Liga Studentilor Romani din Strainatate Bucuresti
(LSRS Bucuresti)

LSRS isi propune sa ofere cea mai completa si eficienta consultanta academica tinerilor romani care doresc sa-si continue studiile in strainatate. Prin facilitarea legaturilor cu cei care deja au plecat si au avut succes, precum si prin distribuirea unor ample materiale informative, organizatia noastra este mai mult decat o punte intre Romania si lumea academica de peste hotare. LSRS este primul popas al oricarui tanar roman interesat sa continue studiile sale in afara Romaniei.

BOARD

CONTACT

Str. Piata Unirii, Bucuresti, Romania, email

LSRS BUCURESTI » LSRS Bucuresti
 
Este masterandă în domeniul bio-științelor la Universitatea Cambridge, fiind interesată de modelarea matematică și computațională a sistemelor biologice. În 2013 a lucrat la un proiect de cercetare la Institutul de Bioinformatică Cambridge, făcând parte din grupul de Genomică Statistică. Descoperirile făcute în aceste direcții vor avea un impact major în medicină și farmaceutică.



Îți mai recomandăm:

O masterandă în domeniul bio-ştiinţelor la Universitatea Cambridge a fost desemnată studentul român al anului 2014 în Europa. Descoperirile Dianei Danciu vor avea un impact major în medicină şi farmaceutică, sunt de părere cei care i-au decernat trofeul, juriul Ligii Studenţilor Români din Străinătate. Citește mai mult

* * *

Ți-ai mobilizat încrederea în tine, ai dorința de învățare, acum concentrează-ți atenția. Caută să îți trezești și să îți menții interesul pentru ceea ce înveți. Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

Cercetările au demonstrat faptul că vocabularul este cel mai potrivit instrument pentru definirea competenţelor şi a succeselor la examene, potrivit experţilor citaţi de publicaţia "The Telegraph". Învață acum cum să înveți!


Changemakers dă start schimbării


Publicat în Aser.ro

Changemakers, proiect al Asociației Studenților Economiști din România, aflat la cea de-a VIII-a ediție, se adresează studenților cu un spirit civic dezvoltat, ce au o idee de acțiune socio-culturală.

Evenimentul se desfășoară în perioada 3-25 martie și debutează cu o conferinţă de deschidere, “Change the future, make it present”, ce va avea loc în data de 3 martie 2016.

Invitați precum Raed Arafat, Paula Herlo, Marian Staş și Victor Ţăpeanu  vor fi prezenţi la conferinţă și vor vorbi despre cum drumul lor a urmat calea schimbării.

Strategic Thinker se desfășoară în perioada 9-15 martie 2016 și conține o serie de traininguri, cu ajutorul cărora studenții vor construi strategia de acțiune pentru implementarea ideii. Temele abordate vor fi identificarea nevoilor și analiza problemelor, stabilirea scopurilor și a obiectivelor, stabilirea targetului și impactul acțiunii, identificarea resurselor și instrumente de planificare. Astfel, participanții vor înțelege de la bun început de la ce pornesc, care este nevoia din spatele acțiunilor lor și cum să își planifice activitățile.

Practice & Develop presupune o etapă de workshopuri, desfășurate în perioada 16-25 martie 2016, timp în care studenții vor lucra la campaniile lor, aplicând concret informațiile obţinute. Această etapă se axează pe practibilitate, iar temele abordate vor fi stabilirea obiectivelor specifice, planul de comunicare, planul financiar, planul de monitorizare, evaluare și feedback.

La final, echipele participante vor avea ocazia să își vadă ideea de proiect devenită realitate, se vor bucura de impactul adus în societate şi de lumea nouă pe care şi-au creat-o.

Vino cu echipa ta și fără teamă puneți-vă la cale cea mai ingenioasă idee de acțiune socio-culturală! Strânge-ți prietenii și impreună o să dați contur unei noi lumi! Intră impreună cu noi în lumea schimbării și înscrie-te, până pe 4 martie, aici!


Îți mai recomandăm:

Clubul Studenților Diplomați, proiect al Asociației Studenților Economiști din România, se adreseaza studenților pasionați de diplomație, dornici de învățare, implicați și puși la curent cu informațiile din lumea diplomației. Citește mai mult

* * *

#1 Supraanalizarea MaterialuluiCând vine vorba de următorul examen, eşti acel tip de student care gândeşte prea mult? Dacă da, atunci fă o pauză. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe