Uniunea Studentilor Academiei de Studii Economice Bucuresti
(USASE Bucuresti)

Uniunea Studentilor Academiei de Studii Economice din Bucuresti (USASE) este organizatia studenteasca ce reprezinta interesele comune ale tuturor studentilor, de la nivelul diverselor formatii, programe sau cicluri de studiu ale Academiei de Studii Economice din Bucuresti (ASE Bucuresti) si se implica in dezvoltarea lor personala si profesionala.

Printre valorile USASE se regasesc spiritul de initiativa, implicarea activa, voluntariatul, creativitatea, comunicarea, entuziasmul, devotamentul, solidaritatea, integritatea, profesionalismul si pasiunea.

CONTACT

email

Carmen Ion predă limba și literatura română la Focșani de vreo 25 de ani. Anul acesta, ceea ce ea pornise din joacă, cu o clasă căreia îi era dirigintă, a devenit un festival-concurs.

Elevii citesc romane și apoi le transpun în videoclipuri. Se numește Boovie Festival − joc de cuvinte între book și movie şi este un concurs de book-trailers, adică scurte rezumate cinematografice ale unor cărţi.



În cuvintele ei, Carmen Ion a strecurat și un sfat-rugăminte pentru părinți: lăsați-i pe copii să greșească!


Îți mai recomandăm:

Fizician si filosof recunoscut, Basarab Nicolescu este primul roman care a castigat medalie de aur in istoria Olimpiadei Internationale de Matematica. Citește mai mult

* * *

Profesorii de la Universitatea din Sheffield au realizat un studiu ale cărui rezultate au confirmat faptul că învăţarea este mai eficientă atunci când întreg procesul se întinde pe o perioadă mai lungă de timp şi include pauze regulate. Învață acum cum să înveți!


Statutul Studentului, prima iniţiativă legislativă care aparţine 100% studenţilor, adoptat de Ministerul Educaţiei la propunerea ANOSR, garantează studenţilor şi în sesiune o serie de drepturi de care aceştia pot beneficia.

Profesorii nu pot sa dea examen dupa bunul plac, ci sunt obligați sa își respecte promisiunile de la începutul semestrului! Statutul Studentului spune că studenții au dreptul de a fi informați  cu privire la programă și la modalitățile de evaluare, iar orice modificare a acestora se poate face doar cu acordul studenților.


Îți mai recomandăm:

Statutul Studentului, denumit oficial Codul Drepturilor și Obligațiilor Studentului, a fost adoptat prin Ordin de Ministru. Acesta are caracter obligatoriu pentru toate universitățile din România și prevede clar:- Profesorii nu pot să dea examen după bunul plac, ci sunt obligaţi să îşi respecte promisiunile de la începutul anului! Orice modificare a acestora se poate face doar cu acordul studenţilor. Citește mai mult

* * *

Impartirea perioadelor de timp dedicate studiului in intervale mai scurte se pare ca ar functiona mai bine decat un maraton de invatare.  O alta strategie de invatat care s-a dovedit a fi eficienta este evaluarea periodica. Învață acum cum să înveți!


Be PROUD. Make up your brain!


Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.






Îți mai recomandăm:

Pentru a doua oara in ultimii trei ani, o echipa de studenti a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, se afla in top 3 la Concursul European de Campanii Publicitare Ad Venture. Citește mai mult

* * *

Dacă vrei să faci față mai ușor sesiunii și să fii în formă maximă la examene, susține-ți creierul și oferă-i un impuls de energie cu MemoPlus. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe