Revista asociatiei studentesti de relatii publice si comunicare din Romania
(PR Forward PRIME)

PR Forward s-a nascut din dorinta unor studenti la Comunicare si Relatii Publice de a-si pune amprenta pe domeniul PR-ului din Romania, de a avea ocazia sa se exprime asa cum stiu ei mai bine, prin intermediul scrisului. Ideea unei reviste specializate in PR a fost una veche, asadar, materializarea acesteia nu poate fi decat un motiv de bucurie pentru PRIME Romania.

PR Forward este un proiect dedicat industriei de PR, care rezoneaza cu numele acesteia si cu generatia noastra: una mereu pe fuga, curioasa, care sare etape, dar invata din mers, perseverenta si cu o viziune mereu optimista. Revista vine in sprijinul studentilor si tinerilor profesionisti, care nu pot gasi o singura revista care sa ii mentina informati si nu au nici timp sa caute pe site-uri articole diverse.

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

Studenti la arhitectura, urbanism sau peisagistica din Bucuresti, Iasi si Universitatea Sheffield (Marea Britanie) se afla in Geoparcul Platoul Mehedinti pentru realizarea unor planuri de revitalizare a monumentelor arhitecturale.

Sub indrumarea unei echipe interdisciplinare (arhitecti, etnografi, manageri culturali), studentii cerceteaza starea actuala a monumentelor, realizeaza interviuri cu localnicii, prelucreaza si analizeaza informatiile culese si apoi vor face propuneri de revitalizare a patrimoniului arhitectural.


Îți mai recomandăm:

Geoparcul Dinozaurilor Țara Hațegului are în plan pentru anul 2015 o serie activităţi care urmăresc promovarea valorilor naturale și culturale ale Țării Hațegului. Citește mai mult

* * *

Primul sfat este să vorbiţi cu mâinile.  Ar putea suna ciudat, dar gesticulând în timp ce încercaţi să învăţaţi vă poate ajuta creierul să-şi amintească ceva important. Învață acum cum să înveți!


Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR) alături de Asociația Phoenix Timișoara anunță cu bucurie faptul că "În umbra marelui URSS", compoziție aparținând lui Nicolae Covaci, va face parte pe viitor din repertoriul formației Phoenix ca imn al ANOSR și al campaniei "6 pentru educație", desfășurată la nivel național.

Piesa este reînregistrată într-o variantă care va include un cor al studenților și va fi relansată în această formă împreună cu un videoclip ce va fi utilizat în demersurile mediatice de promovare a campaniei "6 pentru educație".





Îți mai recomandăm:

Trupa Phoenix a anunţat că sustine campania "6 pentru educaţie", iniţiată de curând de Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR) în numele studenţilor nemulţumiţi de subfinanţarea educaţiei în România, cerând alocarea celor 6% din PIB promise prin Legea Educaţiei Naţionale. Citește mai mult

* * *

Cel mai bine este să te pregăteşti din timp (sau cel puţin să te obişnuieşti cu ideea că trebuie să te apuci de învăţat cât de curând). Învață acum cum să înveți!


ASUBfest 2015


Publicat în Start Ub

În perioada 31 martie – 4 aprilie 2015 , Asociația Studenților Universității din București (ASUB) te invită să participi la ASUBfest, un proiect de tradiție ce are ca scop promovarea unor evenimente menite să îi aducă pe studenți mai aproape de cultură, artă și de educația non-formală.

Marți, 31 martie, între orele 20:00 – 22:00, vino la Casa Universitarilor pentru un spectacol de teatru marca Ion Băieșu: ,,Cine sapă groapa?” jucat de studenții UNATC Victor Țăpeanu, Vlad Basarabescu și Frederic Negrescu.


Îți mai recomandăm:

Festivalul Today "Ideo Ideis - Festival de teatru tanar" a inceput astazi si se va desfasura pana in data de 11 August in orasul Alexandria. Programul zilelor de miercuri si de joi este urmatorul: Miercuri, 03 august: 10:00-14:00 Ateliere de teatru tanar (Sali de clasa- Pedagogic), 15:30-18:30 Ateliere coregrafie/dramaturgie, 20:30-21:45 AUTOBAHN, Un Teatru (Casa de Cultura), 22:15-23:45 Seara de scurt metraje UNATC (Casa de Cultura). Citește mai mult

* * *

Many students are being left behind by an educational system that some people believe is in crisis. Improving educational outcomes will require efforts on many fronts, but a central premise of this monograph is that one part of a solution involves helping students to better regulate their learning through the use of effective learning techniques. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe