Business Organization for Students
(BOS Romania)

Business Organization for Students este o organizatie studenteasca, non-guvernamentala, fondata in martie 2001 de catre un grup de studenti cu initiativa. Se dorea atunci ca aceasta organizatie sa fie primul pas pentru studenti spre a-si construi propriile afaceri, o oportunitate de a acumula know-how-ul necesar si de a-si testa ideile intr-un cadru real. Astazi, atat membrii fondatori, cat si restul alumnilor si-au creat un drum sigur in lumea business-ului, fiind liderii propriilor afaceri.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, etaj 3, camera 45, cod postal 010987, Bucuresti, email

BOS ROMANIA » BOS Romania
 

Be PROUD. Make up your brain! 

Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.



Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în bosromania.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Pentru a doua oara in ultimii trei ani, o echipa de studenti a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, se afla in top 3 la Concursul European de Campanii Publicitare Ad Venture. Citește mai mult

* * *

Primul lucru: fă curat în camera ta! Ai putea fi tentat să îţi faci curat în cameră ori la două dimineaţa, când tu ar trebui să te odineşti, ori atunci când trebuie să înveţi. Învață acum cum să înveți!


Dream Big 2015 – Dream. Connect. Upgrade.


Publicat în Dreambig.aser

Asociatia Studentilor Economisti din Romania - ASER deruleaza incepand cu luna februarie proiectul Dream Big, aflat anul acesta la cea de a V-a editie. Dream Big este un proiect destinat studentilor ambitiosi din ASE, SNSPA si Universitatea Bucuresti, ce au un vis indraznet pe baza caruia au conturat un plan de carieră pe care vor sa il duca pe culmi cat mai inalte. Scopul proiectului este de a le oferi participantilor cadrul oportun pentru parcurgerea primilor pasi in vederea realizarii visurilor lor, sub indrumarea unor oameni de succes.

Prima oprire este conferinta motivationala de tip TED-Talks „Pasiunea, noua mea cariera”, unde participantii vor asculta povestile unor oameni electrizanti, care iubesc ceea ce fac. Wargha Enayati, Dragos Anastasiu, Dragos Nicolaescu, Cristian Hossu si Monica Dobroiu  vor dezvalui  momentul „A-HA!”, care le-a transformat pasiunea intr-o cariera de succes, dar si partile buclucase, care au reprezentat provocarile de depasit. Conferinta va avea loc joi, 27 februarie 2015, la ora 15:30 in sala 0602 a cladirii Ion N. Angelescu din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti.

Aventurosii se opresc dupa aceea pe 4 martie, la Coffee Talk-uri, unde vor interactiona cu viitorii coachi Mihaela Feodorof, Dan Berteanu, Andrei Rosu, Wargha Enayati, Melania Medeleanu, Anne Plesuvescu, Adelina Badea, Ana Silivas, Mihai Zant, Alexandru Molea, Anda Luiza Stefan, Anca Petrescu, Adrian Miu, Robert Blaga.

Urmatoarea etapa pe care o vor strabate participantii va avea loc in perioada 9-18 martie si va fi constituita dintr-o sesiune de traininguri ce ii vor ajuta in dezvoltarea personala si in transformarea visului lor intr-o viitoare cariera. Astfel, Paul Olteanu, Anne Plesuvescu, Dan Berteanu, Monica Dobroiu si Romeo Cretu  ne vor decodifica tainele brandingului personal, ale inteligentei emotionale, ale leadershipului personal, ale time managementului, dar si ale managementului schimbarii.

Pe 20 si 23 martie, participantii isi vor defini idealurile si pasiunile, in cadrul workshop-ului sustinut de catre Dragos Nicolaescu „Cum sa iti gasesti pasiunile si sa traiesti toata viata facand ceea ce iti place” si isi vor stabili obiective clare prin care se vor ghida in drumul lor spre success in workshop-ul „Misiune, Viziune, Valori si Obiective Personale” din data de 24 martie.

In data de 26 martie, obiectivele stabilite vor fi supuse unei analize prin tehnica Disney, aceasta fiind o metoda de analiza complexa a obiectivelor setate si a ideilor ce urmeaza a fi implementate. Maniera in care o face permite amplificarea punctelor forte si identificarea mecanismelor de diminuare a riscurilor.

Proiectul  se finalizeaza cu o perioada de coaching one-to-one, care consta in minim opt intalniri ce se vor desfasura pe parcursul a doua luni de zile, incepand cu 27 martie 2015, unde participantul va invata din experienta coach-ului si se vor fundamenta elemente de hard skill si soft skill. De aceasta etapa vor beneficia 14 dintre cei mai implicati participanti. Ceilalti 11 vor avea ocazia sa participe la coaching de grup - sesiuni de dezvoltare personala sustinute de catre Anda Luiza Stefan.

Studentii vor avea ocazia sa faca parte din Comunitatea Dream Big, unde se vor alatura participantilor editiei trecute, pentru a fi asigurata continuitatea proiectului.

Inscrie-te pe dreambig.aser.ro pana pe 27 februarie!

Mai multe informatii pe dreambig.aser.ro sau pe pagina de Facebook a evenimentului



Îți mai recomandăm:

Eşti student? Vrei să intri în contact cu CEOs din mediul business şi să afli poveştile lor? Vrei să faci un prim pas către o carieră de succes? Dream Big este un proiect organizat de Asociaţia Studenţilor Economişti din România (ASER) şi a fost conceput pentru a încuraja tinerii economişti în a avea aspiraţii dincolo de mediocritate. Citește mai mult

* * *

Cu totii avem abilitatea de a ne concentra. . . cateodata. Ganditi-va doar la momentul in care erati ,,prinsi” intr-un roman bun, sau cand erati fascinati de filmul preferat. Învață acum cum să înveți!


Societatea Studenţilor Universităţii Bucureşti (SSUB), cu sprijinul Universităţii din Bucureşti, realizează un training pe 21-23 februarie prin care studenții Universității din Bucureşti să înţeleagă importanţa diversităţii culturale, rasiale, de religie sau sex în cadrul unei comunităţi.

Prin acest training, SSUB vine in ajutorul Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării, care are ca principal obiectiv prevenirea faptelor de discriminare, prin realizarea de campanii de informare, de conştientizare privind drepturile omului, efectele discriminării, principiul egalităţii, cursuri de formare, de informare, proiecte şi programe la nivel local, regional şi naţional, realizarea de studii, rapoarte.


Îți mai recomandăm:

Uniunea Nationala a Tuturor Studentilor din Romania (UNSR) a organizat recent Gala egalitatii de sanse, eveniment realizat in cadrul proiectului POSDRU ,,Impreuna pentru informarea, constientizarea si promovarea egalitatii de sanse si gen". Citește mai mult

* * *

Nimic mai simplu sa punem memoria la lucru sustin specialistii. Iata cateva trucuri. Studiile arata ca dintr-un material de invatat cel mai bine se retine ceea ce este la inceput si la sfrasit. Învață acum cum să înveți!