Asociatia Studentilor Europeni Bucuresti
(AEGEE Bucuresti)

Suntem cea mai mare asociatie studenteasca interdisciplinara din Europa, non-profit si non-guvernamentala, independenta din punct de vedere politic, infiintata in Bucuresti in 1997. Ne numaram printre cele peste 200 de antene (filiale) din 40 de tari europene, AEGEE inregistrand aproximativ 13 000 de membri. Credem in valori europene precum comunicarea, mobilitatea si integrarea studentilor, dezvoltate intr-un cadru bazat pe cooperare, toleranta si respect reciproc.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, camera 34, Bucuresti, email

AEGEE BUCURESTI » AEGEE Bucuresti
 

Vrei un Job in Social Media? 

Publicat în Iqool.ro

În perioada 28-29 martie AEGEE-Bucureşti vă invită la prima ediţie a proiectului #SocialMedia. Evenimentul se adresează tuturor studenților și tinerilor absolvenți pasionați de Social Media care vor să își înceapă cariera în Online.

#SocialMedia se va desfășura la CROS Learning House și L’Alandala Cafe sub forma a cinci trainiguri interactive care își propun să le ofere tinerilor cunoştinţele necesare pentru a-și spori șansele de angajare în online.



Îți mai recomandăm:

Cei mai performanti studenti participanti la workshop-urile din cadrul evenimentului ,,The Power of Words", organizat recent de AEGEE-Bucuresti, partener al SC EDU-TIM Consultanta Europeana, au fost recompensati cu stagii de practica, pe parcursul lunii decembrie, la The Public Advisors si FDSC. Citește mai mult

* * *

Cea mai mare greşeală pe care o fac studenţii este că ei trebuie să se oprească şi să înţeleagă fiecare cuvânt pe care-l citesc. Atunci când citeşti cuvânt cu cuvânt, cazi în capcana cuvintelor şi puterea ta de înţelegere se diminuează. Învață acum cum să înveți!


Peste 100 de profesori universitari din întreaga ţară au fost premiaţi sâmbătă de Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR) în cadrul "Galei Profesorului Bologna", eveniment aflat la cea de-a VII-a ediţie, a anunţat vineri preşedintele ANOSR, Mihai Dragoş. 

"Gala profesorului Bologna este cel mai important proiect în care Federaţia noastră arată ceea ce studenţii îşi doresc de la sistemul de învăţământ şi îi recompensează pe cei care îşi fac treaba aşa cum trebuie. Foarte mulţi dintre profesori au spus că este cea mai importantă recunoaştere a calităţilor didactice pe care au primit-o parcursul carierei", a declarat preşedintele ANOSR.


Îți mai recomandăm:

Studenții din România sunt invitați în perioada 17 Februarie – 23 Martie să își nominalizeze profesorii preferați la Gala Profesorului Bologna care se va desfășura anul acesta în perioada 9-11 Mai, la București și care este organizată de Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR). Citește mai mult

* * *

Nu poți învăța bine dacă nu știi pentru ce înveți. S-a constatat că studenții care conștientizează motivele învățării învață de 5-6 ori mai bine decât ceilalți. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) se întoarce cu cea de-a III-a ediţie a proiectului Ingenius, care urmăreşte să reunească studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate din toată ţara, pentru a le arăta ce se află dincolo de advertising, astfel încât aceştia să-şi transforme pasiunea într-o carieră.

Ingenius debutează pe 30 martie, prin conferinţa “AdverTalking”, fiind structurată în două părţi: sesiune de discursuri şi panel.

Sesiunea de discursuri este prezentată de cei mai cool publicitari ai momentului:
• Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
• Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
• Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
• Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
• Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
• Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.

Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials între specialişti în publicitate, care creează campanii chiar pentru Generaţia Millennials:
• Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
• Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
• Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
• Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.

Debate-ul va fi moderat de către Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregătit întrebări, atât specialiştilor din panel, cât şi reprezentanţilor Millennials din sală.

Întregul eveniment se va desfăşura în intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) şi va fi moderat de către Ionuţ Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranţă mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Behind the ads”, va arăta insighturile din publicitate şi ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea să vadă.

Etapa se va desfăşura în perioada 4 - 13 aprilie şi pregăteşte participanţilor experienţe practice şi interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, după un brief de creaţie oferit de Lay's.

Proiectul dă startul experienţei de învăţare pe 4 aprilie, când participanţii vor cunoaşte departamentul de Marketing şi vor afla de unde pleacă brieful către agenţie şi cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.

Data de 5 aprilie este dedicată agenţiei de publicitate, când participanţii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurată agenţia, care este legătura dintre departamente şi, nu în ultimul rând, care este atmosfera în industria de advertising.

Pe 6 aprilie, Ingenius continuă vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service şi Strategie.

Workshopurile pe Creaţie (Copywriting & Art) şi Digital se vor desfăşura pe 7 aprilie şi vor fi susţinute de către specialişti în publicitate de la McCann Erickson şi ILeo.

Ziua a V-a, şi anume 8 aprilie, este rezervată vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participanţii curioşi vor pune întrebări şi va urma un debriefing.

Continuând experienţa de învăţare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, în urma căruia participanţii vor proceda la rezolvarea briefului.

Pe 10 aprilie, studenţii vor lucra la campania de promovare Lay’s şi apoi vor avea parte de distracţie, într-un Treasure Hunt, menit să le testeze creativitatea şi energia.

Trainingul pe Social Media se va desfăşura pe 11 aprilie, urmând ca, ziua următoare, studenţii să finalizeze campania de promovare şi să pregătească susţinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.

În data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipă îşi va prezenta campania de promovare la care a lucrat în faţa unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la juraţi, urmând să fie premiată echipa câştigătoare.

Dacă ai înclinaţii, e chiar una dintre pasiunile tale şi ai vrea să ştii cum să-ţi construieşti propriul drum către advertising, aplică până pe 30 martie, AICI


Îți mai recomandăm:

Dacă ești o persoană creativă, căreia îi place advertising-ul, să lucreze în echipă și care este la curent cu toate informațiile din domeniu, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională și personală. Citește mai mult

* * *

Cel mai bun sfat pe care vi-l pot da este să vă dozați corect timpul și, de preferat, să nu citiți foarte mult deodată. Citiți maxim 1-2 ore, luați pauze scurte, faceți-vă schițe, simplificați materialul, mai ales dacă acesta este voluminos si alambicat. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe