Asociatia Studentilor Economisti din Romania Bucuresti
(ASER Bucuresti)

Asociatia Studentilor Economisti din Romania a luat nastere la 24 martie 1998, ca incununare a eforturilor unui grup de tineri de la Facultatea de Relatii Internationale care au dorit sa dea posibilitatea studentilor sa isi exprime punctul de vedere, pentru a duce la indeplinire propunerile lor. ASER doreste sa aduca o raza de schimbare in societate, sa dea posibilitatea studentilor de a se exprima, de a se dezvolta, de a se informa mai mult, iar membrii asociatiei sunt un exemplu de incredere in vointa, in initiativa, in dorinta sincera de a schimba ceva.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, et. 3, sala 43, sector 1, Bucuresti, email

ASER BUCURESTI » ASER Bucuresti
 

Ingenius 2015- Proiect de advertising 

Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Ingenius.ASER.ro. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

* * *

Un studiu olandez arată că persoanele care fac o pauză de exerciţii fizice după 4 ore de studiu pot reţine cu 10% mai multe informaţii noi faţă de acelea care nu fac mişcare deloc sau fac sport imediat după ce au terminat de învăţat. Învață acum cum să înveți!


SMART Internships, ediția a II-a


Publicat în Iqool.ro

Liga Studenților Români din Străinătate (LSRS) anunță oficial lista instituțiilor publice în cadrul cărora tineri cu studii în străinătate se pot înscrie pentru stagii de practică pentru vara anului 2014. Perioada de înscrieri în competiția pentru aceste stagii este 25 aprilie – 25 mai 2014.

Aflat la cea de-a doua ediție, programul "SMART Internships" pune la dispoziția tinerilor cu experiență academică internațională stagii de practică în următoarele instituții publice: Administrația Prezidențială, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Ministerul Educației Naționale, Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, Ministerul pentru Societatea Informațională, Ministerul Tineretului și Sportului, Consiliul Național pentru Studierea Arhivelor Securității, Institutul European din România & Centrul Europe Direct București.


Îți mai recomandăm:

Ministerul Tineretului şi Sportului a anunţat că sunt vizate domenii precum cultură şi educaţie nonformală, participare şi voluntariat, muncă şi antreprenoriat, dar şi sport, sănătate şi recreere, scopul final fiind incluziunea socială a tinerilor. Citește mai mult

* * *

Încă se confundă foarte mult învăţarea cu memorarea de date şi informaţii despre un subiect sau altul. Există mai multe explicaţii pentru această practică foarte ineficientă! Din punct de vedere istoric, până nu de mult, până în urmă cu aprx. Învață acum cum să înveți!


Un job din timpul facultăţii sau după terminarea studiilor? Este alegerea pe care o fac an de an aproape 450.000 de studenţi din România. Un studiu arată că doar un sfert dintre aceştia lucrează în timpul facultăţii. Profesorii spun că nu trebuie neglijate studiile, în timp ce sociologii cred că job-urile part-time reprezintă cea mai bună soluţie.

Când vine vorba de bani, majoritatea studenţilor sunt întreţinuţi de familie. Numai un sfert din cei care urmează cursurile unei facultăţi s-au şi angajat. Mai puţin de 10 procente din studenţi se întreţin din burse.


Îți mai recomandăm:

Un sfert dintre studenti muncesc, in loc sa invete. Ajutorul financiar acordat elevilor si studentilor cu rezultate foarte bune la invatatura, ce ar trebui sa stimuleze performanta, este departe de a-si atinge obiectivul. Citește mai mult

* * *

Nothing beats a curious mind. How curious are you? Don’t take things on face value. Go deeper into how things work. Question most things. Be genuinely interested in new subjects. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe