Liga Studentilor Electronisti Iasi
(LSETC Iasi)

Suntem o organizatie studenteasca la nivelul Facultatii de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei (Universitatea Tehnica "Gh. Asachi") din Iasi ce ne-am infiintat in anul 1991. Intotdeauna am actionat conform nevoilor vremii. Astfel, in anii '90, in activitatea ligii a dominat latura sindicala. Conditiile din camine, sistemul deficitar de invatamant, dotarile ne-au determinat, alaturi de alte organizatii si federatii studentesti, sa protestam in strada ori de cate ori a fost nevoie. Printre responsabilitatile noastre intrau cazarile, reprezentarea studentilor la toate nivelele, precum si facilitarea accesului studentilor in mediul corporate (companii si firme nationale si multinationale).

CONTACT

Aleea Gh. Alexa, Camin T11, Intrarea laterala, Iasi, email

LSETC IASI » LSETC Iasi
 

In perioada 6-11 mai 2014 se desfasoara proiectul "Zilele Studentului Electronist", cunoscut sub acronimul ZSE, aflat anul acesta la cea de-a treia editie.

Locaţia este reprezentată de incinta Facultăţii de Electronică, Telecomunicaţii şi Tehnologia Informaţiei care va găzdui evenimente precum: Prezentări si vizite de companii; Concurs national ” Circuite electronice si aplicatii – Laurentiu Turic; Concurs naţional ” PCB: Testare si Verificare; Training Leadership; Workshop PCB (Printed Circuit Board); “Student pentru o zi”; Organizaţia ALUMNII L.S. ETC;


Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Vinsieu.ro. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

Liga Studenţilor Electrotehnişti (LSETH) derulează, în colaborare cu Facultatea de Inginerie Electrică, Energetică şi Informatică Aplicată (IEEIA) Festivalul Studenţesc "Galele Electro" 2013. Citește mai mult

* * *

Fiecare dintre noi are capacitatea de a invata in diferite moduri. De multe ori pe parcursul vietii am obsesrvat ca asimilam informatii noi fie prin participare activa, fie prin ascultare, fie prin privire. Învață acum cum să înveți!


PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Who says you need to wait until you ‘feel like’ doing something in order to start doing it?Look, there are days when not even the most well-intentioned advice from the latest motivational science will do. Învață acum cum să înveți!


ANOSR vă anunță că în prezent, la nivelul Ministerului Transporturilor se lucrează la un proiect de Hotărâre de Guvern care să prevadă normele de aplicare pentru gratuitate transport feroviar pentru studenți.

 

Reprezentanții ANOSR vor monitoriza în continuare parcurgerea acestor pași și vă vom ține la curent cu stadiul demersurilor, insistând permanent pentru urgentarea lor.


 

Transportul gratuit cu trenul va fi acordat tuturor studenților înmatriculați la o formă de învățământ cu frecvență la într-o instituție de învățământ superior acreditată:
– de stat sau privată,
– la programe de studii de la toate cele trei cicluri (licență, master, doctorat),
– indiferent de forma de finanțare a studiilor (buget/taxă),
– indiferent de vârsta acestora,
– indiferent de naționalitatea acestora,
– pentru un număr nelimitat de călătorii,
– indiferent de distanțele sau rutele călătoriilor,
– inclusiv pe perioada vacanțelor,
– de către toți operatorii de transport feroviar.


Îți mai recomandăm:

UNSR mulțumește Ministrului Transporturilor, Directorului General CFR și Ministrului pentru Consultarea Publică și Dialog Social pentru invitația de azi în vederea stabilirii normelor de aplicare a facilităților pentru studenți. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe