Liga Studentilor Romani din Strainatate Bucuresti
(LSRS Bucuresti)

LSRS isi propune sa ofere cea mai completa si eficienta consultanta academica tinerilor romani care doresc sa-si continue studiile in strainatate. Prin facilitarea legaturilor cu cei care deja au plecat si au avut succes, precum si prin distribuirea unor ample materiale informative, organizatia noastra este mai mult decat o punte intre Romania si lumea academica de peste hotare. LSRS este primul popas al oricarui tanar roman interesat sa continue studiile sale in afara Romaniei.

BOARD

CONTACT

Str. Piata Unirii, Bucuresti, Romania, email

LSRS BUCURESTI » LSRS Bucuresti
 
SMART Diaspora este o strategie de a-i atrage inapoi in Romania pe tinerii din diaspora care au absolvit o facultate in strainatate. Proiectul a fost prezentat publicului in cadrul Galei LSRS din seara de 8 ianuarie si contine propuneri concrete, inclusiv cu impact financiar, adresate forurilor de decizie din tara.

O parte din prioritatile Smart Diaspora prezentate vizeaza: Accesul diasporei la concursurile din administratia publica romaneasca prin introducerea procedurilor de recrutare online pentru candidatii aflati in strainatate. Reduceri fiscale la revenirea in tara pentru o perioada determinata. Diaspora ca punte pentru investitiile straine prin intermediul comunitatilor de afaceri romanesti de peste hotare.

Îți mai recomandăm:

Am participat pentru a treia oara consecutiv la Gala anuala a LSRS desfasurata marti seara, 8 ianuarie, intr-un cadru de exceptie la Palatul Parlamentului. Citește mai mult

* * *

In recent courses, I have noticed two troubling practices of physics students. The first is the student response to homework problems. I hear the following kind of statements all too often: “Oh, you are stuck on homework problem number 13? I found a solution on YouTube. Învață acum cum să înveți!


Între 16 și 18 martie Business Organization for Students desfășoară cea de-a noua ediție a proiectului Proud pe tema The Power of Image. Evenimentul va fi găzduit de Alandala Café.

Proud este un proiect marca Business Organization for Students, care creează un mediu favorabil printr-un dialog eficient între studenţii pasionaţi de PR, Publicitate sau Marketing şi oamenii din companii care schimbă zilnic regulile industriilor în care lucrează.

Structurat pe 3 zile tematice, proiectul îşi propune să ofere studenţilor șase workshop-uri cu teme de actualitate bazate pe studii de caz care explorează conceptul imagine de brand. Temele discutate în aceste zilele vor fi în ordinea următoare: Strategii de consolidare a imaginii, Campanii de Imagine și Crize de imagine.
În prima zi a evenimentului studenții vor avea ocazia să se remarce în cadrul workshop-ului susținut de Paul Kasprovski. Pe aceeași lungime de undă, Alina Galeriu va împărtăși cu studenții secretele construirii celor mai bune strategii de imagine.

Pe 17 martie Cătălin Dobre va simula procesul creativ de formare a unei campanii de imagine. În a doua parte a zilei Ana Maria Diceanu vine să vorbeasă despre campaniile de imagine pe care le-a gestionat și cum aceastea au ajuns să fie premiate la nivel internațional. 

Ultima zi îi aduce pe Monica Jitariuc și Bogdan Theodor Olteanu care, împreună cu studenții, se vor confrunta cu problema crizelor de imagine și vor încerca să găsească cele mai bune soluții în astfel de situații.

Pentru mai multe detalii despre Proud 9, puteţi accesa site-ul proud.bosromania.ro sau pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing. Citește mai mult

* * *

Many students are being left behind by an educational system that some people believe is in crisis. Improving educational outcomes will require efforts on many fronts, but a central premise of this monograph is that one part of a solution involves helping students to better regulate their learning through the use of effective learning techniques. Învață acum cum să înveți!


InternZone, șansa studenților de a se angaja


Publicat în Asociația Studenților ...

Asociația Studenților la Comunicare - Universitatea din București organizeză pe 3 aprilie prima
ediție a târgului de internhsipuri InternZone, eveniment dedicat studenților de la facultățile de
jurnalism și științele comunicării, cu țintă directă către Facultatea de Jurnalism și Științele
Comunicării din cadrul Universității din București.

Reprezentanți ai Adevărul, BeWhere, Ringier, Cariere, România TV, Independența, Rador,
Centrul pentru Studii Complexe, Graffiti PR, Kaleidoscope Proximity și Graffiti BBDO se
numără printre companiile care oferă stagii de practică în jurnalism, PR și advertising, unele
dintre ele oferind posibilitatea de angajare. Studenții trebuie doar să aibă CV-urile la ei.

„Ne-am gândit să îi ajutăm pe studenți să pătrundă mai ușor pe piața muncii. Cu ajutorul
InternZone vrem să îi punem pe tineri față în față cu angajatorii, viitorii lor colegi de breaslă.
Sperăm să fim de un real ajutor și târgul să devină tradiție”, a spus Florentina Crușitu,
președintele ASC-UB.

InternZone va avea loc la sediul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din București, în
data de 3 aprilie, între orele 10 și 16.

ASC-UB este principalul for reprezentativ al studenților Facultății de jurnalism și Științele
Comunicării, UB. Asociația a fost fondată în martie 2013, are ca scop reprezentarea intereselor
studenților facultății și contribuția activă la dezvoltarea lor profesională și se implică activ în
rezolvarea problemelor celor pe care îi reprezintă.

Mai multe informații găsiți pe pagina evenimentului.
https://www.facebook.com/events/271382623044175/



Îți mai recomandăm:

81% dintre studenţii la jurnalism şi comunicare s-ar reorienta profesional, arată un studiu făcut de Asociaţia Studenţilor la Comunicare din cadrul Universităţii din Bucureşti. Citește mai mult

* * *

The famous Nobel Prize-winning physicist Richard Feynman understood the difference between “knowing something” and “knowing the name of something,” and it’s one of the most important reasons for his success. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe