Societatea Studentilor Universitatii Bucuresti
(SSUB Bucuresti)

Asociatia isi propune:
a) Sa promoveze si sa apere drepturile omului;
b) Sa incurajeze cercetarea stiintifica si pregatirea profesionala, sociala si culturala a membrilor sai;
c) Sa faciliteze crearea si dezvoltarea legaturilor profesionale, sociale, culturale, sportive intre membrii sai;
d) Sa faciliteze comunicarea intre cadrele didactice din invatamantul superior si studentii din cadru organizatiei;
e) Sa afirme si sa promoveze toleranta, pluralismul opiniilor, confruntarea libera de idei, performanta, spiritul critic si autonomia universitara;
f) Sa incurajeze si sa desfasoare actiuni de propaganda sanitara, culturala si civica in randul populatiei.

BOARD

CONTACT

Calea Plevnei nr. 61, et. 1, camera 26, cod postal 010223, Bucuresti, email

SSUB BUCURESTI » SSUB Bucuresti
 

Mulţi studenţi care vin la Universitatea din Bucureşti aleg să stea în cămin datorită costurilor mai reduse. În afară de banii pe care îi cheltuie pe mancare, cărţi, diferite materiale pentru facultate etc., studenţii sunt nevoiţi să plătească şi serviciile de internet pentru că acestea nu sunt incluse în taxa de cazare pentru cămin. 

Organizatia studențească Societatea Studenţilor Universităţii Bucureşti, a înaintat o cerere rectorului Universităţii prin care a semnalat faptul că este nevoie ca studenţii din cămine să aibă acces gratuit la serviciile de internet. 


Îți mai recomandăm:

Vă prezentăm câteva dintre slujbele cu jumătate de normă pe care le pot face studenţii. Companiile care angajează în domeniile despre care veţi citi promit program flexibil, în aşa fel încât studenţii să lipsească foarte puţin sau deloc de la cursuri. Citește mai mult

* * *

How is it even possible that Elon Musk could build four multibillion companies by his mid-40s — in four separate fields (software, energy, transportation, and aerospace)? To explain Musk’s success, others have pointed to his heroic work ethic (he regularly works 85-hour weeks), his ability to set reality-distorting visions for the future, and his incredible resilience. Învață acum cum să înveți!


CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie


Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

This video explores some very crucial reasons for everyone having an understanding of physics. Elon Musk, Brian Cox and Richard Feynman explain. The movie clip is from 'Margin Call' (2011). Învață acum cum să înveți!


După zece ani de participări constante la sesiunile Markstrat, la care a obținut peste 120 de medalii, Universitatea din București, prin Departamentul de Limbi Moderne Aplicate din cadrul Facultății de Limbi şi Literaturi Străine și Facultatea de Administraţie şi Afaceri, organizează cea de-a XIX-a sesiune a Programului Intensiv în cadrul consorţiului european DUKENET.



În cadrul programului Markstrat, studenţii iau parte, timp de o săptămână, la 11 runde de simulare pe probleme de marketing în limba engleză, online, fiind coordonaţi de către profesori/instructori din ţările participante. La finele simulării, se acordă medalii de aur, argint şi bronz, în funcţie de evaluarea deciziilor luate, de notele obţinute la două referate şi la prezentarea finală, în echipe internaționale, în faţa unui juriu format din profesorii coordonatori.


Îți mai recomandăm:

Studenţii Universităţii din Bucureşti au obţinut trei medalii de aur, două medalii de argint şi trei medalii de bronz la competiţia europeană Markstrat, care vizează conceptele teoretice de marketing şi management, competenţele IT, organizată de consorţiul DUKENET, în perioada 22-19 aprilie 2017, la Annecy, Franţa. Citește mai mult

* * *

Cea mai bună metodă de a reține multe date din foile de pe care studiezi este să îți faci câteva obiceiuri bune de studiu. Administrează-ți foarte bine timpul. Învață acum cum să înveți!