Business Organization for Students
(BOS Romania)

Business Organization for Students este o organizatie studenteasca, non-guvernamentala, fondata in martie 2001 de catre un grup de studenti cu initiativa. Se dorea atunci ca aceasta organizatie sa fie primul pas pentru studenti spre a-si construi propriile afaceri, o oportunitate de a acumula know-how-ul necesar si de a-si testa ideile intr-un cadru real. Astazi, atat membrii fondatori, cat si restul alumnilor si-au creat un drum sigur in lumea business-ului, fiind liderii propriilor afaceri.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, etaj 3, camera 45, cod postal 010987, Bucuresti, email

BOS ROMANIA » BOS Romania
 

Be PROUD. Make up your brain! 

Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.



Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în bosromania.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Pentru a doua oara in ultimii trei ani, o echipa de studenti a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, se afla in top 3 la Concursul European de Campanii Publicitare Ad Venture. Citește mai mult

* * *

În mod ideal, ar trebui să poţi învăţa oriunde, dar este bine să îţi formezi deprinderea de a învăţa în acelaşi loc şi la ore fixe. Prin condiţionare, respectând locul şi ora, starea de spirit corespunzătoare se va instala automat când te aşezi la masă. Învață acum cum să înveți!


Changemakers dă start schimbării


Publicat în Aser.ro

Changemakers, proiect al Asociației Studenților Economiști din România, aflat la cea de-a VIII-a ediție, se adresează studenților cu un spirit civic dezvoltat, ce au o idee de acțiune socio-culturală.

Evenimentul se desfășoară în perioada 3-25 martie și debutează cu o conferinţă de deschidere, “Change the future, make it present”, ce va avea loc în data de 3 martie 2016.

Invitați precum Raed Arafat, Paula Herlo, Marian Staş și Victor Ţăpeanu  vor fi prezenţi la conferinţă și vor vorbi despre cum drumul lor a urmat calea schimbării.

Strategic Thinker se desfășoară în perioada 9-15 martie 2016 și conține o serie de traininguri, cu ajutorul cărora studenții vor construi strategia de acțiune pentru implementarea ideii. Temele abordate vor fi identificarea nevoilor și analiza problemelor, stabilirea scopurilor și a obiectivelor, stabilirea targetului și impactul acțiunii, identificarea resurselor și instrumente de planificare. Astfel, participanții vor înțelege de la bun început de la ce pornesc, care este nevoia din spatele acțiunilor lor și cum să își planifice activitățile.

Practice & Develop presupune o etapă de workshopuri, desfășurate în perioada 16-25 martie 2016, timp în care studenții vor lucra la campaniile lor, aplicând concret informațiile obţinute. Această etapă se axează pe practibilitate, iar temele abordate vor fi stabilirea obiectivelor specifice, planul de comunicare, planul financiar, planul de monitorizare, evaluare și feedback.

La final, echipele participante vor avea ocazia să își vadă ideea de proiect devenită realitate, se vor bucura de impactul adus în societate şi de lumea nouă pe care şi-au creat-o.

Vino cu echipa ta și fără teamă puneți-vă la cale cea mai ingenioasă idee de acțiune socio-culturală! Strânge-ți prietenii și impreună o să dați contur unei noi lumi! Intră impreună cu noi în lumea schimbării și înscrie-te, până pe 4 martie, aici!


Îți mai recomandăm:

Clubul Studenților Diplomați, proiect al Asociației Studenților Economiști din România, se adreseaza studenților pasionați de diplomație, dornici de învățare, implicați și puși la curent cu informațiile din lumea diplomației. Citește mai mult

* * *

Mulţi studenţi folosesc markere colorate pentru a evidenţia anumite porţiuni din text, dar studiul condus de prof. Dunlovsky - publicat în Psychological Science in the Public Interest - a dus la concluzia că evidenţierea unor fraze cu markerul fluorescent poate îngreuna învăţarea. Învață acum cum să înveți!


Un număr de 55 de studenţi de licenţă, masterat sau doctorat din 26 de ţări vor participa anul acestea la cea de-a zecea ediţie a şcolii de vară internaţionale Bucharest Summer University, un program educaţional organizat de Academia de Studii Economce din Bucureşti, Asociaţia Absolvenţilor ALUMNI ASE şi Uniunea Studenţilor ASE.


Îți mai recomandăm:

Cea de-a unsprezecea editie a scolii de vara "Bucharest Summer University" propune participantilor o tema interesanta; "Antreprenoriatul si mediul de business agroalimentar in economia globala" isi propune sa ii familiarizeze pe cei 55 participanti din peste 25 de tari cu concepte fundamentale din domeniu. Citește mai mult

* * *

Impartirea perioadelor de timp dedicate studiului in intervale mai scurte se pare ca ar functiona mai bine decat un maraton de invatare. Asimilarea informatiei in ultima clipa ar putea ajuta la trecerea unui examen, de pilda, insa nu este o metoda potrivita pentru cei care doresc sa retina informatiile pe termen lung. Învață acum cum să înveți!