Liga Studentilor din Facultatea de Mecanica Timisoara
(LSFMT Timisoara)

LSFMT are ca scop principal reprezentarea drepturilor si intereselor studentilor prin mijloace specifice si prin reprezentantii sai in diferitele foruri precum: Consiliul Studentesc, Consiliul Facultatii de Mecanica, Senatul Universitatii Politehnica, Conventia Organizatiilor Studentesti din Politehnica, Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania.

DOMENIU

Inginerie

BOARD

CONTACT

Bd. Mihai Viteazul nr. 1, sala 181, cod postal 300222, Timisoara, email

LSFMT TIMISOARA » LSFMT Timisoara
 

Ești voluntar? Inscrie-te pentru taberele de vara! 

Publicat în Accesează Arhiva Anunțuri

Ai participat la activități de voluntariat? Ai activat în cursul anului universitar 2013 – 2014 la organizațiile studențești din UPT, Centrul de Informare și Consiliere a Studenților, BEST, Aiesec, Crucea Roșie sau în altă organizație?

UPT îți recunoaște activitatea și îți oferă credite ECTS pentru activități de voluntariat.
Aceste credite îți certifică competențe dobândite la organizațiile membre și sunt suplimentare de cele de la facultate și nu pot înlocui materiile studiate. Pentru aceste credite se vor elibera adeverințe iar la finalizarea studiilor, creditele vor fi incluse în suplimentul diplomei de licență/masterat.


Îți mai recomandăm:

Plenul Camerei Deputatilor a adoptat, marti, cu majoritate - 302 voturi pentru, 2 voturi impotriva si o abtinere - proiectul de lege care reglementeaza activitatea de voluntariat in Romania. Citește mai mult

* * *

Sesiune! Cuvântul cel mai înspăimântător pe care îl poți spune unui student. De două ori pe an, vine acea perioadă în care nu avem viață socială. Învață acum cum să înveți!


Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania (ANOSR) si Consiliul National al Elevilor (CNE) considera ca bugetul de 3,14% din PIB (4,4 Miliarde Euro) anuntat de Guvernul Romaniei prin "Bugetul Cetateanului" condamna Educatia si Cercetarea la inca un an de subperformanta si inechitate, cu efecte grave asupra dezvoltarii pe termen lung a Romaniei.

Reprezentantii studentilor romani au solicitat deja o intalnire oficiala cu Ministrii responsabili de Educatie si Invatamant Superior pentru a discuta prioritatile studentilor, inclusiv cele asumate deja de reprezentantii puterii si cele care constituie obligatii legale.


Îți mai recomandăm:

Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR) si Consiliul Național al Elevilor(CNE) își exprimă îngrijorarea că deși elevii s-au întors azi pe băncile școlii cu speranța că vor avea cadre didactice bine pregătite, săli de clasă echipate cu aparatură modernă și sprijin din partea statului pentru cei cu probleme financiare, așteptările lor nu vor putea fi atinse nici în acest an. Citește mai mult

* * *

Să-ți închizi telefonul, să ieși de pe Facebook și să stai în casă vreo trei săptămâni sunt măsuri care dau rezultate. "Primul gând că ar trebui să mă apuc de licență a venit în vacanța de iarnă, care e mereu prea scurtă, așa că mi-a trecut repede. Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

Iată câteva sfaturi de cum te descurci mai bine în sesiune. Fă un lucru pe rând. Dacă ai decis să înveţi pt un examen, 2-3 ore concentrează-te doar pe acel examen. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe