Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest Timisoara
(OSUT Timisoara)

Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara (OSUT) este singura organizatie sindical-studenteasca din Universitatea de Vest, cu o traditie de peste 22 de ani, fiind cea mai reprezentativa organizatie din U.V.T.

Scopul nostru este de a reprezenta interesele comune ale studentilor si de a stimula participarea acestora la actul educational, la viata sociala, economica si culturala. OSUT reprezinta un mediu asociativ de tineret, mediu in care studentii au posibilitatea de a se exprima liber si de a-si dezvolta aptitudinile si abilitatile personale si profesionale.

BOARD

CONTACT

Universitatea de Vest, etaj II, cam. 247, Timisoara, email

OSUT TIMISOARA » OSUT Timisoara
 

West Summer University cheamă 200 de elevi din România și din Republica Moldova să experimenteze viața de student în Timișoara, în perioada 22 iulie-5 august 2015. Proiect marca OSUT, ajuns la a 5-a ediție și premiat ca cel mai bun proiect pentru elevi în domeniul educației în 2014, WSU este în ultimele 10 zile de înscrieri, garantând apoi o experiență cât mai aproape de realitate a vieții de student al uneia dintre cele 11 facultăți ale Universității de Vest din Timișoara.

Aceștia au ocazia să experimenteze viața de student prin participarea la cursuri, simțind emoțiile primului examen și, de asemenea, locuind într-un cămin universitar. În plus, pot vizita Campusul Universitar și orașul Timișoara, care este un important centru istoric, fiind renumit și pentru numeroasele parcuri și grădini publice.

Desemnat „Proiectul de voluntariat al anului 2014” în domeniul educației, în cadrul Galei Naționale a Voluntarilor ,proiectul exploatează atât partea formală a studenției, reprezentată de urmarea unor cursuri susținute de profesorii și doctoranzii facultății alese de participant, cât și partea non-formală, materializată prin sesiuni de informare, traininguri, activități de socializare, ateliere de creație, competiții, turul orașului, activități ce vor transforma cele 15 zile într-o perioadă de neuitat. Pentru ca experiența de student să fie completă, participanții vor locui pe tot parcursul proiectului într-un cămin din Complexul Studențesc.

WSU vine atât în ajutorul elevilor dezorientați cu privire la alegerea facultății și domeniului în care se vor specializa, cât și a celor care și-au conturat planurile de viitor și doresc confirmarea alegerii făcute. Astfel, simpla înscriere pe site www.wsu.osut.ro face posibilă perceperea cât mai aproape de realitate a vieții de student și permite absolvenților de clasa a XI-a să facă o alegere responsabilă pentru viitorul lor.

„Este cunoscut faptul că din ce în ce mai puțini tineri aleg să urmeze studii superioare și este alarmant în ce ritm crește rata abandonului universitar datorită deciziilor luate în necunoștință de cauză. Prin elaborarea acestui proiect dorim să simulăm viața de student cât mai aproape de realitate pentru 200 de elevi, posibil fiind ca aceștia chiar să ne devină colegi. Explorăm toate ariile educației și plănuim atât activități formale, în cadrul universitar, cât și activități nonformale pentru ca aceștia să obțină o perspectivă cât mai largă a ceea ce înseamnă studenție. Personal, garantez pentru acest proiect fiindcă am trecut și prin experiența de participant, și prin cea de voluntar în ultimii doi ani. Mai aproape de studenție de atât nu se poate.” Larisa Dumitroaea, coordonatoare WSU.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în wsu.osut.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara (OSUT) a desfășurat în perioada 23 iulie-6 august a patra ediție a proiectului West Summer University, proiect de care au beneficiat 180 de elevi din 28 de județe ale României și din Republica Moldova. Citește mai mult

* * *

Sesiunea este cea mai grea perioadă din viaţa unui student. Durează cam o lună, dar acea lună pare să dureze infinit mai mult în mintea studentului stresat și panicat, asaltat de examene şi proiecte. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) se întoarce cu cea de-a III-a ediţie a proiectului Ingenius, care urmăreşte să reunească studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate din toată ţara, pentru a le arăta ce se află dincolo de advertising, astfel încât aceştia să-şi transforme pasiunea într-o carieră.

Ingenius debutează pe 30 martie, prin conferinţa “AdverTalking”, fiind structurată în două părţi: sesiune de discursuri şi panel.

Sesiunea de discursuri este prezentată de cei mai cool publicitari ai momentului:
• Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
• Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
• Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
• Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
• Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
• Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.

Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials între specialişti în publicitate, care creează campanii chiar pentru Generaţia Millennials:
• Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
• Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
• Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
• Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.

Debate-ul va fi moderat de către Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregătit întrebări, atât specialiştilor din panel, cât şi reprezentanţilor Millennials din sală.

Întregul eveniment se va desfăşura în intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) şi va fi moderat de către Ionuţ Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranţă mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Behind the ads”, va arăta insighturile din publicitate şi ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea să vadă.

Etapa se va desfăşura în perioada 4 - 13 aprilie şi pregăteşte participanţilor experienţe practice şi interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, după un brief de creaţie oferit de Lay's.

Proiectul dă startul experienţei de învăţare pe 4 aprilie, când participanţii vor cunoaşte departamentul de Marketing şi vor afla de unde pleacă brieful către agenţie şi cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.

Data de 5 aprilie este dedicată agenţiei de publicitate, când participanţii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurată agenţia, care este legătura dintre departamente şi, nu în ultimul rând, care este atmosfera în industria de advertising.

Pe 6 aprilie, Ingenius continuă vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service şi Strategie.

Workshopurile pe Creaţie (Copywriting & Art) şi Digital se vor desfăşura pe 7 aprilie şi vor fi susţinute de către specialişti în publicitate de la McCann Erickson şi ILeo.

Ziua a V-a, şi anume 8 aprilie, este rezervată vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participanţii curioşi vor pune întrebări şi va urma un debriefing.

Continuând experienţa de învăţare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, în urma căruia participanţii vor proceda la rezolvarea briefului.

Pe 10 aprilie, studenţii vor lucra la campania de promovare Lay’s şi apoi vor avea parte de distracţie, într-un Treasure Hunt, menit să le testeze creativitatea şi energia.

Trainingul pe Social Media se va desfăşura pe 11 aprilie, urmând ca, ziua următoare, studenţii să finalizeze campania de promovare şi să pregătească susţinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.

În data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipă îşi va prezenta campania de promovare la care a lucrat în faţa unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la juraţi, urmând să fie premiată echipa câştigătoare.

Dacă ai înclinaţii, e chiar una dintre pasiunile tale şi ai vrea să ştii cum să-ţi construieşti propriul drum către advertising, aplică până pe 30 martie, AICI


Îți mai recomandăm:

Dacă ești o persoană creativă, căreia îi place advertising-ul, să lucreze în echipă și care este la curent cu toate informațiile din domeniu, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională și personală. Citește mai mult

* * *

Nimic mai simplu sa punem memoria la lucru sustin specialistii. Iata cateva trucuri. Studiile arata ca dintr-un material de invatat cel mai bine se retine ceea ce este la inceput si la sfrasit. Învață acum cum să înveți!


"Sunt în prezent postdoctorand la Duke University din SUA, o universitate ce se plasează constant în topul celor mai bune colegii din lume. Domeniul meu de cercetare se remarcă prin faptul ca este interdisciplinar și oferă o soluție complet nouă și extrem de atractivă pentru dezvoltarea de noi materiale. În nișa de cercetare specifică laboratorului nostru (meta-materiale acustice cu proprietăți imposibil de obținut în materialele convenționale), am obținut rezultate remarcabile, publicate în jurnale extrem de apreciate de către cercetători. " a spus Lucian Zigoneanu.


Îți mai recomandăm:

"Sunt postdoctorandă realizată profesional şi personal, care se specializează în SUA la o universitate de top internațional. Experiența mea vastă cuprinde cunoștințe în domeniul științelor exacte și medicale, având o poziție unică în domeniul cercetării cu aplicabilitate medicală. Citește mai mult

* * *

Studenții care își iau notițe folosind laptopul țin minte mai puține informații și înțeleg mai superficial lecțiile, în comparație cu cei care își scriu de mână notele de curs, arată un studiu recent citat de Science American. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe