Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest Timisoara
(OSUT Timisoara)

Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara (OSUT) este singura organizatie sindical-studenteasca din Universitatea de Vest, cu o traditie de peste 22 de ani, fiind cea mai reprezentativa organizatie din U.V.T.

Scopul nostru este de a reprezenta interesele comune ale studentilor si de a stimula participarea acestora la actul educational, la viata sociala, economica si culturala. OSUT reprezinta un mediu asociativ de tineret, mediu in care studentii au posibilitatea de a se exprima liber si de a-si dezvolta aptitudinile si abilitatile personale si profesionale.

BOARD

CONTACT

Universitatea de Vest, etaj II, cam. 247, Timisoara, email

Carmen Ion predă limba și literatura română la Focșani de vreo 25 de ani. Anul acesta, ceea ce ea pornise din joacă, cu o clasă căreia îi era dirigintă, a devenit un festival-concurs.

Elevii citesc romane și apoi le transpun în videoclipuri. Se numește Boovie Festival − joc de cuvinte între book și movie şi este un concurs de book-trailers, adică scurte rezumate cinematografice ale unor cărţi.



În cuvintele ei, Carmen Ion a strecurat și un sfat-rugăminte pentru părinți: lăsați-i pe copii să greșească!


Îți mai recomandăm:

Fizician si filosof recunoscut, Basarab Nicolescu este primul roman care a castigat medalie de aur in istoria Olimpiadei Internationale de Matematica. Citește mai mult

* * *

Sunt mai multe lucruri pe care tinerii pot sa le faca pentru a reduce stresul din perioada examenelor. In primul rand, ei nu trebuie sa-si nege sentimentele pe care le traiesc acum. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) se întoarce cu cea de-a III-a ediţie a proiectului Ingenius, care urmăreşte să reunească studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate din toată ţara, pentru a le arăta ce se află dincolo de advertising, astfel încât aceştia să-şi transforme pasiunea într-o carieră.

Ingenius debutează pe 30 martie, prin conferinţa “AdverTalking”, fiind structurată în două părţi: sesiune de discursuri şi panel.

Sesiunea de discursuri este prezentată de cei mai cool publicitari ai momentului:
• Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
• Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
• Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
• Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
• Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
• Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.

Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials între specialişti în publicitate, care creează campanii chiar pentru Generaţia Millennials:
• Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
• Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
• Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
• Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.

Debate-ul va fi moderat de către Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregătit întrebări, atât specialiştilor din panel, cât şi reprezentanţilor Millennials din sală.

Întregul eveniment se va desfăşura în intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) şi va fi moderat de către Ionuţ Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranţă mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Behind the ads”, va arăta insighturile din publicitate şi ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea să vadă.

Etapa se va desfăşura în perioada 4 - 13 aprilie şi pregăteşte participanţilor experienţe practice şi interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, după un brief de creaţie oferit de Lay's.

Proiectul dă startul experienţei de învăţare pe 4 aprilie, când participanţii vor cunoaşte departamentul de Marketing şi vor afla de unde pleacă brieful către agenţie şi cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.

Data de 5 aprilie este dedicată agenţiei de publicitate, când participanţii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurată agenţia, care este legătura dintre departamente şi, nu în ultimul rând, care este atmosfera în industria de advertising.

Pe 6 aprilie, Ingenius continuă vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service şi Strategie.

Workshopurile pe Creaţie (Copywriting & Art) şi Digital se vor desfăşura pe 7 aprilie şi vor fi susţinute de către specialişti în publicitate de la McCann Erickson şi ILeo.

Ziua a V-a, şi anume 8 aprilie, este rezervată vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participanţii curioşi vor pune întrebări şi va urma un debriefing.

Continuând experienţa de învăţare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, în urma căruia participanţii vor proceda la rezolvarea briefului.

Pe 10 aprilie, studenţii vor lucra la campania de promovare Lay’s şi apoi vor avea parte de distracţie, într-un Treasure Hunt, menit să le testeze creativitatea şi energia.

Trainingul pe Social Media se va desfăşura pe 11 aprilie, urmând ca, ziua următoare, studenţii să finalizeze campania de promovare şi să pregătească susţinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.

În data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipă îşi va prezenta campania de promovare la care a lucrat în faţa unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la juraţi, urmând să fie premiată echipa câştigătoare.

Dacă ai înclinaţii, e chiar una dintre pasiunile tale şi ai vrea să ştii cum să-ţi construieşti propriul drum către advertising, aplică până pe 30 martie, AICI


Îți mai recomandăm:

Dacă ești o persoană creativă, căreia îi place advertising-ul, să lucreze în echipă și care este la curent cu toate informațiile din domeniu, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională și personală. Citește mai mult

* * *

When the sum total of human knowledge rests an arm’s length away in each person’s pocket, why do we have to remember anything anymore?“Everything is available through a Google search almost instantaneously, so what motive do you have to store useless info?” said Joseph LeDoux, who directs New York University’s Emotional Brain Institute. Învață acum cum să înveți!


ASLS Noaptea Culturală Britanică


Publicat în Asls.ro

Serile de vineri sunt întotdeauna destinate distracției. După o săptămână obositoare, tot ceea ce îți dorești este să mergi într-un loc unde te poți distra cu prietenii, unde îi poți duce pe cei mici sau unde să participi la activități interesante în cadrul cărora să cunoști oameni noi.

Asociația Studenților de la Facultatea de Limbi Străine vine cu o propunere pentru tine: alătură-te nouă în data de 22-23 aprilie, începând cu ora 20:15, la sediul Facultății de Limbi și Literaturi Străine din Pitar Moș, nr. 7-13, unde vei fi întâmpinat de voluntarii care au organizat unul dintre cele mai interactive evenimente ale facultății, și anume Noaptea Culturală Britanică.

Acest eveniment face parte din seria Nopților Culturale, proiect marca ASLS, și este șansa perfectă de a te relaxa și a te bucura de numeroase activități, care mai de care mai interesante. Organizată pentru a marca aniversarea a 400 de ani de la moartea lui Shakespeare, Noaptea Culturală Britanică are o mulțime de surprize pentru participanți, printre care se numără o piesă de teatru adaptată în variantă modernă după ”Hamlet”, prezentare despre unele ecranizări ale operelor lui Shakespeare, o cameră de jocuri în stilul ”Alice in Wonderland”, Escape Room cu întrebări despre cultura britanică și nelipsitul bufet, cu mâncăruri specifice Marii Britanii.

Vino și tu în acea noapte pentru a ne bucura împreună de un eveniment special, cu tematică britanică, unde poți afla lucruri interesante, te poți distra în cadrul diverselor activități și unde promitem să premiem participanții cei mai implicați! Iar pentru event, click aici!

May Shakespeare be with you!



Îți mai recomandăm:

Ciao a tutti!!! Iată că în sfârșit putem adăuga pe lista nopților culturale ale facultății noastre Noaptea Culturală Italiană! Și pentru că vrem ca această noapte să iasă perfectă, precum cea mai bună pizza din Napoli, ne-am gândit mult la rețeta ideală. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe