Liga Studentilor Romani din Strainatate Bucuresti
(LSRS Bucuresti)

LSRS isi propune sa ofere cea mai completa si eficienta consultanta academica tinerilor romani care doresc sa-si continue studiile in strainatate. Prin facilitarea legaturilor cu cei care deja au plecat si au avut succes, precum si prin distribuirea unor ample materiale informative, organizatia noastra este mai mult decat o punte intre Romania si lumea academica de peste hotare. LSRS este primul popas al oricarui tanar roman interesat sa continue studiile sale in afara Romaniei.

BOARD

CONTACT

Str. Piata Unirii, Bucuresti, Romania, email

LSRS BUCURESTI » LSRS Bucuresti
 
"Am copilărit în orașul universitar, Iași, România, iar la momentul actual sunt de trei ani stabilită în Marea Britanie. Întotdeauna am avut curiozitatea să descopăr locuri noi și oameni din culturi diferite, astfel această mutare a fost benefică și provocatoare pentru proiecte pe care le-am avut. După ce am studiat trei ani Fotografia la Universitatea Portsmouth, absolvind acest an cu First Class Honours Degree, am decis să nu mă opresc și să avansez mai mult pe un subiect mai concis. Astfel, am aplicat pentru master la Universitatea Westminster din Londra, Fotografie Documentară și de Fotojurnalism unde am fost acceptată și premiată cu o bursă care îmi acoperă o parte din costurile taxei."

Îți mai recomandăm:

Fotoreporterul Andrei Pungovschi a primit premiul de excelenta la Pictures of the Year International, la sectiunea "Portret", pentru fotografia "Tough Journey", se arata pe site-ul oficial al concursului. Citește mai mult

* * *

Iată 7 plante foarte eficiente pentru susținerea capacității de concentrare și combaterea emoțiilor excesive: - Valeriană, Hamei, Talpa gâștei, Melisă – stabilizează emoțiile (sentimentele de teamă, neliniște, anxietate); diminuează hiperstimularea sistemului nervos central; ajută la dobândirea și menținerea stării de calm în situații de criză. Învață acum cum să înveți!


ANOSR vă anunță că în prezent, la nivelul Ministerului Transporturilor se lucrează la un proiect de Hotărâre de Guvern care să prevadă normele de aplicare pentru gratuitate transport feroviar pentru studenți.

 

Reprezentanții ANOSR vor monitoriza în continuare parcurgerea acestor pași și vă vom ține la curent cu stadiul demersurilor, insistând permanent pentru urgentarea lor.


 

Transportul gratuit cu trenul va fi acordat tuturor studenților înmatriculați la o formă de învățământ cu frecvență la într-o instituție de învățământ superior acreditată:
– de stat sau privată,
– la programe de studii de la toate cele trei cicluri (licență, master, doctorat),
– indiferent de forma de finanțare a studiilor (buget/taxă),
– indiferent de vârsta acestora,
– indiferent de naționalitatea acestora,
– pentru un număr nelimitat de călătorii,
– indiferent de distanțele sau rutele călătoriilor,
– inclusiv pe perioada vacanțelor,
– de către toți operatorii de transport feroviar.


Îți mai recomandăm:

UNSR mulțumește Ministrului Transporturilor, Directorului General CFR și Ministrului pentru Consultarea Publică și Dialog Social pentru invitația de azi în vederea stabilirii normelor de aplicare a facilităților pentru studenți. Citește mai mult

* * *

Deşi evoluţia tehnologiei este importantă şi pentru tineri, în domeniul educaţiei se pare că tot pixul şi caietul de hârtie sunt mai eficiente. Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

In cartea "Make It Stick" se spune raspicat: in majoritatea sistemelor de invatamant din lume, invatarea este abordata prost. Repetitia iar si iar, sublinierea ideilor principale, recitirea, toate acestea sunt ineficiente. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe