Liga Studentilor Romani din Strainatate Bucuresti
(LSRS Bucuresti)

LSRS isi propune sa ofere cea mai completa si eficienta consultanta academica tinerilor romani care doresc sa-si continue studiile in strainatate. Prin facilitarea legaturilor cu cei care deja au plecat si au avut succes, precum si prin distribuirea unor ample materiale informative, organizatia noastra este mai mult decat o punte intre Romania si lumea academica de peste hotare. LSRS este primul popas al oricarui tanar roman interesat sa continue studiile sale in afara Romaniei.

BOARD

CONTACT

Str. Piata Unirii, Bucuresti, Romania, email

LSRS BUCURESTI » LSRS Bucuresti
 
Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS) anunţă începutul celei de-a şasea ediţii a Caravanei LSRS.

Evenimentul va avea loc în perioada 15 mai – 20 iunie 2014 şi oferă tinerilor interesaţi de studiile în străinătate seminarii gratuite prin care pot afla detalii despre oportunităţile existente, dar şi informaţii utile oricărui tânăr român atunci când pleacă la studii peste hotare.

Caravana LSRS va poposi în acest an la Medgidia, Cluj Napoca, Baia Mare, Craiova, Bucureşti, Satu-Mare, Slatina, Sibiu, Piteşti, Timişoara, Arad, Ploieşti, Constanţa, Petroşani, Slobozia, Târgu-Mureş, Braşov, Târgu-Jiu şi Iaşi.

Îți mai recomandăm:

Liga studenţilor români din străinătate (LSRS) organizează întâlniri cu elevii din mai multe licee din ţară pentru a le oferi informaţiile necesare celor interesaţi să studieze în afara ţării. Citește mai mult

* * *

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Învață acum cum să înveți!


În perioada 2 – 4 mai 2014, Universitatea "Constantin Brâncuşi" din Târgu Jiu în colaborare cu Liga Studenţilor din Universitatea "Constantin Brâncuşi" organizează cea de-a VII-a ediţie a Sesiunii Internaţionale de Comunicări Ştiinţifice Studenţeşti "ZCSSUCB". Sesiunea este dedicată studenţilor facultăţilor din ţară şi din străinătate, la nivel de licenţă şi de masterat.

Formularul de înscriere poate fi descărcat aici.


Îți mai recomandăm:

Anul acesta, intră în lichidare 86 programe de studii de licență, fie din cauza relevanței scăzute pe piața muncii, fie din cauza calității nesatisfăcătoare. Citește mai mult

* * *

Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care repetă lectura au tendinţa să considere că deja au înţeles, au învăţat informaţia şi mai sunt la fel de atenţi ca prima dată când citesc. Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care repetă lectura au tendinţa să considere că deja au înţeles, au învăţat informaţia şi mai sunt la fel de atenţi ca prima dată când citesc. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe