Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest Timisoara
(OSUT Timisoara)

Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara (OSUT) este singura organizatie sindical-studenteasca din Universitatea de Vest, cu o traditie de peste 22 de ani, fiind cea mai reprezentativa organizatie din U.V.T.

Scopul nostru este de a reprezenta interesele comune ale studentilor si de a stimula participarea acestora la actul educational, la viata sociala, economica si culturala. OSUT reprezinta un mediu asociativ de tineret, mediu in care studentii au posibilitatea de a se exprima liber si de a-si dezvolta aptitudinile si abilitatile personale si profesionale.

BOARD

CONTACT

Universitatea de Vest, etaj II, cam. 247, Timisoara, email

OSUT TIMISOARA » OSUT Timisoara
 

Studenții de la Universitatea de Vest din Timișoara vor putea să studieze câte un semestru nu doar în universități din Europa, ci chiar și din țară.

“Din anul universitar următor vor fi organizate primele programe de mobilitate internă ale studenților din România. Studenții vor putea studia cel puțin un semestru într-o altă instituție de învățământ superior din România care face parte din Consorțiul Universitaria. Sperăm ca din toamnă lucrurile să devină realitate”, a precizat Vlad Cherecheș.


Îți mai recomandăm:

Consorţiul Universitaria, format din cinci dintre cele mai mari universităţi din România, solicită evaluarea instituţională clară în scopul diferenţierii pe criterii valorice a instituţiilor de învăţământ superior, motivând că, în prezent, sunt judecate, nedrept, pe "criterii egalitariste", se arată într-un comunicat de presă. Citește mai mult

* * *

Impartirea perioadelor de timp dedicate studiului in intervale mai scurte se pare ca ar functiona mai bine decat un maraton de invatare. Asimilarea informatiei in ultima clipa ar putea ajuta la trecerea unui examen, de pilda, insa nu este o metoda potrivita pentru cei care doresc sa retina informatiile pe termen lung. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) se întoarce cu cea de-a III-a ediţie a proiectului Ingenius, care urmăreşte să reunească studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate din toată ţara, pentru a le arăta ce se află dincolo de advertising, astfel încât aceştia să-şi transforme pasiunea într-o carieră.

Ingenius debutează pe 30 martie, prin conferinţa “AdverTalking”, fiind structurată în două părţi: sesiune de discursuri şi panel.

Sesiunea de discursuri este prezentată de cei mai cool publicitari ai momentului:
• Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
• Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
• Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
• Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
• Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
• Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.

Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials între specialişti în publicitate, care creează campanii chiar pentru Generaţia Millennials:
• Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
• Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
• Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
• Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.

Debate-ul va fi moderat de către Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregătit întrebări, atât specialiştilor din panel, cât şi reprezentanţilor Millennials din sală.

Întregul eveniment se va desfăşura în intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) şi va fi moderat de către Ionuţ Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranţă mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Behind the ads”, va arăta insighturile din publicitate şi ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea să vadă.

Etapa se va desfăşura în perioada 4 - 13 aprilie şi pregăteşte participanţilor experienţe practice şi interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, după un brief de creaţie oferit de Lay's.

Proiectul dă startul experienţei de învăţare pe 4 aprilie, când participanţii vor cunoaşte departamentul de Marketing şi vor afla de unde pleacă brieful către agenţie şi cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.

Data de 5 aprilie este dedicată agenţiei de publicitate, când participanţii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurată agenţia, care este legătura dintre departamente şi, nu în ultimul rând, care este atmosfera în industria de advertising.

Pe 6 aprilie, Ingenius continuă vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service şi Strategie.

Workshopurile pe Creaţie (Copywriting & Art) şi Digital se vor desfăşura pe 7 aprilie şi vor fi susţinute de către specialişti în publicitate de la McCann Erickson şi ILeo.

Ziua a V-a, şi anume 8 aprilie, este rezervată vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participanţii curioşi vor pune întrebări şi va urma un debriefing.

Continuând experienţa de învăţare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, în urma căruia participanţii vor proceda la rezolvarea briefului.

Pe 10 aprilie, studenţii vor lucra la campania de promovare Lay’s şi apoi vor avea parte de distracţie, într-un Treasure Hunt, menit să le testeze creativitatea şi energia.

Trainingul pe Social Media se va desfăşura pe 11 aprilie, urmând ca, ziua următoare, studenţii să finalizeze campania de promovare şi să pregătească susţinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.

În data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipă îşi va prezenta campania de promovare la care a lucrat în faţa unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la juraţi, urmând să fie premiată echipa câştigătoare.

Dacă ai înclinaţii, e chiar una dintre pasiunile tale şi ai vrea să ştii cum să-ţi construieşti propriul drum către advertising, aplică până pe 30 martie, AICI


Îți mai recomandăm:

Dacă ești o persoană creativă, căreia îi place advertising-ul, să lucreze în echipă și care este la curent cu toate informațiile din domeniu, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională și personală. Citește mai mult

* * *

Jordan B. Peterson, psychology professor at the University of Toronto answers:I think (1) you can't do it and (2) you shouldn't try. No one can actually study that much. Învață acum cum să înveți!


Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara (OSUT), partener de locație în cadrul proiectului „ShoeBox – Cadoul din cutia de pantofi”, vă invită și în acest an să vă alăturați unei campanii caritabile în perioada 1 - 15 decembrie.

Proiectul „ShoeBox – Cadoul din cutia de pantofi” se află la cea de-a 9 ediție, fiind inițiat în anul 2007 la Cluj. În decursul celor nouă ani, proiectul a evoluat foarte mult în țară cât și în afară în rândul românilor din țări precum Austria, Anglia, Belgia, Germania, Australia și chiar Statele Unite ale Americii. În prezent există 135 de centre de colectare, în 74 de orașe din 9 țări. Lista completă a acestora poate fi consultată aici

În calitatea noastră de parteneri de locație, la nivelul Universității de Vest din Timișoara, OSUT se va ocupa de colectarea și distribuirea pachetelor ce vor veni la standurile noastre în perioada 1 - 15 decembrie.

Standurile vor fi amplasate zilnic în intervalul orar 9:00 - 16:00 în holul central al Universității de Vest din Timișoara, în zilele de marți și miercuri în intervalul orar 9:00 - 16:00, la Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor, respectiv în zilele de marți și miercuri, în intervalul orar 9:00-16:00 la Facultatea de Drept.

Vă îndemnăm să donați și să aducem împreună puțină fericire în sufletele copiilor nevoiași.

De ce ai nevoie pentru a participa?
- o cutie goală de pantofi (corpul și capacul);
- hârtie de împachetat cadouri;
- foarfecă/cutter;
- timp și/sau bani pentru cumpărături sau sortarea lucrurilor din casă pe care vrei sa le dăruiești;
- răbdare.

Ce poți pune în cutii?
- dulciuri (exemple: ciocolată, biscuiți, napolitane), dar NU ceva perisabil (banane, portocale, iaurt);
- articole școlare: caiete de scris, creioane colorate, un ghiozdan, un penar sau orice altceva;
- jucării potrivite pentru vârsta și sexul copilului;
- produse de igienă personală;
- o felicitare de Crăciun;
- articole de îmbrăcăminte;
- orice alt cadou de care v-ați fi bucurat voi dacă erați în locul lor.

După încheierea perioadei de colectare a pachetelor, acestea vor fi distribuite către familiile nevoiașe și către centrele locale de plasament de către grupurile de voluntari implicate în proiect.


Îți mai recomandăm:

Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara (OSUT) împlinește 25 de ani de la înființare în data de 27 martie 1990 și vă invită la evenimentele aniversare ce se vor desfășura la sfârșitul acestei săptămâni. Citește mai mult

* * *

Rezumatul, fișa de lectură, recenzia, referatul, au la bază un plan de idei.  Iată de ce este bine să îți organizezi în acest mod ce ai de învățat! Pentru că aceste scrieri sintetice permit organizarea și concentrarea cunoștințelor acumulate. Învață acum cum să înveți!