Business Organization for Students
(BOS Romania)

Business Organization for Students este o organizatie studenteasca, non-guvernamentala, fondata in martie 2001 de catre un grup de studenti cu initiativa. Se dorea atunci ca aceasta organizatie sa fie primul pas pentru studenti spre a-si construi propriile afaceri, o oportunitate de a acumula know-how-ul necesar si de a-si testa ideile intr-un cadru real. Astazi, atat membrii fondatori, cat si restul alumnilor si-au creat un drum sigur in lumea business-ului, fiind liderii propriilor afaceri.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, etaj 3, camera 45, cod postal 010987, Bucuresti, email

BOS ROMANIA » BOS Romania
 

Be PROUD. Make up your brain! 

Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.



Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în bosromania.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Pentru a doua oara in ultimii trei ani, o echipa de studenti a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, se afla in top 3 la Concursul European de Campanii Publicitare Ad Venture. Citește mai mult

* * *

How is it even possible that Elon Musk could build four multibillion companies by his mid-40s — in four separate fields (software, energy, transportation, and aerospace)? To explain Musk’s success, others have pointed to his heroic work ethic (he regularly works 85-hour weeks), his ability to set reality-distorting visions for the future, and his incredible resilience. Învață acum cum să înveți!


Am obtinut o diplomă de masterand la "Academia de Muzică" din Maastricht, la clasa renumitului profesor Carlo Marchione. Am încheiat acest program de masterat în iulie 2012 cu distincția "cum laude", în urma prezentării unui proiect de cercetare și a unui recital instrumental.

În anul 2010 am absolvit Universitatea de Muzică din București, specializarea chitară clasică, cu media 10 la examenul de licență. Anterior studiasem chitara clasică la cele două licee de muzică din București (Dinu Lipatti si George Enescu).


Îți mai recomandăm:

Vlad Crosman: Studiez la Centre de musique baroque de Versailles, din septembrie 2011. Fac parte dintre cei 17 cantareti adulti ai ansalmblului. Spun "adulti" pentru ca exista si un ansamblu de copii. Citește mai mult

* * *

Deşi evoluţia tehnologiei este importantă şi pentru tineri, în domeniul educaţiei se pare că tot pixul şi caietul de hârtie sunt mai eficiente. Învață acum cum să înveți!


Cea mai mare competiție de robotică din România este organizată de Liga Studenților Electroniști și ETTI Robochallenge, cu sprijinul Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației și Universitatea Politehnică din București. 

Dacă ești pasionat de programare, electronică și vrei să participi la competiție te poți înregistra aici.

Probele din acest an sunt: Mega Sumo, Mini Sumo, Micro Sumo, Line Follower, Line Follower Enhanced, Labirint, Fotbal, Humanoid Sumo, Air Race, Freestyle Showcase.

Începând de anul acesta, câștigătorii primelor trei locuri la categoria Mega Sumo vor primi o invitație oficială de participare la All Japan Robot-Sumo Tournament în Decembrie, în Tokyo, mulțumită colaborării noastre cu Fujisoft Inc.

Cazarea și mesele sunt gratuite pe tot parcursul deplasării, însă transportul către și din Tokyo va trebui suportat de către participanți.

Mai multe detalii pe site sau pe Facebook.


Îți mai recomandăm:

Pasiune, știință, strategie sau creativitate. . . Le poți descoperi pe toate! Ești gata să participi la cel mai mare concurs de robotică din România?   Robochallenge 2015 va avea loc pe 31 Octombrie - 1 Noiembrie în București. Citește mai mult

* * *

Învățarea eficientă începe cu atenția în sala de curs.  Acasă, planifică ce ai să înveți; recapitulează săptămânal ce ai învățat, precum și la terminarea unui capitol sau mai multora. Învață acum cum să înveți!