Liga Studentilor Romani din Strainatate Bucuresti
(LSRS Bucuresti)

LSRS isi propune sa ofere cea mai completa si eficienta consultanta academica tinerilor romani care doresc sa-si continue studiile in strainatate. Prin facilitarea legaturilor cu cei care deja au plecat si au avut succes, precum si prin distribuirea unor ample materiale informative, organizatia noastra este mai mult decat o punte intre Romania si lumea academica de peste hotare. LSRS este primul popas al oricarui tanar roman interesat sa continue studiile sale in afara Romaniei.

BOARD

CONTACT

Str. Piata Unirii, Bucuresti, Romania, email

LSRS BUCURESTI » LSRS Bucuresti
 
"Mă numesc Vieriu Antonela, sunt din Iaşi şi momentan sunt studentă în anul VI în cadrul Facultăţii de Medicină şi Farmacie „Grigore T. Popa” tot din Iaşi. În anul universitar 2013-2014 am fost plecată cu mobilitatea Erasmus pentru toată durata anului academic la Universitatea Albert-Ludwigs din Freiburg (Germania). Anul Erasmus petrecut în Germania a fost o adevărată provocare, cel mai greu an universitar de până acum, dar şi cel mai frumos!"

Îți mai recomandăm:

Editura Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" (UAIC) Iasi se pregatesc de o noua lansare importanta fiind vorba despre prima traducere integrala a Bibliei in limba romana. Citește mai mult

* * *

In primul rand, dormi - Daca te privezi de cele sase – sapte ore de somn, de care organismul tau are nevoie, pot aparea instabilitati ale functionarii normale ale creierului. Învață acum cum să înveți!


Personal Development School 2014


Publicat în Campuscluj.ro
Voluntari pentru Idei şi Proiecte Cluj organizează a 10-a ediție a proiectului Personal Development School 2014, în perioada 12-16 mai, cu scopul de a oferi studenţilor un start în carieră printr-un program adaptat nevoilor actuale ale acestora.

Participanţii proiectului vor beneficia de o serie de workshop-uri destinate cunoaşterii şi management-ului propriei persoane, precum şi o parte practică în care vor învăţa cum să construiască un CV şi o scrisoare de intenţie.


Îți mai recomandăm:

VIP România este o organizație formată exclusiv din studenți, care le oferă acestora cadrul necesar pentru ca ei să se dezvolte pe diverse domenii, alături de oameni cu care împărtășesc aceeași pasiune, și să învețe prin organizarea de proiecte și prin contactul direct cu specialiști. Citește mai mult

* * *

Impartirea perioadelor de timp dedicate studiului in intervale mai scurte se pare ca ar functiona mai bine decat un maraton de invatare. Asimilarea informatiei in ultima clipa ar putea ajuta la trecerea unui examen, de pilda, insa nu este o metoda potrivita pentru cei care doresc sa retina informatiile pe termen lung. Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

Iată cinci ingrediente cheie, care vor transforma studentul obișnuit într-un super-student, pregătit să cucerească sala de curs!Biblioteca - De ce să înveți la bibliotecă? Pentru că în camera de cămin mai învață încă 2 persoane, pentru că patul este atât de comod că nu te lasă să repeți nimic și, nu în ultimul rând, pentru că acolo e liniște și toți fac același lucru ca și tine. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe