Board of European Students of Technology Iasi
(BEST Iasi)

De la sfarsitul anului 2000 BEST Iasi isi dedica activitatea dezvoltarii studentilor din mediul iesean, incercand in acelasi timp sa aduca un plus de valoare comunitatii locale.

Astazi BEST Iasi numara peste 50 de membri implicati activ in toate evenimentele noastre si 134 de alumni ce ne sustin atat in dezvoltarea organizatiei, cat si a membrilor.

BEST Iasi in cifre:
- 15 Evenimente nationale de cariera JobShop®
- 15 Cursuri academice de sezon
- 6 Workshop-uri internationale
- 7 Competitii ingineresti

BOARD

CONTACT

Campus Tudor Vladimirescu, camin T11, parter camera 3, cod postal 700305, Iasi, email

BEST IASI » BEST Iasi
 

BEST Iasi te invita la JobShop 

Publicat în Dantalmaciu.wordpress.com

Evenimentul National de Cariera JobShop isi propune sa ofere posibilitatea studentilor din cadrul Universitatii Tehnice "Gheorghe Asachi" si nu numai sa isi dezvolte abilitatile deja dobandite, sa le ofere instruire si consiliere in aria profesionala.

Evenimentul cuprinde activitati care au ca scop extinderea viziunii de ansamblu a studentilor despre campul profesional. Detalii despre JobShop online.

Îți mai recomandăm:

In perioada 2-7 aprilie 2012, BEST Iasi in colaborare cu Universitatea Tehnica Gh. Asachi, organizeaza cea de-a XII-a editie a Evenimentului National de Cariera JobShop. Citește mai mult

* * *

Cu două săptămâni înainte de primul examen îmi dau seama că ar fi fost „bini di tăt” dacă aș fi mers la toate cursurile și seminariile și, mai bine, dacă aș fi învățat de la începutul semestrului. Învață acum cum să înveți!


PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

A long-running investigation of exceptional children reveals what it takes to produce the scientists who will lead the 21st century. “Whether we like it or not, these people really do control our society. Învață acum cum să înveți!


Scrie-ne despre Profesorul tau Tare!


Publicat în Iqool.ro
Gala Profesorului Bologna este un proiect de tradiție ce își propune să pună în lumină acei profesori care reușesc să depășească granițele materiei pe care o predau și găsesc căi inedite pentru a se apropia de studenți

Dacă ești student și unul dintre profesorii tăi preferați se regăsește în lista Profesorilor Bologna premiați de-a lungul timpului, te invităm să ne scrii  despre profesorul tău tare!

Poți trimite articolul tău până pe data de 12 februarie, pe adresele de mail cristi@anosr.ro sau popa.emilia12@gmail.com, iar acestea vor fi publicate pe site și transmise către profesorii vizați.


Îți mai recomandăm:

Studenții din România sunt invitați în perioada 17 Februarie – 23 Martie să își nominalizeze profesorii preferați la Gala Profesorului Bologna care se va desfășura anul acesta în perioada 9-11 Mai, la București și care este organizată de Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR). Citește mai mult

* * *

Think it's beginner's luck? Think again. There's a science to becoming skilled. Over the last year, I've signed up for multiple online courses in graphic design, screenwriting, web design, computer programming - you name it - only to quit a few video lessons in. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe