Societatea Studentilor Universitatii Bucuresti
(SSUB Bucuresti)

Asociatia isi propune:
a) Sa promoveze si sa apere drepturile omului;
b) Sa incurajeze cercetarea stiintifica si pregatirea profesionala, sociala si culturala a membrilor sai;
c) Sa faciliteze crearea si dezvoltarea legaturilor profesionale, sociale, culturale, sportive intre membrii sai;
d) Sa faciliteze comunicarea intre cadrele didactice din invatamantul superior si studentii din cadru organizatiei;
e) Sa afirme si sa promoveze toleranta, pluralismul opiniilor, confruntarea libera de idei, performanta, spiritul critic si autonomia universitara;
f) Sa incurajeze si sa desfasoare actiuni de propaganda sanitara, culturala si civica in randul populatiei.

BOARD

CONTACT

Calea Plevnei nr. 61, et. 1, camera 26, cod postal 010223, Bucuresti, email

SSUB BUCURESTI » SSUB Bucuresti
 

Mulţi studenţi care vin la Universitatea din Bucureşti aleg să stea în cămin datorită costurilor mai reduse. În afară de banii pe care îi cheltuie pe mancare, cărţi, diferite materiale pentru facultate etc., studenţii sunt nevoiţi să plătească şi serviciile de internet pentru că acestea nu sunt incluse în taxa de cazare pentru cămin. 

Organizatia studențească Societatea Studenţilor Universităţii Bucureşti, a înaintat o cerere rectorului Universităţii prin care a semnalat faptul că este nevoie ca studenţii din cămine să aibă acces gratuit la serviciile de internet. 


Îți mai recomandăm:

Vă prezentăm câteva dintre slujbele cu jumătate de normă pe care le pot face studenţii. Companiile care angajează în domeniile despre care veţi citi promit program flexibil, în aşa fel încât studenţii să lipsească foarte puţin sau deloc de la cursuri. Citește mai mult

* * *

Plan Your Time Wisely - Throughout the semester, make an effort to keep up with weekly class readings, lectures and assignments. This will spare you from playing 'catch-up' the week before exams begin. Învață acum cum să înveți!


Studenții care provin din familii defavorizate se pot înscrie pentru un loc într-o tabără de cinci zile, la Vama Veche, organizată prin intermediul Alianței Naționale a Organizațiilor Studențești (ANOSR).

Studenții doritori trebuie să completeze un formular și să trimită online o serie de documente justificative prin care să facă dovada încadrării în cel puțin una din categoriile vizate (orfani, tineri care provin din centre de plasament sau din familii cu venituri mici, tineri cu dizabilități și tineri de etnie romă), până în 5 august.


Îți mai recomandăm:

Aflați la Adunarea Generală a Alianței Naționale a Organizațiilor Studențești din România desfășurată în perioada 29 noiembrie – 2 decembrie, liderii studenților au adoptat un document vizionar, în care își exprimă așteptările lor de la sistemul de învățământ superior românesc. Citește mai mult

* * *

Te simți din ce în ce mai puțin motivat? Ai nevoie de soluții practice la această problemă universală? Iată ce îți recomandăm!   Fă o înțelegere cu tine însuți. Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

1. Nu reciti de prea multe ori – citirea si recitirea, uneori superficiala, a notitelor nu este o solutie buna de memorare pe termen lung. 2. Raspunde la intrebari – “de ce?” sau “cum anume?”, te ajuta sa observi mai bine ceea ai retinut si sa aprofundezi materia. Învață acum cum să înveți!