Asociatia Studentilor la Stiinte Politice Bucuresti
(ASSP-UB Bucuresti)

Asociatia isi propune urmatoarele: a) stimularea, promovarea si cultivarea unor raporturi personale si institutionale cu studentii; b) participarea la programe de colaborare cultural-civice nationale si internationale pentru studenti; c) initierea unor proiecte de promovare a valorilor culturale si civice; d) organizarea desfasurii si/sau participarii sale si a membrilor sai la conferinte, congrese, colocvii, seminarii, etc., atat cu caracter intern cat si international, cu tematici ce se circumscriu scopului si obiectului asociatiei, prevazute de prezentul statut; e) promovarea activitatilor ce pot duce la afilierea asociatiei la organisme de profil din tara sau din strainatate; f) alte actiuni compatibile cu statutul asociatiei.

BOARD

CONTACT

Str. Sfantu Stefan nr. 24, Bucuresti, email

ASSP-UB BUCURESTI » ASSP-UB Bucuresti
 

Asociatia Studenților la Știinte Politice vă invită Sâmbătă, 28 mai în incinta Institutului Bancar Român, la cel mai interesant proiect organizat de tineri studenți pentru toate tipurile de vârstă.

Ce este Express Ideas ?

Proiectul Express Ideas reunește minți sclipitoare din diferite domenii, în vederea împărtășirii diverselor gânduri, idei, de viață cu tinerii studenți, cu scopul de a îi motiva și de a îi îndruma.

Express Ideas este un eveniment ce se bazează pe împărtășirea unor idei inovatoare, menite să inspire și să motiveze participanții la acțiune, având ca temă principală dezvoltarea personală și dezvoltarea societății.

Ideile expuse în cadrul acestui eveniment sunt menite să inspire și să motiveze participanții la acțiune. Un eveniment în care ideile modifică anumite percepții asupra unor domenii, și îi ajută pe participanți să conștientizeze anumite probleme din societatea actuală. Sloganul „ Listen. Be Inspired. Take Action.” reprezintă ideea de bază a acestui concept, acțiunile din cadrul evenimentului gravitând în jurul acestuia.

Cine sunt cei 6 speakeri?

Ada Galeş a absolvit liceul „Dr. Ioan Meşota”din Braşov. În prezent, este anul II Master, la UNATC “I.L. Caragiale” Bucureşti, Facultatea de Teatru.În facultate a luat „Premiul pentru cea mai bună actriţă într-un spectacol de regie”, la Gala Absolvenţilor – UNATC, 2014.

Alexandru Ion este absolvent al Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică "I.L.Caragiale" din București și are o diplomă de master în Arta Actorului la aceeași universitate. Alexandru Ion este unul dintre fondatorii Festivalului Național de Teatru Tânăr Ideo Ideis de la Alexandria.

Sergiu Vasile este autor full-time de satira pentru știri periculos de virale, editor foto și scenarist. Din 2012 este editor și scenarist pentru "Times New Roman Tv ", iar din 2013 este editor pentru Vice România.

Ioana Cristina Casapu este jurnalistă, director de creație și fotograf de moda. Ea a început să experimenteze cu filmul Polaroid în 2013. Lucrarea ei a fost prezentata în revista Cake (Marea Britanie), Confashion (PL), JUTE (US), Polaroid of the Day (ES), Feature Shoot, Cultartes si altele.

Mihai Holhos sau Mikey Hash. Dacă nu s-ar fi jucat de-a vedeta online, pe cartea lui de vizită ar fi scris astăzi economist la un cabinet de insolvență din Deva. 

Victor Ţăpeanu este unul dintre cei mai buni ai generaţiei sale. El este actor la Teatrul Naţional Bucureşti, la Teatrul Metropolis şi a jucat în filmul "Tibi".

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în asspub.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Asociația Studenților Economiști din România – ASER pune bazele unui nou proiect, ITprenor, care își dorește să aducă mai aproape de studenți termenul de antreprenoriat în domeniul IT. Citește mai mult

* * *

Când vine vorba de succes, majoritatea oamenilor sunt de părere că inteligența joacă cel mai important rol, însă un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Stanford ne va schimba părerea. Învață acum cum să înveți!


Studenţii vor să iniţieze, cu ajutorul parlamentarilor, legea internship-ului prin care tinerii să poată obţine un certificat de la companiile unde fac practică, document care să le fie recunoscut ca vechime în muncă .

Legea internship-ului vine în întâmpinarea studenţilor de a căpăta experienţă personală şi vechime în muncă şi practic, la baza ei, stă un contract între universităţi şi companii. Aceste companii ar trebui să beneficieze de o serie de facilităţi fiscale şi să bugeteze o anumită sumă pentru a-şi plăti oamenii din interior.


Îți mai recomandăm:

Distribuirea aleatorie a disciplinelor, în orarul universităţilor, şi ponderea din ce în ce mai ridicată a prezenţelor obligatorii, la cursuri şi la seminare, îngreunează flexibilitatea programului studentuluiAtestarea experienţei în domeniu este obligatorie, la orice interviu de angajare, spun specialiştii, şi este primul criteriu de departajare. Citește mai mult

* * *

Iată câteva trucuri care te vor ajuta să reţii majoritatea informaţiilor din cărţile pe care le citeşti:1. Citeşte inclusiv prima pagină, cu titlul şi numele autorului, cuprinsul şi prefaţa. Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

Eu am pornit laptopul ca să fac un proiect și se pare că scriu un articol. Măcar fac ceva util pentru voi, camarazi dragi, pentru a trece cu bine peste acest război această sesiune. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe