Liga Studentilor Economisti Iasi
(LSE Iasi)

Liga Studentilor Economisi este o organizatie non-guvernamentala, apolitica si non-profit, ce are drept scop sustinerea si promovarea intereselor socio-profesionale ale studentilor din Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Iasi, sprijinirea activitatii de modernizare a invatamantului economic iesean, precum si consolidarea relatiilor cu mediile universitare si de cercetare stiintifica din tara si strainatate.

BOARD

CONTACT

Universitatea Al.I.Cuza, Corpul C, parter, Iasi, email

LSE IASI » LSE Iasi
 
Asociatia studenteasca “Liga Studentilor Economisti” din Iasi (LSE) organizeaza prima editie Miss&Mister UAIC.

Evenimentul va avea loc joi, 26 martie, incepand cu ora 20:00, in Club SKYE. 

La aceasta prima editie, vor fi concurenti de la sase facultati din Universitatea ,,Alexandru Ioan Cuza” din Iasi (Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Facultatea de Educatie Fizica si Sport, Facultatea de Litere, Facultatea de Geografie si Geologie, Facultatea de Informatica si Facultatea de Matematica), care se vor lupta pentru titlul de ,,Miss&Mister UAIC”.

Participantii vor crea o atmosfera de basm, unde tot raul duce spre bine, iar finalul este intotdeauna unul fericit. Fetele participante o vor reprezenta pe Cenusareasa, intr-un stil modern, iar fiecare baiat va lua infatisarea unui print care isi va cauta aleasa dupa un pantof.

,,Sunt convins ca acest eveniment are toate ingredientele pentru a atrage publicul. Dincolo de invitatii nostri, spectacolul din timpul balului va fi unul de urmarit, pentru ca echipele concurente vor lucra impreuna pentru a crea o imagine rupta din lumea basmelor. Fiind prima editie, ne dorim ca evenimentul sa se bucure de succes in randul studentilor si sa ramana un background pentru anii viitori.” – a declarat Lucian Musat, presedintele Ligii Studentilor Economisti Iasi.

Cu ajutorul echipei U Nights, evenimentul va fi filmat in totalitate si difuzat pe UTV, iar Andrei Dumitriu va lua interviuri concurentilor si spectatorilor si va prezenta evenimentul.

La finalul concursului, trupa VOLTAJ, una dintre cele mai in voga si energice trupe din Romania, ne va oferi un recital de exceptie.

Biletele se pot procura de la cafeneaua Deja Vue sau 0761 165 702, persoana de contact Georgiana Mocanu. Pretul biletului este de 35 de lei.

Mai multe detalii pe pagina evenimentului.



** Din păcate, din cauza unor probleme de sănătate pe care Tudor Chirilă le întâmpină, trupa VAMA nu mai poate concerta joi, 26 martie. Aceasta va fi înlocuită de trupa VOLTAJ, care promite să electrizeze publicul.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în LSE.ro. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

* * *

Personalitatea fiecaruia scoate la suprafata mai multe sau mai putine emotii care se simt fie in fata profesorilor atotstiutori, fie atunci cand esti programat la un interviu. Învață acum cum să înveți!


In 2011, Liga Studentilor Romani in Strainatate a premiat-o pe Alexandra Balahur-Dobrescu (28 de ani) cu titlul de cel mai bun student roman in strainatate, in prezent ea fiind cercetator post-doctoral la Joint Research Centre (JRC) al Comisiei Europene. Alexandra a absolvit Facultatea de Informatica din Iasi, in 2007 si in 2011 a primit titlul de Doctor European cu nota maxima (10).

A publicat peste 50 de lucrari, iar din 2010 este organizatorul principal al "Workshop on Computational Approaches to Subjectivity and Sentiment Analysis" din cadrul celei mai importante conferinte internationale in domeniul Procesarii Limbajului Natural (NLP), aceasta fiind marea ei pasiune, in care poate sa-si foloseasca abilitatile pentru matematica, informatica si cele cinci limbi straine.


Îți mai recomandăm:

Alexandra Balahur-Dobrescu nu exclude posibilitatea de a reveni in tara, insa "depinde de oportunitatile pe care le va avea la sfarsitul contractului de cercetator post-doctoral, peste 2 ani". Citește mai mult

* * *

Iată câteva trucuri care te vor ajuta să reţii majoritatea informaţiilor din cărţile pe care le citeşti:1. Citeşte inclusiv prima pagină, cu titlul şi numele autorului, cuprinsul şi prefaţa. Învață acum cum să înveți!


Be PROUD. Make up your brain!


Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.






Îți mai recomandăm:

Pentru a doua oara in ultimii trei ani, o echipa de studenti a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, se afla in top 3 la Concursul European de Campanii Publicitare Ad Venture. Citește mai mult

* * *

Potrivit cercetătorilor, cei mai mulţi studenţi greşesc pentru că vor să înveţe recitind notiţe şi texte din manuale.  Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe