Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest Timisoara
(OSUT Timisoara)

Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara (OSUT) este singura organizatie sindical-studenteasca din Universitatea de Vest, cu o traditie de peste 22 de ani, fiind cea mai reprezentativa organizatie din U.V.T.

Scopul nostru este de a reprezenta interesele comune ale studentilor si de a stimula participarea acestora la actul educational, la viata sociala, economica si culturala. OSUT reprezinta un mediu asociativ de tineret, mediu in care studentii au posibilitatea de a se exprima liber si de a-si dezvolta aptitudinile si abilitatile personale si profesionale.

BOARD

CONTACT

Universitatea de Vest, etaj II, cam. 247, Timisoara, email

OSUT TIMISOARA » OSUT Timisoara
 

Organizaţia Studenţilor din Universitatea de Vest din Timişoara – OSUT, cu sprijinul Universităţii de Vest din Timişoara lansează un nou proiect destinat studenţilor, Abecedarul Carierei, printr-o lecţie despre „Povestea unei cariere. Uneori câștigi, alteori înveți!” în cadrul Conferinţei de deschidere din aprilie, ora 18:00, Aula Magna din cadrul UVT.

Invitaţii speciali ai Conferinţei de deschidere “ Povestea unei cariere. Uneori câștigi, alteori înveți!” sunt Adrian Lupescu, co-fondator Creative Minds, Lucia Ursu, Ambasador BAT, Bloomberg Institute din Timişoara şi Bogdan Crişan, reprezentant OSUT.

Proiectul Abecedarul Carierei, desfăşurat în perioada 3-13 aprilie, își propune abordarea unor subiecte noi de interes pentru studenţi. În cadrul proiectului vor avea loc 3 secţiuni prin care se dorește obținerea unor sfaturi și trucuri dezvăluite Economia de la A la Noi, dobândirea unor cunoștinţe esențiale legate de ABC-ul Angajării şi de a aplica în practică cunoștințele legate de Antreprenoriat de la A la Tine.

Scopul conferinţei „Povestea unei cariere. Uneori câștigi, alteori înveți!” este de a le prezenta studenţilor câteva opţiuni de carieră pe care le-ar putea alege după terminarea anilor de studiu. Aceasta va avea loc miercuri, în data de 2 aprilie, ora 18:00, Aula Magna, etajul 1 din cadrul clădirii centrale UVT. La conferinţă pot participa toţi studenţii facultăţii, precum şi alte persoane dornice de a-şi înbunătăţi cunoştinţele din domeniul economic.



Coordonator Abecedarul  
Simona Gabriela Andreica
0721 649 892 || simona@osut.ro 


Carierei Press Officer
Gerlinde Iuhasz
0721 752 292 || gerlinde@osut.ro

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Abecedarul Carierei. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

Esti artist si nu ai unde sa te promovezi? Te preocupa arhitectura, dar nu ai cu cine sa o aprofundezi? Pictezi, sculptezi, iti place design-ul sau graffiti-ul? Ai un band si iti cauti scena pe care sa va faceti auziti? Esti pasionat de fotografie? Ti se par interesante experimentele stiintifice, artistice si ai vrea sa contribui si tu la ele? Ai vrea sa ne arati reclama pe care toti prietenii tai ti-au laudat-o?Talentul tau poate fi vazut de toata lumea la StudentFest! Acum e sansa ta! StudentFest ti-o ofera! Inscrie-te pana la 24 martie si arata-le tuturor de ce esti in stare. Citește mai mult

* * *

Benjamin Franklin did this 1 hour a day, 5 hours a week. Why you should do it too.  I call this Franklin's five-hour rule: one hour a day on every weekday. Învață acum cum să înveți!


Miercuri, 7 mai, Liga Studentilor Economisti (LSE) din cadrul Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" (UAIC) Iasi organizeaza Targul Locurilor de Practica, evenimentul fiind destinat pentru studentii de la Facultatea de Economie si Administrare a Afacerilor (FEAA).

Targul se va desfasura in intervalul orar 9:30 - 14:30 la etajul trei al corpului B al UAIC. Studentii vor fi selectati pe baza CV-ului pe care il vor depune la standurile specializarilor. 


Îți mai recomandăm:

Asociația „Liga Studenților Economiști” din Iași (LSE), organizează în perioada 25-27 mai 2015 proiectul „Practic’a TA”, proiect dedicat studenților din anul 2 de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor (FEAA). Citește mai mult

* * *

Sesiunea poate fi uneori extrem de stresanta pentru tine, cu atat mai mult cu cat ai in fata sutele de pagini pe care trebuie sa le pregatesti pentru examene si nu stii exact cum si ce sa faci mai intai. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) se întoarce cu cea de-a III-a ediţie a proiectului Ingenius, care urmăreşte să reunească studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate din toată ţara, pentru a le arăta ce se află dincolo de advertising, astfel încât aceştia să-şi transforme pasiunea într-o carieră.

Ingenius debutează pe 30 martie, prin conferinţa “AdverTalking”, fiind structurată în două părţi: sesiune de discursuri şi panel.

Sesiunea de discursuri este prezentată de cei mai cool publicitari ai momentului:
• Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
• Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
• Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
• Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
• Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
• Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.

Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials între specialişti în publicitate, care creează campanii chiar pentru Generaţia Millennials:
• Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
• Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
• Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
• Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.

Debate-ul va fi moderat de către Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregătit întrebări, atât specialiştilor din panel, cât şi reprezentanţilor Millennials din sală.

Întregul eveniment se va desfăşura în intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) şi va fi moderat de către Ionuţ Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranţă mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Behind the ads”, va arăta insighturile din publicitate şi ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea să vadă.

Etapa se va desfăşura în perioada 4 - 13 aprilie şi pregăteşte participanţilor experienţe practice şi interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, după un brief de creaţie oferit de Lay's.

Proiectul dă startul experienţei de învăţare pe 4 aprilie, când participanţii vor cunoaşte departamentul de Marketing şi vor afla de unde pleacă brieful către agenţie şi cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.

Data de 5 aprilie este dedicată agenţiei de publicitate, când participanţii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurată agenţia, care este legătura dintre departamente şi, nu în ultimul rând, care este atmosfera în industria de advertising.

Pe 6 aprilie, Ingenius continuă vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service şi Strategie.

Workshopurile pe Creaţie (Copywriting & Art) şi Digital se vor desfăşura pe 7 aprilie şi vor fi susţinute de către specialişti în publicitate de la McCann Erickson şi ILeo.

Ziua a V-a, şi anume 8 aprilie, este rezervată vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participanţii curioşi vor pune întrebări şi va urma un debriefing.

Continuând experienţa de învăţare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, în urma căruia participanţii vor proceda la rezolvarea briefului.

Pe 10 aprilie, studenţii vor lucra la campania de promovare Lay’s şi apoi vor avea parte de distracţie, într-un Treasure Hunt, menit să le testeze creativitatea şi energia.

Trainingul pe Social Media se va desfăşura pe 11 aprilie, urmând ca, ziua următoare, studenţii să finalizeze campania de promovare şi să pregătească susţinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.

În data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipă îşi va prezenta campania de promovare la care a lucrat în faţa unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la juraţi, urmând să fie premiată echipa câştigătoare.

Dacă ai înclinaţii, e chiar una dintre pasiunile tale şi ai vrea să ştii cum să-ţi construieşti propriul drum către advertising, aplică până pe 30 martie, AICI


Îți mai recomandăm:

Dacă ești o persoană creativă, căreia îi place advertising-ul, să lucreze în echipă și care este la curent cu toate informațiile din domeniu, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională și personală. Citește mai mult

* * *

1. Fii organizat, setează-ți priorități: alcătuiește-ți un plan de studiu, în care să evidențiezi examenele pe care trebuie să le susții, volumul de informație ce trebuie reținut și cerințele profesorului. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe