenția publicului lor țintă. Conceptul de clickbait este reprezentat simplu, printr-un titlu atrăgător atașat unui hyperlink care ascunde un site cu informație mai puțin interesantă decât titlul respectiv. Strategia urmărește să atragă cât mai mult atenția asupra conținutului irelevant din mediul online, ignorat în primă instanță de către utilizatorii de internet. În Era Clickbait, ne mai lovim și de conceptul de newsjacking, care presupune alinierea unui brand cu un eveniment curent, cu scopul de a atrage atenția prin media și de a crește vizibilitatea acestuia, dar și de fotografie comercială și design grafic.

Prima conferință, Why do we click?, se va desfășura pe 6 aprilie, începând cu ora 10:00 și va cuprinde noțiuni generale referitoare la Clickbait, precum definiția conceptului, apariția, evoluția și importanța acestuia. De asemenea, vor fi prezentate atât strategiile utilizate pe rețelele sociale, cât și avantajele și dezavantajele utilizării acestei tehnici de atragere a consumatorilor.

Ziua întâi va continua cu cea de-a doua conferință, Stealing the spotlight, care va avea loc de la ora 13:15. Prin intermediul ei, se va defini și analiza conceptul de newsjacking, se va prezenta contextul apariției acestuia, dar și importanța și efectele utilizării acestei tehnici în mediul online.

Cea de-a doua zi CNSC va debuta la ora 10:00, prin conferința Photography is truth. Or not?, care va expune pe larg conceptul de fotografie comercială și design grafic. Elementele implicate în procesul de transformare a realului în comercial, importanța deosebită a vizualului în scopul creșterii vânzărilor, dar și necesitatea utilizării anumitor programe de editare și retușare a imaginilor, sunt doar câteva dintre punctele de discuție ale acestei conferințe.

CNSC-ul se va încheia cu Behind the scenes, cea de-a patra și ultima conferință care va sublinia secretele și curiozitățile din spatele unui aparat de fotografiat. Conceptul de food styling va fi și el ilustrat tot în cadrul acestei conferințe. Se vor dezbate subiecte precum: importanța editării fotografiilor, trenduri, dar și relevanța utilizării metodei de food styling în Era Clickbait.

De-a lungul celor două zile de Congres, se vor desfășura workshopuri simultane, susținute de către agenții de publicitate și companii, între orele 16:00-18:00. Participanții care aleg să se înscrie vor învăța să aplice toate cunoștințele acumulate în urma conferințelor și studiilor de caz. Workshopurile sunt o componentă esențială a CNSC-ului, întrucât acestea oferă participanților șansa de a realiza campanii interesante, sub coordonarea unor profesioniști.

În plus, la finalul fiecărei conferințe, studenții își pot clarifica eventuale nelămuriri, în cadrul sesiunilor de întrebări și răspunsuri. Cei mai curioși vor fi de asemea premiați și vor avea șansa să afle detalii suplimentare, dacă adresează întrebări.

Persoanele interesate se pot înscrie pe site-ul www.cnsc.primeromania.ro, la secțiunea Înscrieri, sau la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare percepută este de 30 RON pentru conferințe și studii de caz, iar pachetul complet, care include și un workshop, este de 35 de RON. Taxa include accesul la gustările din pauze, indiferent de pachetul ales.


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. Citește mai mult

* * *

1. Nu reciti de prea multe ori – citirea si recitirea, uneori superficiala, a notitelor nu este o solutie buna de memorare pe termen lung. 2. Raspunde la intrebari – “de ce?” sau “cum anume?”, te ajuta sa observi mai bine ceea ai retinut si sa aprofundezi materia. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe