Sindicatul Studentilor din Cibernetica Bucuresti
(SISC Bucuresti)

In loc sa enumeram toate atuurile noastre si sa te asiguram ca locul tau este aici, cel mai bine iti prezentam gandurile celor care isi puneau aceeasi intrebare ca si tine. Ei au incercat, le-a placut si au devenit parte din SiSC.

"N-am muncit nici macar o zi in viata mea. Totul a fost placere. Tot ce fac eu, face SiSC-ul sa creasca si pe mine sa evoluez. SiSCul merita orice sacrificiu si in fiecare zi ma mandresc cu faptul ca il reprezint. " Dana Nicula

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, parter, Bucuresti, email

SISC BUCURESTI » SISC Bucuresti
 

Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) anunță începerea proiectului Dare to Speak, eveniment ce va avea loc pe 13, 16, 19 și 25 mai, la Academia de Studii Economice din București, la parterul clădirii Facultății de Cibernetică.

Aflat la prima ediție, Dare to Speak vă aduce în mijlocul participanților unii dintre cei mai buni speaker profesioniști, din dorința de a îi ajuta pe aceștia să își depășească teama de vorbit în public și să iasă din zona lor de confort pentru a se dezvolta personal.

Proiectul constă în 4 zile pline de discursuri și activități diversificate cu concursuri. În urma acestora participanții vor fi premiați. Zoia Zărnescu, Andrei Aradits, Paula Herlo, Ionuț Bodonea, Eliza Nițescu și Veronel Guiman te vor invața secretele unui discurs bun, cum să îți controlezi emoțiile, cum să capeți încredere în tine și să te automotivezi. Astfel vei reuși să progresezi pe calea spre succes.

Studenții vor avea posibilitatea să participe la oricare din cele patru ședințe, începând cu orele 18:00, intrarea fiind liberă. De menționat este faptul că niciun participant nu este obligat să ia cuvântul dacă nu dorește, accentul fiind pus pe dorința sa.

Pentru mai multe detalii despre proiect puteți accesa și urmării pagina de facebook Dare To Speak.



SiSC este prima organizație studențească din ASE, fiind înființată în 1996 și având aproximativ 200 de proiecte desfășurate cu succes până în prezent. Misiunea organizației este de a reprezenta studenții Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (C.S.I.E.), atât prin susținerea intereselor și drepturilor în raport cu mediul academic, cât și prin crearea de oportunități de dezvoltare profesională și personală.


Îți mai recomandăm:

Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) are onoarea de a anunța deschiderea celei de a VI-a ediții a proiectului SpringIT, eveniment ce va avea loc în perioada 13-17 martie 2017, la Academia de Studii Economice din București, parterul Facultății de Cibernetică. Citește mai mult

* * *

1. Walk Before An ExamIt’s been proven that exercise can boost your memory and brain power. Research conducted by Dr. Chuck Hillman of the University of Illinois shows that about 20 minutes exercise before an exam improve performance. Învață acum cum să înveți!


"Cu câțiva ani în urmă, întrebându-mă care e meseria pe care mi-aș dori să o îmbrățișez, ezitam între studiile de medicină și cele de chimie. La acea etapă din viața mea, un eveniment tragic m-a făcut sa înțeleg că medicii sunt deseori neputincioși în fața unor boli, cum ar fi cancerul, din cauza lipsei medicamentelor potrivite. Astfel, am ales sa fac chimie, cu speranța că cunoștințele acumulate mi-ar permite să contribui cu o «cărămidă» la «fortăreața anti-cancer»." a spus Olga Gherboveț.




Îți mai recomandăm:

"Pasiunea mea pentru fizică a început în atelierul de construcţii al tatălui meu. La şcoală, curiozitatea şi spiritul de competiţie m-au împins să particip la olimpiade. Citește mai mult

* * *

Primul lucru: fă curat în camera ta! Ai putea fi tentat să îţi faci curat în cameră ori la două dimineaţa, când tu ar trebui să te odineşti, ori atunci când trebuie să înveţi. Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

"If only I could have LEARNED FRENCH three years ago…" If only. For many of us, there are more things we want to learn than we have time. As information becomes more readily accesible online, the number of things we want to learn is only continuing to increase. Învață acum cum să înveți!