Societatea Studentilor Universitatii Bucuresti
(SSUB Bucuresti)

Asociatia isi propune:
a) Sa promoveze si sa apere drepturile omului;
b) Sa incurajeze cercetarea stiintifica si pregatirea profesionala, sociala si culturala a membrilor sai;
c) Sa faciliteze crearea si dezvoltarea legaturilor profesionale, sociale, culturale, sportive intre membrii sai;
d) Sa faciliteze comunicarea intre cadrele didactice din invatamantul superior si studentii din cadru organizatiei;
e) Sa afirme si sa promoveze toleranta, pluralismul opiniilor, confruntarea libera de idei, performanta, spiritul critic si autonomia universitara;
f) Sa incurajeze si sa desfasoare actiuni de propaganda sanitara, culturala si civica in randul populatiei.

BOARD

CONTACT

Calea Plevnei nr. 61, et. 1, camera 26, cod postal 010223, Bucuresti, email

SSUB BUCURESTI » SSUB Bucuresti
 

Mulţi studenţi care vin la Universitatea din Bucureşti aleg să stea în cămin datorită costurilor mai reduse. În afară de banii pe care îi cheltuie pe mancare, cărţi, diferite materiale pentru facultate etc., studenţii sunt nevoiţi să plătească şi serviciile de internet pentru că acestea nu sunt incluse în taxa de cazare pentru cămin. 

Organizatia studențească Societatea Studenţilor Universităţii Bucureşti, a înaintat o cerere rectorului Universităţii prin care a semnalat faptul că este nevoie ca studenţii din cămine să aibă acces gratuit la serviciile de internet. 


Îți mai recomandăm:

Vă prezentăm câteva dintre slujbele cu jumătate de normă pe care le pot face studenţii. Companiile care angajează în domeniile despre care veţi citi promit program flexibil, în aşa fel încât studenţii să lipsească foarte puţin sau deloc de la cursuri. Citește mai mult

* * *

“Studenții învață haotic” este concluzia Universității din Washington. Psihologii au ajuns la concluzia că studenții care se pregătesc pentru examene recitind cursurile și materia nu învață aproape deloc. Învață acum cum să înveți!


EUROAVIA București lansează primul proiect de tip dezbatere și comunicare, AEROCONFERENCE 2016, al cărui scop principal este îmbunătățirea relațiilor dintre Facultatea de Inginerie Aerospațială și companiile din industrie.

Proiectul are următoarele obiective:
• aducerea la cunoștință a relației anterior enunțate;
• menționarea problemelor referitoare la profesarea în domeniul aerospațial după finalizarea studiilor și găsirea soluțiilor acestora;
• îmbunătățirea legăturii dintre companii, facultate și studenți;
• expunerea nevoilor și cerințelor companiilor implicate.

Proiectul se divide în trei părți astfel:

Prima parte este întâlnirea oficială dintre EUROAVIA București, reprezentanți ai companiilorși reprezentanții Facutății de Inginerie Aerospațială, în care fiecare își exprimă ideile, sugestiile, nevoile referitoare la subiectele vizate.

Partea a doua are loc după prima jumătate a conferinței și presupune dezbaterea și implementarea de noi idei asupra subiectelor anterior discutate, finalizându-se cu decizii care urmează să fie puse în aplicare.

Partea a treia reprezintă întalnirea dintre EUROAVIA București și studenții Facultății de Inginerie Aerospațială, în care sunt prezentate pe scurt discuțiile și concluziile atinse. Finalizarea proiectului este reprezentată de un follow-up.

La conferință vor participa 15 dintre cele mai importante companii din industria aviației, care vor face din acest proiect un succes. Având sprijinul oferit de Fokker Engineering Romania, Turbomecanica, ROMATSA și GECI Engineering, vom face primul pas pentru alinierea planului universitar cu cerințele industriei.

Mai multe detalii despre evoluția proiectului pe site-ul EUROAVIA, Facebook EUROAVIA sau LinkedIn EUROAVIA.




Îți mai recomandăm:

Air Navigation Convention 2014 este organizat de studentii specializarii Air Navigation din cadrul Facultatii de Inginerie Aerospatiala, Universitatea Politehnica Bucuresti. Citește mai mult

* * *

Sesiunea este cea mai grea perioadă din viaţa unui student. Durează cam o lună, dar acea lună pare să dureze infinit mai mult în mintea studentului stresat și panicat, asaltat de examene şi proiecte. Învață acum cum să înveți!


Între 16 și 18 martie Business Organization for Students desfășoară cea de-a noua ediție a proiectului Proud pe tema The Power of Image. Evenimentul va fi găzduit de Alandala Café.

Proud este un proiect marca Business Organization for Students, care creează un mediu favorabil printr-un dialog eficient între studenţii pasionaţi de PR, Publicitate sau Marketing şi oamenii din companii care schimbă zilnic regulile industriilor în care lucrează.

Structurat pe 3 zile tematice, proiectul îşi propune să ofere studenţilor șase workshop-uri cu teme de actualitate bazate pe studii de caz care explorează conceptul imagine de brand. Temele discutate în aceste zilele vor fi în ordinea următoare: Strategii de consolidare a imaginii, Campanii de Imagine și Crize de imagine.
În prima zi a evenimentului studenții vor avea ocazia să se remarce în cadrul workshop-ului susținut de Paul Kasprovski. Pe aceeași lungime de undă, Alina Galeriu va împărtăși cu studenții secretele construirii celor mai bune strategii de imagine.

Pe 17 martie Cătălin Dobre va simula procesul creativ de formare a unei campanii de imagine. În a doua parte a zilei Ana Maria Diceanu vine să vorbeasă despre campaniile de imagine pe care le-a gestionat și cum aceastea au ajuns să fie premiate la nivel internațional. 

Ultima zi îi aduce pe Monica Jitariuc și Bogdan Theodor Olteanu care, împreună cu studenții, se vor confrunta cu problema crizelor de imagine și vor încerca să găsească cele mai bune soluții în astfel de situații.

Pentru mai multe detalii despre Proud 9, puteţi accesa site-ul proud.bosromania.ro sau pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing. Citește mai mult

* * *

Cel mai bine este să te pregăteşti din timp (sau cel puţin să te obişnuieşti cu ideea că trebuie să te apuci de învăţat cât de curând). Învață acum cum să înveți!