Business Organization for Students
(BOS Romania)

Business Organization for Students este o organizatie studenteasca, non-guvernamentala, fondata in martie 2001 de catre un grup de studenti cu initiativa. Se dorea atunci ca aceasta organizatie sa fie primul pas pentru studenti spre a-si construi propriile afaceri, o oportunitate de a acumula know-how-ul necesar si de a-si testa ideile intr-un cadru real. Astazi, atat membrii fondatori, cat si restul alumnilor si-au creat un drum sigur in lumea business-ului, fiind liderii propriilor afaceri.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, etaj 3, camera 45, cod postal 010987, Bucuresti, email

BOS ROMANIA » BOS Romania
 

În zilele de 4 şi 11 aprilie, Business Organization for Students desfăşoară cea de-a şasea ediţie a proiectului 1stEP. Anul acesta abordează o tematică nouă, în comparaţie cu celelalte ediţii:1stEP was wrong.

Dacă evenimentele success-related sunt des întâlnite, proiectul aduce în prim plan povestea din spatele succesului. Ambele seri de eveniment se vor desfăşura la Impact Hub (Strada Halelor, nr. 5, Bucureşti).

1stEP este un proiect marca Business Organization for Students ce se află la cea de-a şasea ediţie. Acesta a luat naştere din pasiune pentru antreprenoriat pe data de 8 aprilie 2012, şi are ca scop convingerea tinerilor că reuşita în afaceri nu este imposibil de atins, iar obstacolele pe care le întâmpină un antreprenor în formare sunt uşor de depăşit dacă acţionează cu pasiune şi determinare.



Structurat pe două zile, cu sesiuni de storytelling inedite, proiectul îşi propune să ofere, prin intermediul invitaţilor speciali, sfaturi şi poveşti care i-ar putea ajuta pe tineri să facă primul pas către o carieră în domeniul antreprenoriatului. Fiecare speaker va aborda momentele care au reprezentat un obstacol în cariera sa, dar şi modalităţile în care el a reuşit să ducă planul mai departe şi să îşi îndeplinească visul.

În prima zi, îi vom avea alături de noi pe Catrinel Zaharia, Tudor Maxim şi Cristian Teişan. Pe 11 aprilie, surprizele continuă cu Andrei Creţu şi Iulian Cîrciumaru de la 7card şi nu în ultimul rând, Paul Badea. Timp de 15 minute, fiecare speaker va oferi sfaturi şi va împărtăşi experienţele pe care le-a avut în domeniu, urmând mai apoi o sesiune Q&A de 10 minute. La sfârşit, timp de o oră, se va desfăşura o sesiune de networking unde participanţii pot interacţiona atât unii cu ceilalţi, cât şi cu speakerii.

După fiecare ediţie, participanţii vor fi răsplătiţi pentru manifestarea interesului faţă de un domeniu atât de deosebit. În acest sens, vor primi surprize şi de asemenea, vor participa la o tombolă pentru un premiu special. 

Pentru mai multe detalii despre 1stEP, puteţi accesa site-ul sau pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

Studenţii şi tinerii absolvenţi pasionaţi de tehnologie, vânzări sau marketing sunt aşteptaţi pe data de 9 mai la o ediţie specială Career Leader, proiect Akcees în care vor descoperi oportunităţile de carieră pe care le pot acces prin programul Microsoft Academy of College Hires. Citește mai mult

* * *

Sesiunea poate fi uneori extrem de stresanta pentru tine, cu atat mai mult cu cat ai in fata sutele de pagini pe care trebuie sa le pregatesti pentru examene si nu stii exact cum si ce sa faci mai intai. Învață acum cum să înveți!


Liga Studenţilor din Facultatea de Automatică şi Calculatoare (Liga AC) organizează în perioada 1-3 aprilie, la Timişoara, a doua ediţie a concursului internaţional de robotică, Robot Engineering Contest (RoboTEC).


Pasionaţii de robotică care vor să îşi aprofundeze cunoştinţele şi să îşi perfecţioneze abilităţile în ceea ce priveşte proiectarea, construirea şi programarea unui robot se pot înscrie la concursul RoboTEC până pe 24 martie.


La concursul RoboTEC se poate participa în echipe formate din unul sau doi studenţi, care pot fi ghidaţi de către un profesor coordonator.


Îți mai recomandăm:

Liga Studenţilor din Facultatea de Automatică şi Calculatoare, în colaborare cu Universitatea Politehnica din Timişoara, Facultatea de Automatică şi Calculatoare şi companiile din sfera IT&C, a demarat înscrierile la cea de-a IV-a ediţie a concursului internaţional RoboTEC, precizează un comunicat de presă al Universităţii Politehnice Timişoara. Citește mai mult

* * *

Think it's beginner's luck? Think again. There's a science to becoming skilled. Over the last year, I've signed up for multiple online courses in graphic design, screenwriting, web design, computer programming - you name it - only to quit a few video lessons in. Învață acum cum să înveți!


Be PROUD. Make up your brain!


Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.






Îți mai recomandăm:

Între 16 și 18 martie Business Organization for Students desfășoară cea de-a noua ediție a proiectului Proud pe tema The Power of Image. Evenimentul va fi găzduit de Alandala Café. Citește mai mult

* * *

Nu de putine ori ai vrut sa faci o schimbare in modul cum te organizezi. Cine nu vrea asta? Cu totii ne dorim ca atunci cand invatam, chiar sa invatam, iar cand ne distram, sa ne distram din toata inima. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe