Asociatia Studentilor la Sociologie si Asistenta Sociala Bucuresti
(ASSAS-UB Bucuresti)

ASSAS-UB este prima organizatie a studentilor Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala care functioneaza legal. Aceasta a luat nastere la 1 august 2003, ca raspuns al cerintei imperioase a studentilor de a se reuni intr-o organizatie proprie, orientata profesional, avand misiunea de a facilita accesul lor pe piata muncii si de a reprezenta drepturile studentilor. ASSAS-UB ofera studentilor posibilitatea de a castiga experienta necesara si satisface nevoia de implicare in activitati scolare si extra-scolare. Orice tanar student, cu dorinta de performare si initiativa, este binevenit in aceasta asociatie. ASSAS-UB este deschisa la orice fel de colaborare in beneficiul studentilor.

DOMENIU

Sociologie

BOARD

CONTACT

Str. Schitu Magureanu, nr. 9 , etaj 1, Clubul Studentilor, email

ASSAS-UB BUCURESTI » ASSAS-UB Bucuresti
 

Căminele UB văzute prin ochii studenţilor 

Publicat în Student România Curată

Conţinutul articolului are la bază o cercetare exploratorie, realizată şi coordonată de Departamentul de Cercetare şi Statistică din cadrul AS-SAS (Asociaţia Studenţilor la Sociologie şi Asistenţă Socială), cu scopul de a identifica modul în care studenţii se raportează la căminele Universităţii din Bucureşti.

Media condiţiilor de cămin pe o scară de la 1 la 5 (unde 1 reprezintă gradul cel mai scăzut de mulţumire, iar 5 gradul cel mai ridicat), realizată în urma distribuţiei răspunsurilor la chestionar, este următoarea:

-căldură 4,3 

-apă caldă 4,1 

-număr colocatari 3,2 

-dimensiunea camerei 2,9 

-mobilier 2,9 

-curăţenie 2,6 

-băi 2,4


Îți mai recomandăm:

Universitatea "Stefan cel Mare" Suceava dispune de 1. 041 de locuri de cazare in caminele proprii si 300 de locuri in internate ale liceelor din municipiul Suceava, acoperind astfel doar 30 la suta din totalul cererilor de cazare ale studentilor, transmite corespondentul MEDIAFAX. Citește mai mult

* * *

Benjamin Franklin did this 1 hour a day, 5 hours a week. Why you should do it too.  I call this Franklin's five-hour rule: one hour a day on every weekday. Învață acum cum să înveți!


Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR) alături de Asociația Phoenix Timișoara anunță cu bucurie faptul că "În umbra marelui URSS", compoziție aparținând lui Nicolae Covaci, va face parte pe viitor din repertoriul formației Phoenix ca imn al ANOSR și al campaniei "6 pentru educație", desfășurată la nivel național.

Piesa este reînregistrată într-o variantă care va include un cor al studenților și va fi relansată în această formă împreună cu un videoclip ce va fi utilizat în demersurile mediatice de promovare a campaniei "6 pentru educație".





Îți mai recomandăm:

Trupa Phoenix a anunţat că sustine campania "6 pentru educaţie", iniţiată de curând de Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR) în numele studenţilor nemulţumiţi de subfinanţarea educaţiei în România, cerând alocarea celor 6% din PIB promise prin Legea Educaţiei Naţionale. Citește mai mult

* * *

We can improve our powers of concentration by finding clever ways to eliminate distractions, hacking our workflows, or working on our mindsets.  Invest in your sleep. Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

Studenţii care petrec zilnic ore în şir online, scriu mereu SMS-uri sau vorbesc mult la telefon sunt mai agitaţi, mai puţin fericiţi şi iau note mai proaste. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe