Liga AC Timisoara
(AC Timisoara)

Liga AC, infiintata in 1990, este o organizatie non-guvernamentala, non-profit si apolitica, avand ca scop reprezentarea studentilor din Facultatea de Automatica si Calculatoare din cadrul Universitatii "Politehnica "Timisoara, apararea drepturilor si intereselor lor si organizarea de evenimente socio-culturale.


Obiectivele organizatiei: a) militeaza pentru profesionalism si responsabilitate civica deplina a membrilor si pentru sporirea prestigiului studentului in societate; b) sprijina si acorda ajutor membrilor sai in diverse cazuri de necesitate; c) incurajeaza activitati cu caracter educativ, stiintific, documentar, cultural, sportiv si artistic intre persoane fizice, organizatii si S.A.T.-uri din tara si din strainatate, pentru favorizarea cunoasterii, promovarii si raspandirii informatiilor din aceste domenii.

BOARD

CONTACT

Bd. Vasile Parvan nr. 2, sala A021, Timisoara, email

AC TIMISOARA » AC Timisoara
 

Înscrie-te la ISWinT 

Publicat în Iswint

Vrei să participi la cel mai tare festival din vestul țării? Încă mai ai timp să iei o decizie. Termenul de înscriere pentru participanții care nu necesită viză este 15.06.2014. Vă așteptam în numar cât mai mare!

ISWinT ( International Student Week in Timișoara ) este un festival internațional care reunește participanți din toate colțurile lumii, prima ediție desfășurându-se în anul 1994. Scopul acestui festival este acela de a le facilita studenților din alte țări oportunitatea de a comunica liber, să-și poată exprima opiniile lor într-o manieră productivă, reușind toate acestea în timp ce se bucură de cultura locală.


Îți mai recomandăm:

The purpose of this festival is to give the students from different countries the opportunity to communicate freely, to express their opinions in a productive manner, while enjoying a taste of our local culture. Citește mai mult

* * *

Să-ți închizi telefonul, să ieși de pe Facebook și să stai în casă vreo trei săptămâni sunt măsuri care dau rezultate. "Primul gând că ar trebui să mă apuc de licență a venit în vacanța de iarnă, care e mereu prea scurtă, așa că mi-a trecut repede. Învață acum cum să înveți!


Scrie-ne despre Profesorul tau Tare!


Publicat în Iqool.ro
Gala Profesorului Bologna este un proiect de tradiție ce își propune să pună în lumină acei profesori care reușesc să depășească granițele materiei pe care o predau și găsesc căi inedite pentru a se apropia de studenți

Dacă ești student și unul dintre profesorii tăi preferați se regăsește în lista Profesorilor Bologna premiați de-a lungul timpului, te invităm să ne scrii  despre profesorul tău tare!

Poți trimite articolul tău până pe data de 12 februarie, pe adresele de mail cristi@anosr.ro sau popa.emilia12@gmail.com, iar acestea vor fi publicate pe site și transmise către profesorii vizați.


Îți mai recomandăm:

Studenții din România sunt invitați în perioada 17 Februarie – 23 Martie să își nominalizeze profesorii preferați la Gala Profesorului Bologna care se va desfășura anul acesta în perioada 9-11 Mai, la București și care este organizată de Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR). Citește mai mult

* * *

Primul lucru: fă curat în camera ta! Ai putea fi tentat să îţi faci curat în cameră ori la două dimineaţa, când tu ar trebui să te odineşti, ori atunci când trebuie să înveţi. Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

Sunt câteva elemente care te pot ajuta să te motivezi în sesiunea de examene. În primul rând nu te descuraja singur.  Propune-ţi să fii mai organizat şi să îţi fie clar tot ceea ce ai de făcut sau de învăţat şi atunci  haosul din mintea ta se transformă în ordine. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe