Liga Studentilor din Facultatea de Automatica si Calculatoare Bucuresti
(LSAC Bucuresti)

Liga beneficiaza de recunoastere din partea Facultatii, deruland impreuna cu aceasta programe destinate studentilor. De asemenea se implica in activitatile cu caracter social: cazare, popularizarea regulamentelor de organizare a activitatii didactice, reprezentarea studentilor la nivelul Consiliului Facultatii si a Senatului Universitatii, precum si colaborarea cu alte organizatii studentesti, atat la nivelul centrului universitar, cat si la nivel national, fiind de asemenea membru fondator al UNSR (Uniunea Nationala a Studentilor din Romania).

BOARD

CONTACT

Str, Splaiul Independentei nr. 313, corp EC, sala 004, cod postal 060039, Bucuresti, email

LSAC BUCURESTI » OSUT Timisoara
 

StudentFest, cel mai mare festival studențesc de artă și cultură din România, organizat anual de Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara (OSUT), se va desfășura în perioada 11-20 mai, la Timișoara.

Prin tema propusă în acest an se dorește încurajarea tinerilor spre a-și descoperi propria viziune, spre a se manifesta liber cultural. Este locul ideal unde creația proprie să fie în prim plan, expusă publicului, punând în valoare unicitatea caracterului lor.



Festivalul oferă tinerilor artiști oportunitatea de a da frâu liber imaginației și spiritului artistic, într-un mediu energic cu mulți tineri dornici de a crea, de a experimenta și de a se dezvolta.

Prin cele 15 secțiuni puse la dispoziția artiștilor și participanților în acest an, Arhitectură, Arte stradale, Ceramică, Dans, Design vestimentar, Experimentarium, Film și arte video, Fotografie, Grafică, Literatură, Muzică, Pictură, Publicitate, Sculptură și Teatru, festivalul dorește să le ofere tinerilor talentați posibilitatea de a se face remarcați prin atelierele de creație organizate pentru ei.

În cadrul atelierelor de lucru participanții vor putea să își dezvolte abilitățile artistice, participând la o parte teoretică a fiecărui atelier, iar mai apoi aplicând practic cunoștințele dobândite. Participanții își vor transpune viziunea proprie într-un concept pe care-l vor prezenta în ultimele 3 zile ale festivalului sub formă de expoziție sau performance publicului larg.

Cu numeroase premii obținute și certificarea internațională EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe), și la această ediție, StudentFest, aduce în spațiul timișorean un program diversificat cu numeroase spectacole artistice, concerte, piese de teatru, proiecții de film, spectacole de dans, expoziții, ateliere de creație, conferințe, creație literară, experimente și multe altele.

Exprimă-ți viziunea!


Îți mai recomandăm:

StudentFest va desfășura anul acesta, în perioada 7-16 mai, cea de-a 24-a ediție, sub tema CONFLICT. Festivalul oferă tinerilor artişti posibilitatea de a se exprima liber, de a se dezvolta profesional şi de a se promova. Citește mai mult

* * *

Cea mai mare greşeală pe care o fac studenţii este că ei trebuie să se oprească şi să înţeleagă fiecare cuvânt pe care-l citesc. Atunci când citeşti cuvânt cu cuvânt, cazi în capcana cuvintelor şi puterea ta de înţelegere se diminuează. Învață acum cum să înveți!


West Summer University cheamă 200 de elevi din România și din Republica Moldova să experimenteze viața de student în Timișoara, în perioada 22 iulie-5 august 2015. Proiect marca OSUT, ajuns la a 5-a ediție și premiat ca cel mai bun proiect pentru elevi în domeniul educației în 2014, WSU este în ultimele 10 zile de înscrieri, garantând apoi o experiență cât mai aproape de realitate a vieții de student al uneia dintre cele 11 facultăți ale Universității de Vest din Timișoara.

Aceștia au ocazia să experimenteze viața de student prin participarea la cursuri, simțind emoțiile primului examen și, de asemenea, locuind într-un cămin universitar. În plus, pot vizita Campusul Universitar și orașul Timișoara, care este un important centru istoric, fiind renumit și pentru numeroasele parcuri și grădini publice.

Desemnat „Proiectul de voluntariat al anului 2014” în domeniul educației, în cadrul Galei Naționale a Voluntarilor ,proiectul exploatează atât partea formală a studenției, reprezentată de urmarea unor cursuri susținute de profesorii și doctoranzii facultății alese de participant, cât și partea non-formală, materializată prin sesiuni de informare, traininguri, activități de socializare, ateliere de creație, competiții, turul orașului, activități ce vor transforma cele 15 zile într-o perioadă de neuitat. Pentru ca experiența de student să fie completă, participanții vor locui pe tot parcursul proiectului într-un cămin din Complexul Studențesc.

WSU vine atât în ajutorul elevilor dezorientați cu privire la alegerea facultății și domeniului în care se vor specializa, cât și a celor care și-au conturat planurile de viitor și doresc confirmarea alegerii făcute. Astfel, simpla înscriere pe site www.wsu.osut.ro face posibilă perceperea cât mai aproape de realitate a vieții de student și permite absolvenților de clasa a XI-a să facă o alegere responsabilă pentru viitorul lor.

„Este cunoscut faptul că din ce în ce mai puțini tineri aleg să urmeze studii superioare și este alarmant în ce ritm crește rata abandonului universitar datorită deciziilor luate în necunoștință de cauză. Prin elaborarea acestui proiect dorim să simulăm viața de student cât mai aproape de realitate pentru 200 de elevi, posibil fiind ca aceștia chiar să ne devină colegi. Explorăm toate ariile educației și plănuim atât activități formale, în cadrul universitar, cât și activități nonformale pentru ca aceștia să obțină o perspectivă cât mai largă a ceea ce înseamnă studenție. Personal, garantez pentru acest proiect fiindcă am trecut și prin experiența de participant, și prin cea de voluntar în ultimii doi ani. Mai aproape de studenție de atât nu se poate.” Larisa Dumitroaea, coordonatoare WSU.


Îți mai recomandăm:

Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara (OSUT) a desfășurat în perioada 23 iulie-6 august a patra ediție a proiectului West Summer University, proiect de care au beneficiat 180 de elevi din 28 de județe ale României și din Republica Moldova. Citește mai mult

* * *

The famous Nobel Prize-winning physicist Richard Feynman understood the difference between “knowing something” and “knowing the name of something,” and it’s one of the most important reasons for his success. Învață acum cum să înveți!


Be PROUD. Make up your brain!


Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.






Îți mai recomandăm:

Pentru a doua oara in ultimii trei ani, o echipa de studenti a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, se afla in top 3 la Concursul European de Campanii Publicitare Ad Venture. Citește mai mult

* * *

1. Nu reciti de prea multe ori – citirea si recitirea, uneori superficiala, a notitelor nu este o solutie buna de memorare pe termen lung. 2. Raspunde la intrebari – “de ce?” sau “cum anume?”, te ajuta sa observi mai bine ceea ai retinut si sa aprofundezi materia. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe