Liga Studentilor Economisti Iasi
(LSE Iasi)

Liga Studentilor Economisi este o organizatie non-guvernamentala, apolitica si non-profit, ce are drept scop sustinerea si promovarea intereselor socio-profesionale ale studentilor din Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Iasi, sprijinirea activitatii de modernizare a invatamantului economic iesean, precum si consolidarea relatiilor cu mediile universitare si de cercetare stiintifica din tara si strainatate.

BOARD

CONTACT

Universitatea Al.I.Cuza, Corpul C, parter, Iasi, email

LSE IASI » LSE Iasi
 

Studenții de la FEAA au locuri de practică 

Publicat în Liga Studenților Econo...

Asociația „Liga Studenților Economiști” din Iași (LSE), organizează în perioada 25-27 mai 2015 proiectul „Practic’a TA”, proiect dedicat studenților din anul 2 de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor (FEAA). Prin acest proiect studenții pot primi unul din cele 210 locuri de practică, la unul din partenerii noștri (BRD, BCR, American Experience, Betarom, Decathlon, Alpha Bank, etc.).

Pe parcursul celor 3 zile, studenții sunt așteptați la etajul I al corpului B al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, între orele 10:00 și 14:00, pentru a primi îndrumări în privința locurilor disponibile și pentru a aplica pentru unul dintre acestea.

”Prin intermediul acestui proiect dorim să ajutăm studenții din anul 2 să găsească unde să facă stagiul de practică obligatorie. Ne bucurăm de suportul firmelor noastre partenere ce sunt deschise la asfel de inițiative.” – a declarat Lucian Mușat, președintele Ligii Studenților Economiști.

Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor este printre puținele facultăți din România care au practică obligatorie pentru studenții de anul II. Prin această practică studenții aplică teoria învățată în decursul anului universitar, iar la final vor prezenta în fața unei comisii un ,,dosar de practică”, ce conține activitățile pe care le-au desfășurat în cadrul firmei unde au practicat.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Liga Studenților Economiști. Sunteți autorul articolului? Credit foto Liga Studenților Economiști


Îți mai recomandăm:

Facultatea de Stiinte Economice, Universitatea din Oradea in calitate de coordonator inter-regional, in parteneriat cu: Universitatea de Vest din Timisoara - Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor si Universitatea "Stefan cel Mare" Suceava - Facultatea de Stiinte Economice si Administratie Publica, in cadrul proiectului "Practica studentilor economisti. Citește mai mult

* * *

Atunci când studiem pentru un examen, unul dintre principalele lucruri de care trebuie să ținem cont se referă la folosirea tuturor materialelor de care dispunem pentru cursul respectiv. Învață acum cum să înveți!


Ești student la Poli, ai multă energie și spirit de aventură, ești dornic să înveți, dar să te și distrezi și încă nu te-ai hotărât ce faci vara asta? Ce zici de o excursie în îndepărtata Rusie? Sau de două săptămâni pe plajele însorite din Las Palmas?

Sunt 53 de cursuri în acest sezon și tu poți să-ți alegi destinația vacanței din vară încă de pe acum. Fie că ești interesat de IT, robotică, mecanică, urbanism sau ecologie, cursurile BEST îți sunt destinate ȚIE!

Înscrie-te online până pe 16 martie la cursurile BEST!


Îți mai recomandăm:

Indrazneste sa te inscrii la cursurile organizate de BEST, unde fiecare noapte se transforma intr-un vis in care Europa isi deschide portile pentru tine. Citește mai mult

* * *

Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa elimini factorii perturbatori si sa incerci sa gasesti un mediu linistit, pentru a te putea concentra mai usor la ceea ce ai de facut. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe