Asociatia Studentilor la Istorie Dacia Bucuresti
(ASID Bucuresti)

Obiectivele A.S.I.D. urmaresc in primul rand eficientizarea dialogului cu conducerea Facultatii de Istorie, a Universitatii Bucuresti, cu asociatii si federatii de profil, la nivel national. In al doilea rand, A.S.I.D. doreste realizarea unor facilitati pentru studentii Facultatii, prin punerea la dispozitie a mijloacelor necesare unui studiu complet.

DOMENIU

Istorie

BOARD

CONTACT

Bd. Regina Elisabeta, nr. 4 - 12, Facultatea de Istorie, sala 103, sector 5, Bucuresti, email

ASID BUCURESTI » ASID Bucuresti
 
Asociaţia Studenţilor la Istorie "Dacia" organizează, în perioada 11-14 mai, la Facultatea de Istorie, cea de-a IX-a ediţie a Sesiunii Naţionale de Comunicări Ştiinţifice, cu tema Momente-cheie în istorie. Anul acesta ne propunem să depăşim bariera tradiţională şi să răspundem la o serie de întrebări care ne pot oferi o imagine complexă asupra momentelor-cheie din istorie. Când vorbim despre momente-cheie, ne gândim, inevitabil, la evenimente sau ani care au rămas în memoria tuturor ca puncte de cotitură ce au produs schimbări profunde.

Îți mai recomandăm:

În perioada 15-16 aprilie 2011, Universitatea din Bucureşti a organizat cea de-a XII-a ediţie a Târgului Educaţiei, primul pas spre admiterea 2011. Citește mai mult

* * *

Potrivit cercetătorilor, cei mai mulţi studenţi greşesc pentru că vor să înveţe recitind notiţe şi texte din manuale.  Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


PRIME România pornește înscrierile pentru cea de-a 14-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare (CNSC). Evenimentul abordează tema The Clickbait Era și are loc în perioada 6-7 aprilie 2017, la fosta Universitate a Europei de Sud-Est Lumina, actualul Liceu Teoretic Internațional de Informatică Colentina (Șoseaua Colentina, 64b). Pentru informații suplimentare referitoare la CNSC, accesați website-ul cnsc.primeromania.ro

Congresul se bazează pe un ansamblu de conferințe care prezintă informații fundamentale despre Era Clickbait. Aceste conferințe se vor îmbina cu o serie de studii de caz specifice, care vor demonstra planurile de lucru realizate și aplicate de anumite branduri sau companii.



Workshopurile tematice, un alt element prezent în cadrul evenimentului, vor facilita tranziția de la teoria Erei Clickbait la practica acesteia.

Tema de anul acesta prezintă tehnicile și strategiile utilizate de branduri pentru a atrage atenția publicului lor țintă. Conceptul de clickbait este reprezentat simplu, printr-un titlu atrăgător atașat unui hyperlink care ascunde un site cu informație mai puțin interesantă decât titlul respectiv. Strategia urmărește să atragă cât mai mult atenția asupra conținutului irelevant din mediul online, ignorat în primă instanță de către utilizatorii de internet. În Era Clickbait, ne mai lovim și de conceptul de newsjacking, care presupune alinierea unui brand cu un eveniment curent, cu scopul de a atrage atenția prin media și de a crește vizibilitatea acestuia, dar și de fotografie comercială și design grafic.

Prima conferință, Why do we click?, se va desfășura pe 6 aprilie, începând cu ora 10:00 și va cuprinde noțiuni generale referitoare la Clickbait, precum definiția conceptului, apariția, evoluția și importanța acestuia. De asemenea, vor fi prezentate atât strategiile utilizate pe rețelele sociale, cât și avantajele și dezavantajele utilizării acestei tehnici de atragere a consumatorilor.

Ziua întâi va continua cu cea de-a doua conferință, Stealing the spotlight, care va avea loc de la ora 13:15. Prin intermediul ei, se va defini și analiza conceptul de newsjacking, se va prezenta contextul apariției acestuia, dar și importanța și efectele utilizării acestei tehnici în mediul online.

Cea de-a doua zi CNSC va debuta la ora 10:00, prin conferința Photography is truth. Or not?, care va expune pe larg conceptul de fotografie comercială și design grafic. Elementele implicate în procesul de transformare a realului în comercial, importanța deosebită a vizualului în scopul creșterii vânzărilor, dar și necesitatea utilizării anumitor programe de editare și retușare a imaginilor, sunt doar câteva dintre punctele de discuție ale acestei conferințe.

CNSC-ul se va încheia cu Behind the scenes, cea de-a patra și ultima conferință care va sublinia secretele și curiozitățile din spatele unui aparat de fotografiat. Conceptul de food styling va fi și el ilustrat tot în cadrul acestei conferințe. Se vor dezbate subiecte precum: importanța editării fotografiilor, trenduri, dar și relevanța utilizării metodei de food styling în Era Clickbait.

De-a lungul celor două zile de Congres, se vor desfășura workshopuri simultane, susținute de către agenții de publicitate și companii, între orele 16:00-18:00. Participanții care aleg să se înscrie vor învăța să aplice toate cunoștințele acumulate în urma conferințelor și studiilor de caz. Workshopurile sunt o componentă esențială a CNSC-ului, întrucât acestea oferă participanților șansa de a realiza campanii interesante, sub coordonarea unor profesioniști.

În plus, la finalul fiecărei conferințe, studenții își pot clarifica eventuale nelămuriri, în cadrul sesiunilor de întrebări și răspunsuri. Cei mai curioși vor fi de asemea premiați și vor avea șansa să afle detalii suplimentare, dacă adresează întrebări.

Persoanele interesate se pot înscrie pe site-ul www.cnsc.primeromania.ro, la secțiunea Înscrieri, sau la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare percepută este de 30 RON pentru conferințe și studii de caz, iar pachetul complet, care include și un workshop, este de 35 de RON. Taxa include accesul la gustările din pauze, indiferent de pachetul ales.


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. Citește mai mult

* * *

În mod ideal, ar trebui să poţi învăţa oriunde, dar este bine să îţi formezi deprinderea de a învăţa în acelaşi loc şi la ore fixe. Prin condiţionare, respectând locul şi ora, starea de spirit corespunzătoare se va instala automat când te aşezi la masă. Învață acum cum să înveți!


Tinerii români cu cele mai bune rezultate pe plan academic și extracurricular de la universități de renume din țară și străinătate au fost premiați, joi, în cadrul celei de-a VIII-a ediții a Galei Studenților Români din Străinătate, în prezența mai multor personalități.



Rezultatele remarcabile ale celor 42 de finaliști au fost recunoscute prin 7 categorii de premii: Studentul Român al Anului în Europa — nivelul universitar și nivel post-universitar, Studentul Român al Anului în America de Nord, Studentul Român al Anului pe Alte Continente, Studentul Român Erasmus al Anului, Studentul Anului în România, Premiul Special în Arte, Marele Premiu.



Marele Premiu i-a revenit studentei Cristina Bleorțu de la Universitatea din Oviedo — Spania și Universitatea din Zurich — Elveția, premiul la categoria Studentul Român al Anului în Europa — nivelul universitar a fost câștigat de Eliza Casapopol de la Universitatea Oxford, iar la categoria Studentul Român al Anului în Europa la nivel post-universitar — Marele premiu i-a revenit studentului Adrian Gâinar de la Universitatea din Manchester.


Îți mai recomandăm:

Cristina Bleorțu este cel mai bun student roman din strainatate in anul academic 2015-2016. Distinctia i-a fost acordata la cea de-a opta editie a Galei Ligii Studentilor Romani din Strainatate (LSRS), organizata la Palatul Parlamentului. Citește mai mult

* * *

Follow the Greek method of progressive training: Meet Milo of Croton - The Great Ancient Greek Olympian. He was the greatest and strongest wrestler of Greece. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe