Societatea Studentilor Universitatii Bucuresti
(SSUB Bucuresti)

Asociatia isi propune:
a) Sa promoveze si sa apere drepturile omului;
b) Sa incurajeze cercetarea stiintifica si pregatirea profesionala, sociala si culturala a membrilor sai;
c) Sa faciliteze crearea si dezvoltarea legaturilor profesionale, sociale, culturale, sportive intre membrii sai;
d) Sa faciliteze comunicarea intre cadrele didactice din invatamantul superior si studentii din cadru organizatiei;
e) Sa afirme si sa promoveze toleranta, pluralismul opiniilor, confruntarea libera de idei, performanta, spiritul critic si autonomia universitara;
f) Sa incurajeze si sa desfasoare actiuni de propaganda sanitara, culturala si civica in randul populatiei.

BOARD

CONTACT

Calea Plevnei nr. 61, et. 1, camera 26, cod postal 010223, Bucuresti, email

SSUB BUCURESTI » SSUB Bucuresti
 

Reprezentanţii Asociaţiei Societatea Studenţilor Universităţii Bucureşti (SSUB) au depus marţi o plângere penală la Parchetul de pe lângă Judecătoria sectorului 2, împotriva conducerii Universităţii din Bucureşti, pentru multiple nereguli, susţin ei, printre care vânzarea ilegală a locurilor din cămine.

Preşedintele Asociaţiei SSUB, George Velcea, si delegatia SSUB, au depus marţi, un denunţ la Parchetul de pe lângă Judecătoria sectorului 2, împotriva conducerii Universităţii din Bucureşti pentru multiple nereguli, susţin reprezentanţii SSUB.


Îți mai recomandăm:

Doi studenti ai Universitatii din Bucuresti au lasat cartea la o parte si, în schimbul diverselor beneficii au ajuns instrumentele unor profesori dornici de manipulare, control şi cenzura. Citește mai mult

* * *

Studenții care își iau notițe folosind laptopul țin minte mai puține informații și înțeleg mai superficial lecțiile, în comparație cu cei care își scriu de mână notele de curs, arată un studiu recent citat de Science American. Învață acum cum să înveți!


Tineri iscusiţi şi-au construit şi programat roboţi meniţi să pună în practică cunoştiinţele dobândite până acum în centrele universitare şi liceele cu profil tehnic din care fac parte şi să îşi învingă adversarii în ring.

Robo Football, Line Follower, Line Follower Enhanced, Mega, Mini si Micro Sumo sunt cele şase probe care le vor da bătăi de cap concurenţilor în zilele de 23 şi 24 Noiembrie 2013, începând cu orele 11.30, respectiv 10.00 în Aula Facultăţii de Electronică, Telecomunicaţii şi Tehnologia Informaţiei.


Îți mai recomandăm:

Cea mai mare competiție de robotică din România este organizată de Liga Studenților Electroniști și ETTI Robochallenge, cu sprijinul Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației și Universitatea Politehnică din București. Citește mai mult

* * *

Benjamin Franklin did this 1 hour a day, 5 hours a week. Why you should do it too.  I call this Franklin's five-hour rule: one hour a day on every weekday. Învață acum cum să înveți!


Între 16 și 18 martie Business Organization for Students desfășoară cea de-a noua ediție a proiectului Proud pe tema The Power of Image. Evenimentul va fi găzduit de Alandala Café.

Proud este un proiect marca Business Organization for Students, care creează un mediu favorabil printr-un dialog eficient între studenţii pasionaţi de PR, Publicitate sau Marketing şi oamenii din companii care schimbă zilnic regulile industriilor în care lucrează.

Structurat pe 3 zile tematice, proiectul îşi propune să ofere studenţilor șase workshop-uri cu teme de actualitate bazate pe studii de caz care explorează conceptul imagine de brand. Temele discutate în aceste zilele vor fi în ordinea următoare: Strategii de consolidare a imaginii, Campanii de Imagine și Crize de imagine.
În prima zi a evenimentului studenții vor avea ocazia să se remarce în cadrul workshop-ului susținut de Paul Kasprovski. Pe aceeași lungime de undă, Alina Galeriu va împărtăși cu studenții secretele construirii celor mai bune strategii de imagine.

Pe 17 martie Cătălin Dobre va simula procesul creativ de formare a unei campanii de imagine. În a doua parte a zilei Ana Maria Diceanu vine să vorbeasă despre campaniile de imagine pe care le-a gestionat și cum aceastea au ajuns să fie premiate la nivel internațional. 

Ultima zi îi aduce pe Monica Jitariuc și Bogdan Theodor Olteanu care, împreună cu studenții, se vor confrunta cu problema crizelor de imagine și vor încerca să găsească cele mai bune soluții în astfel de situații.

Pentru mai multe detalii despre Proud 9, puteţi accesa site-ul proud.bosromania.ro sau pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing. Citește mai mult

* * *

Dacă e ceva ce am învățat în primii 3 ani la facultatea de arhitectură (da, mai am încă 3. Da, știam în ce mă bag…) este să lucrez. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe