Liga Studentilor Romani din Strainatate Bucuresti
(LSRS Bucuresti)

LSRS isi propune sa ofere cea mai completa si eficienta consultanta academica tinerilor romani care doresc sa-si continue studiile in strainatate. Prin facilitarea legaturilor cu cei care deja au plecat si au avut succes, precum si prin distribuirea unor ample materiale informative, organizatia noastra este mai mult decat o punte intre Romania si lumea academica de peste hotare. LSRS este primul popas al oricarui tanar roman interesat sa continue studiile sale in afara Romaniei.

BOARD

CONTACT

Str. Piata Unirii, Bucuresti, Romania, email

LSRS BUCURESTI » LSRS Bucuresti
 

Alina studiază Relații Internaționale la Universitatea din Nottingham, unde este în anul al II-lea. Se declară o persoană foarte activă și foarte entuziasmată să se implice în diverse activități noi.

Alina Vasile, cu ce te ocupi și în ce proiecte te-ai implicat în LSRS Marea Britanie?
Sunt voluntar în LSRS din noiembrie 2013, deci de aproximativ o jumătate de an. Ocup poziția de Consilier Coordonator, dar practic mă ocup cu diferite activități. De la cereri de finanțare, diverse detalii organizatorice, minutele din ședințe și diverse formulare până la idei de design pentru materiale de promovare.

Foto via Facebook Alina Vasile

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Liga Studentilor Romani din Strainatate. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

In fiecare an, la Gala Studentilor Romani din Strainatate sunt premiati cei mai buni dintre cei care se inscriu in competitia pentru excelenta academica si sunt asteptati peste 600 de studenti si absolventi romani de peste hotare, precum si tineri liceeni si studenti care intentioneaza sa urmeze un parcurs universitar in strainatate. Citește mai mult

* * *

Eu am pornit laptopul ca să fac un proiect și se pare că scriu un articol. Măcar fac ceva util pentru voi, camarazi dragi, pentru a trece cu bine peste acest război această sesiune. Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

Ți-ai mobilizat încrederea în tine, ai dorința de învățare, acum concentrează-ți atenția. Caută să îți trezești și să îți menții interesul pentru ceea ce înveți. Învață acum cum să înveți!


Procesul Bologna nu a fost pe deplin implementat în România, relevă un studiu făcut public de Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România.

Potrivit studiului, de multe ori reformele nu au fost înţelese de către actorii din sistem (conducerile universităţilor, cadre didactice, studenţi, angajatori).

Studiul arată că 47% dintre reprezentanţii organizaţiilor studenţeşti au afirmat că pentru această instituţie dimensiunea socială este neimportantă şi doar 18% că este foarte importantă. 59% dintre respondenţi consideră că lipsa resurselor financiare determină bariere.

Îți mai recomandăm:

În perioada 15-18 Martie s-a desfasurat Adunarea Generala ANOSR, eveniment la care au participat peste 100 de reprezentanti ai studentilor din intreaga tara. Citește mai mult

* * *

Mulţi studenţi folosesc markere colorate pentru a evidenţia anumite porţiuni din text, dar studiul condus de prof. Dunlovsky - publicat în Psychological Science in the Public Interest - a dus la concluzia că evidenţierea unor fraze cu markerul fluorescent poate îngreuna învăţarea. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe