Grupul Studentilor Medicinisti cu Activitate Stiintifica Bucuresti
(SOMS Bucuresti)

Grupul Studentilor Medicinisti cu Activitate Stiintifica – SOMS, a luat nastere in 1987 si a capatat personalitate juridica in aprilie 1991. SOMS este singura organizatie studenteasca cu activitati exclusiv stiintifice si nonsindicale din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie “Carol Davila” din Bucuresti.

SOMS a fost dintotdeauna si este in continuare selectiva in recrutarea de noi membri, ea grupand numai acei medicinisti care au preocupari stiintifice constante, dovedite prin comunicari si publicatii, studenti de un inalt nivel profesional si care fac cinste Universitatii. Seriozitatea selectiei ce sta la baza SOMS este sustinuta si de argumentul ca multi dintre fostii membri SOMS sunt acum cadre didactice sau activeaza in cadrul unor programe de cercetare, la prestigioase centre din tara si din strainatate.

BOARD

CONTACT

email

SOMS BUCURESTI » SOMS Bucuresti
 

Scientific Organisation of Medical Students (SOMS) va organiza o nouă ediție a Medical International Conference for Students.

Evenimentul se va desfășura la Auditorium Pallady și la alte locații partenere congresului și va reuni și în acest an peste 800 de participanți ce vor avea posibilitatea să participe la numeroase workshop-uri și conferințe pe teme de actualitate, ținute de invitați veniți atât din țară cât și din străinătate, profesioniști în domeniile lor de activitate.



Ceremonia de deschidere va avea loc în data de 19 aprilie 2018, începând cu ora 18:00, la Auditorium Pallady. În cadrul acesteia, domnul doctor Aubrey de Grey, cercetător gerontolog și co-fondator al fundației SENS, California, SUA, va vorbi despre medicina regenerativă și perspective asupra combaterii bolilor asociate cu îmbătrânirea, în conferința “Rejuvenation biotechnology - why age may soon cease to mean aging”.

Vineri, 20 aprilie, atenția participanților se va distribui la workshop-urile ce vor avea loc atât în locația centrală, Auditorium Pallady, cât și la Palatul Facultății de Medicină din București și la spitalele partenere.

Pentru o mai buna accesibilitate, toate conferințele vor fi ținute în locația principală în data de 21 aprilie, desfășurându-se simultan în mai multe săli. Printre invitați se numără Marvin E. Ament, profesor universitar de gastroenterologie pediatrică la David Geffen School of Medicine UCLA, Los Angeles, USA, Judith E.Brill, profesor universitar de anestezie și terapie intensivă pediatrică la David Geffen School of Medicine UCLA, Los Angeles, USA, Patrizia Paterlini-Bréchot, profesor de biologie moleculară și oncologie la Necker-Enfants Malades Faculté de Médecine, Descartes Université, Paris, Franța, Nicolas Villain, bursier în neurologie cognitivă și comportamentală la Pitié-Salpêtrière Hospital, Paris, France, Adam Watts, chirurg consultant în chirurgia membrului superior la Wrightington Hospital, Wigan, Lancashire, UK și profesor asociat la Manchester University, Manchester, UK.

De asemenea, în aceeași zi, studenții vor avea oportunitatea să prezinte rezultatele activității lor în cercetare în cadrul celor două sesiuni de prezentări orale, dar și în cadrul prezentării de postere.

Duminică, 22 aprilie, evenimentul se va încheia la Palatul Facultății de Medicină din București cu ceremonia de decernare a premiilor pentru prezentările susținute de studenți în ziua precedentă.



Fondată în 1987, SOMS (Scientific Organisation of Medical Students) este o asociație non-guvernamentală ce reunește studenții implicați în cercetare științifică. Astfel obiectivul principal este contribuția activă la construirea unei comunități de viitori medici bazată pe valorile pe care le promovăm: integritate, profesionalism și critică constructivă.

Prin evenimentele organizate, MEDICS fiind evenimentul principal, SOMS dorește să încurajeze cercetarea științifică printre studenții mediciniști, să promoveze munca celor deja implicați și să prezinte cele mai noi informații cu temă medicală prin conferințe și workshop-uri destinate aprofundării riguroase a diverselor concepte medicale.


Îți mai recomandăm:

Scientific Organization of Medical Students (SOMS) din București organizează în perioada 30 martie – 2 aprilie 2017, a II-a ediție a MEDICS (Medical International Conference for Students), primul congres internațional din București adresat studenților mediciniști. Citește mai mult

* * *

Dacă vrei să faci față mai ușor sesiunii și să fii în formă maximă la examene, susține-ți creierul și oferă-i un impuls de energie cu MemoPlus. Învață acum cum să înveți!


Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara vă invită miercuri, 22 octombrie 2014, de la ora 22:00, în Heaven the Club, la Balul Bobocilor UVT 2014, eveniment ce va pune în valoare cultura autohtonă și talentul celor 18 candidați pentru titlul de Miss și Mister UVT.

Balul Bobocilor de anul acesta are ca temă basmul românesc, fapt care îi va da un caracter inedit din mai multe puncte de vedere, atât vestimentare, cât și în ceea ce privește felul probelor. Fiecărei perechi i-a fost repartizat un basm românesc pe care să îl pună în scenă într-un mod cât mai sugestiv și prin care să scoată în evidență povestea, eroii și alte aspecte specifice lumii fantastice a basmelor. Ne vom întâlni cu personaje ca Harap-Alb, Prâslea cel Voinic, Făt-Frumos cu Părul de Aur, Zâna Munților și alți mulți prinți și prințese din cele mai cunoscute poveşti românești, care vor încerca să ne încânte cu prezența lor scenică și diferitele talente pe care le au.

Până în seara balului se desfășoară, de asemenea, și un concurs de popularitate, în urma căruia va fi desemnat cel mai vestit „prinț” și cea mai vestită „prințesă” a Universității de Vest din Timișoara. Cei 18 concurenți trebuie să își convingă toți prietenii să îi voteze, dând un like pozei lor pe pagina de Facebook OSUT Timișoara. Cel și cea care vor strânge cele mai multe voturi, vor primi titlul de Miss și Mister Popularitate.

Fiecare bilet achiziționat aduce și şansa de a participa la tombola organizată în seara balului. Astfel, la intrare fiecare oaspete va primi un talon pe care îl va completa. Premiile tombolei vor fi oferite de sponsorii: AVON, Clinique Beauty & Spa, Sebastan Roncea și PTK Modeling. Extragerea taloanelor norocoase va avea loc la finalul balului.

„Ca în fiecare an, OSUT pregăteşte pentru boboci cel mai important eveniment al acestei toamne şi al începutului de an universitar, Balul Bobocilor. Pentru că toate activităţile OSUT încearcă să transmită şi un mesaj educativ societăţii, anul acesta propunem o reîntoarcere la valorile tradiţionale şi o redescoperire a basmelor populare româneşti, încercând să dăm o replică globalizării tot mai alerte pe care o traversează societatea actuală, mesaj care sperăm să ajungă la colegii noștri și să le inspire dorința de a schimba ceva.” - Vlad D. Cherecheş, preşedinte OSUT


Și cum orice poveste se încheie cu o petrecere, au fost invitați doi „crai” vestiți pentru a ne încânta auzul, anume Adrian Sînă (ex. Akcent) și Mike F (ex. Fratziman). Așadar, având toate premisele unui bal de poveste, vă invităm miercuri, 22 octombrie, de la ora 22:00 în Heaven the Club, pentru o seară minunată alături de noi.



Îți mai recomandăm:

Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara - OSUT invita studentiidin anul I de la Universitatea de Vest din Timisoara sa se inscrie pana duminica, 6octombrie, pentu Miss si Mister Balul Bobocilor UVT 2013, preselectiile avand loc pe 7octombrie. Citește mai mult

* * *

Stiloul este mai eficient decât calculatorul când este vorba de memorarea notiţelor, arată un studiu menţionat de 24heures. ch. Cercetătorii consideră că elevii şi studenţii scriu mai repede pe laptop, dar mai puţin inteligent. Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

Ți-ai mobilizat încrederea în tine, ai dorința de învățare, acum concentrează-ți atenția. Caută să îți trezești și să îți menții interesul pentru ceea ce înveți. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe