Federatia Asociatiilor Studentilor Farmacisti din Romania
(FASFR)

Federatia Asociatiilor Studentilor Farmacisti din Romania (FASFR) reprezinta studentii farmacisti din Romania prin intermediul celor 8 asociatii locale membre: Societatea Studentilor in Farmacie Bucuresti (SSF Bucuresti); Organizatia Studentilor Farmacisti Cluj-Napoca (OSF Cluj-Napoca); Organizatia Studentilor Farmacisti Craiova (OSF Craiova); Organizatia Studentilor Farmacisti Sibiu (OSF Sibiu); Societatea Studentilor Farmacisti Iasi (SSF Iasi); Asociatia Studentilor Farmacisti Oradea (ASF Oradea); Asociatia Studentilor Farmacisti Targu-Mures (ASF Targu-Mures); Liga Studentilor Farmacisti Timisoara (LSF Timisoara) si o organizatie membra colaboratoare din Chisinau (Asociatia Studentilor Farmacisti din Republica Moldova - ASFRM).

FASFR reprezinta singura structura la nivel national pentru studentii farmacisti, care a facilitat comunicarea intre centrele din tara, cu realizarea a numeroase proiecte de succes.

De o deosebita importanta pentru desfasurarea activitatii Federatiei este sprijinul oferit de structurile superioare, atat din tara, precum Colegiul Farmacistilor din Romania, Universitatile de Medicina si Farmacie din tara, Ministerul Educatiei si Cercetarii, Ministerul Sanatatii, cat si din strainatate, in calitate de membri EPSA (European Pharmaceutical Students’ Association) si IPSF (International Pharmaceutical Students’ Federation).

Viziunea 
FASFR s-a format din dorinta studentilor de a aduce o schimbare pozitiva in societate prin proiecte cu impact asupra societatii. In prezent, suntem ghidati de viziunea noastra: ,,Impreuna facem viitorul studentilor farmacisti mai bun!“.

Misiunea
Misiunea FASFR este impartita in 3 directii mari, fiecare aducandu-ne mai aproape de viziune si fiecare acopera o nevoie a noastra, a studentilor farmacisti. Astfel vom dezvolta fiecare directie in parte, cu obiective strategice bine definite pentru fiecare mandat:

Sa imbunatatim sanatatea populatiei
- educarea publicului cu privire la patologiile contemporane si promovarea preventiei;
- incurajarea si dezvoltarea colaborarii interprofesionale in sistemul medical.


Dezvoltarea profesionala si personala a studentilor farmacisti
- facilitarea accesului la resurse de invatare si dezvoltare pentru membrii asociatiilor locale, dependent de nevoile lor;
- implicarea in constientizarea drumului profesional de catre studentii farmacisti;
- facilitarea accesului studentilor la experientele internationale profesionale si studentesti;
- sustinerea continua a educatiei non-formale pentru studentii farmacisti;
- cresterea constanta a calitatii evenimentelor FASFR;
- conectarea studentilor din Romania cu scopul de a crea o comunitate unita in domeniul farmaceutic.

Dezvoltarea educatiei farmaceutice

- implicarea activa in schimbarea si imbunatatirea curriculei si a sistemului educational farmaceutic prin colaborarea cu autoritatile nationale si companiile farmaceutice;
- asigurarea recunoasterii programelor de practica oferite de FASFR, de catre universitati;
- implicarea in uniformizarea si cresterea calitatii practicii de vara la nivel national prin colaborarea cu universitati si companii;
- promovarea rolului de farmacist in societate;
- dezvoltarea rolului de farmacist clinician.

BOARD

CONTACT

Piata Eftimie Murgu nr. 1, camera 06, Timisoara, email

FASFR » FASFR
 

În acest an, Federația Asociațiilor Studenților Farmaciști din România – FASFR îți oferă șansa de a colabora cu un profesionist din domeniul farmaceutic, prin intermediul Programului de Mentorat.

Iată câteva întrebări la care un mentor te va ajuta să îți răspunzi:

1. Ce vrei cu adevărat să fii sau să faci? – nu te gândi doar la nivel de obiective profesionale ci și la pasiunile tale;
2. Ce anume din ceea ce faci bine te ajută să ajungi unde ți-ai propus? – care sunt punctele tale forte care te vor ajuta?
3. Ce anume din ceea ce faci nu faci bine te împiedică să îți atingi obiectivele? – aruncă o privire sinceră asupra punctelor tale slabe, provocărilor pe care le ai sau blocajelor care îți îngreunează drumul;
4. Ce vei face diferit începând de mâine pentru a răspunde acestor provocări?
5. Unde ai nevoie cel mai mult de ajutor și cine te poate ajuta?

A găsi mentorul potrivit este un proces destul de lung, dar nu imposibil! Aici intervine FASFR, oferindu-ți ajutorul prin Programul de Mentorat, unde, timp de 6 luni de zile, vei colabora cu un profesionist în domeniul farmaceutic pentru a-ți descoperi calitățile ce te vor duce mai departe pe drumul succesului!


Perioada de înscriere: 15 – 25 septembrie 2017

Primirea rezultatelor: 30 septembrie 2017

Confirmarea participării: 30 septembrie 2017 – 2 octombrie 2017

Desfășurarea propriu zisă a Programului de Mentorat: 1 noiembrie 2017 – 15 iunie 2018


Îți mai recomandăm:

How is it even possible that Elon Musk could build four multibillion companies by his mid-40s — in four separate fields (software, energy, transportation, and aerospace)? To explain Musk’s success, others have pointed to his heroic work ethic (he regularly works 85-hour weeks), his ability to set reality-distorting visions for the future, and his incredible resilience. Învață acum cum să înveți!


PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Încă se confundă foarte mult învăţarea cu memorarea de date şi informaţii despre un subiect sau altul. Există mai multe explicaţii pentru această practică foarte ineficientă! Din punct de vedere istoric, până nu de mult, până în urmă cu aprx. Învață acum cum să înveți!


PRIME România vă invită la cea de-a şaptea ediţie PR&Ad Fair, târgul de joburi şi internshipuri pentru tinerii care îşi doresc o carieră în PR sau Publicitate.

Specialiştii din Comunicare vă dau întâlnire pe 14 şi pe 15 mai, la Hotel Siqua (Calea Plevnei, nr. 59A, Sector 5, Bucureşti), în intervalul orar 12:00 – 19:00.

Anul acesta, la PR&Ad Fair vor fi prezenţi cu oferte de colaborare, sfaturi şi materiale utile pentru participanţi: Godmother, Centrade, Rogalski Damaschin, FCB, Infinit Solutions, Creative Ideas, Hello Communication, Butterfly Media Group, Aurora Media, pastel, The Mansion Advertising, Chelgate, White Image, Geometry Global, JustAD, Porter Novelli, Roton Music, Universum Events, LINK Academy, ArCuB, ERKA, More than Pub, Improve Media, Orasul Antreprenorilor.

Pentru ca participanţii să înţeleagă mai bine activităţile diferitelor departamente dintr-o agenţie, vor avea loc, pe lângă târg, patru Sessions cu tema Structura unei agenţii. Acestea vor avea loc la Casa de Cultură a Studenţilor (Calea Plevnei, nr. 61, Sector 5, Bucureşti).

Participanţii vor afla cum să comunice cu un client şi cum să realizeze un brief, la Sessionul dedicat departamentelor de Client Service şi Strategie, susţinut de Geometry Global, joi, 14 mai, ora 13:00.
Continuând traseul dintr-o agenţie, vor afla cumse desluseşte un brief joi, pe 14 mai, de la ora 16:00, în timpul Sessionului de Creaţie, susţinut de JustAD.

A doua zi, pe 15 mai, vor vedea cum se declină un concept şi ce presupune implementarea unei campanii în online, la Sessionul inspirat de departamentele Digital şi Social Media, de la ora 13:00, susţinut de Infinit Solutions. Ultimul Session, susţinut de Porter Novelli, va începe la ora 16:00, şi va acoperi aria PR şi Event Management, unde participanţii vor învăţa cum să coordoneze un eveniment, în timp ce comunică impecabil pentru client.

Înscrierile pentru Sessions se realizează la adresa de email befair@primeromania.ro. Taxa de participare este de 10 lei pentru fiecare Session.

Mai multe detalii despre eveniment pe befair.primeromania.ro sau Facebook.




Îți mai recomandăm:

Esti pasionat de domeniul Relatiilor Publice, esti informat cu privire la cele mai noi demersuri ale agentiilor de profil? Ai dori sa stii care este secretul succesului unei campanii de relatii publice? Participa la workshopul “Your first PR campaign” in data de 10 mai 2012, intre orele 18:00-20:00 pentru a afla de la specialisti care sunt etapele ce trebuie parcurse in derularea unei campanii, ce variabile sunt implicate si pentru a avea ocazia sa-ti pui imaginatia la incercare prin rezolvarea unui brief. Citește mai mult

* * *

Relaxing music for studying that helps concentration, memory and focus for long reading and relaxing. . Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe