Business Organization for Students
(BOS Romania)

Business Organization for Students este o organizatie studenteasca, non-guvernamentala, fondata in martie 2001 de catre un grup de studenti cu initiativa. Se dorea atunci ca aceasta organizatie sa fie primul pas pentru studenti spre a-si construi propriile afaceri, o oportunitate de a acumula know-how-ul necesar si de a-si testa ideile intr-un cadru real. Astazi, atat membrii fondatori, cat si restul alumnilor si-au creat un drum sigur in lumea business-ului, fiind liderii propriilor afaceri.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, etaj 3, camera 45, cod postal 010987, Bucuresti, email

BOS ROMANIA » BOS Romania
 

Be PROUD. Make up your brain! 

Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.



Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în bosromania.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Pentru a doua oara in ultimii trei ani, o echipa de studenti a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, se afla in top 3 la Concursul European de Campanii Publicitare Ad Venture. Citește mai mult

* * *

“Studenții învață haotic” este concluzia Universității din Washington. Psihologii au ajuns la concluzia că studenții care se pregătesc pentru examene recitind cursurile și materia nu învață aproape deloc. Învață acum cum să înveți!


"Sunt în prezent postdoctorand la Duke University din SUA, o universitate ce se plasează constant în topul celor mai bune colegii din lume. Domeniul meu de cercetare se remarcă prin faptul ca este interdisciplinar și oferă o soluție complet nouă și extrem de atractivă pentru dezvoltarea de noi materiale. În nișa de cercetare specifică laboratorului nostru (meta-materiale acustice cu proprietăți imposibil de obținut în materialele convenționale), am obținut rezultate remarcabile, publicate în jurnale extrem de apreciate de către cercetători. " a spus Lucian Zigoneanu.


Îți mai recomandăm:

"Sunt postdoctorandă realizată profesional şi personal, care se specializează în SUA la o universitate de top internațional. Experiența mea vastă cuprinde cunoștințe în domeniul științelor exacte și medicale, având o poziție unică în domeniul cercetării cu aplicabilitate medicală. Citește mai mult

* * *

We can improve our powers of concentration by finding clever ways to eliminate distractions, hacking our workflows, or working on our mindsets.  Invest in your sleep. Învață acum cum să înveți!


Vrei un Job in Social Media?


Publicat în Iqool.ro
În perioada 28-29 martie AEGEE-Bucureşti vă invită la prima ediţie a proiectului #SocialMedia. Evenimentul se adresează tuturor studenților și tinerilor absolvenți pasionați de Social Media care vor să își înceapă cariera în Online.

#SocialMedia se va desfășura la CROS Learning House și L’Alandala Cafe sub forma a cinci trainiguri interactive care își propun să le ofere tinerilor cunoştinţele necesare pentru a-și spori șansele de angajare în online.




Îți mai recomandăm:

Cei mai performanti studenti participanti la workshop-urile din cadrul evenimentului ,,The Power of Words", organizat recent de AEGEE-Bucuresti, partener al SC EDU-TIM Consultanta Europeana, au fost recompensati cu stagii de practica, pe parcursul lunii decembrie, la The Public Advisors si FDSC. Citește mai mult

* * *

Psihologul Daniel David a punctat cateva elemente esentiale pentru stapanirea emotiilor inainte de examene. 1. (Oricat de banal ar suna) Pregateste-te pentru examen. Învață acum cum să înveți!