Liga AC Timisoara
(AC Timisoara)

Liga AC, infiintata in 1990, este o organizatie non-guvernamentala, non-profit si apolitica, avand ca scop reprezentarea studentilor din Facultatea de Automatica si Calculatoare din cadrul Universitatii "Politehnica "Timisoara, apararea drepturilor si intereselor lor si organizarea de evenimente socio-culturale.


Obiectivele organizatiei: a) militeaza pentru profesionalism si responsabilitate civica deplina a membrilor si pentru sporirea prestigiului studentului in societate; b) sprijina si acorda ajutor membrilor sai in diverse cazuri de necesitate; c) incurajeaza activitati cu caracter educativ, stiintific, documentar, cultural, sportiv si artistic intre persoane fizice, organizatii si S.A.T.-uri din tara si din strainatate, pentru favorizarea cunoasterii, promovarii si raspandirii informatiilor din aceste domenii.

BOARD

CONTACT

Bd. Vasile Parvan nr. 2, sala A021, Timisoara, email

AC TIMISOARA » AC Timisoara
 

International Student Week in Timisoara (ISWinT) 2014 

Publicat în World Youth - Aspire

The purpose of this festival is to give the students from different countries the opportunity to communicate freely, to express their opinions in a productive manner, while enjoying a taste of our local culture. 

WORKSHOPS

  • Alternative Design
  • Brainiac
  • Conscious Self Management
  • Handmade
  • Non Formal Education
  • Photography
  • Trance Diving - The Power of Hypnotic Communication
  • Stop Motion
  • Qualitative and Quantitative Research Methods in Social Sciences
  • Shadow Theater
Mai multe detalii aici.


Îți mai recomandăm:

Academic humility is the knowledge that anyone can teach us something. Practice it. A thesis is like a chess game that requires a player to plan in advance all the moves he will make to checkmate his opponent. Citește mai mult

* * *

Te simți din ce în ce mai puțin motivat? Ai nevoie de soluții practice la această problemă universală? Iată ce îți recomandăm!   Fă o înțelegere cu tine însuți. Învață acum cum să înveți!


Be PROUD. Make up your brain!


Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.






Îți mai recomandăm:

Pentru a doua oara in ultimii trei ani, o echipa de studenti a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, se afla in top 3 la Concursul European de Campanii Publicitare Ad Venture. Citește mai mult

* * *

Când vine vorba de succes, majoritatea oamenilor sunt de părere că inteligența joacă cel mai important rol, însă un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Stanford ne va schimba părerea. Învață acum cum să înveți!


Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR) a trimis, marţi, o adresă către Avocatul Poporului în care îşi exprimă "consternarea faţă de lipsa de reacţie a acestuia" în raport cu problemele semnalate de reprezentanţii studenţilor şi societatea civilă privind neconstituţionalitatea Ordonanţei de Urgenţă nr. 49/ 2014 care modifică Legea Educaţiei Naţionale. De asemenea, ANOSR face "un ultim apel" la Victor Ciorbea de a-şi asuma "real" responsabilitatea de Avocat al Poporului.


Îți mai recomandăm:

”Universitățile noastre nu-s afacerile voastre!”, ”Țara crește prin studenți, nu miniștri repetenți”, ”Educația e a noastră, nu vrem ordonanța voastră”, ”Legea ați măcelărit, pe studenți i-ați umilit” au fost câteva dintre sloganurile scandate de cei aproximativ 150 de studenți care au protestat joi seara în Piața Unirii din Cluj. Citește mai mult

* * *

Nothing beats a curious mind. How curious are you? Don’t take things on face value. Go deeper into how things work. Question most things. Be genuinely interested in new subjects. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe