Asociatia Studentilor Economisti din Romania Bucuresti
(ASER Bucuresti)

Asociatia Studentilor Economisti din Romania a luat nastere la 24 martie 1998, ca incununare a eforturilor unui grup de tineri de la Facultatea de Relatii Internationale care au dorit sa dea posibilitatea studentilor sa isi exprime punctul de vedere, pentru a duce la indeplinire propunerile lor. ASER doreste sa aduca o raza de schimbare in societate, sa dea posibilitatea studentilor de a se exprima, de a se dezvolta, de a se informa mai mult, iar membrii asociatiei sunt un exemplu de incredere in vointa, in initiativa, in dorinta sincera de a schimba ceva.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, et. 3, sala 43, sector 1, Bucuresti, email

ASER BUCURESTI » ASER Bucuresti
 

Ingenius 2015- Proiect de advertising 

Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Ingenius.ASER.ro. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

* * *

Ți-ai mobilizat încrederea în tine, ai dorința de învățare, acum concentrează-ți atenția. Caută să îți trezești și să îți menții interesul pentru ceea ce înveți. Învață acum cum să înveți!


În această primăvară, opt asociaţii studenţeşti colaborează pentru realizarea unei noi ediţii a festivalului pentru studenţi CheFest. Acestea aduc festivalul la cea de-a IV-a ediţie. Ediţia de anul acesta are ca temă contrastul dintre vechi şi nou, tema fiind “Old vs New”.

Evenimentul se desfăşoară pe parcursul a şase zile, în perioada 11-16 mai 2015, iar intrarea este liberă. Principalele arii atinse de către proiect sunt următoarele: culturală, profesională, educațională și socială.

Cine poate participa?

Toți studenții universităţilor din Bucureşti, care au preocupări legate de dezvoltarea personală și profesională și care sunt interesați de activități din domeniul cultural.

De ce să participi?

Sunt anunțate activități care variază de la târguri de joburi, traininguri și conferințe, până la seri de literatură, teatru, petreceri tematice și o “vânătoare de comori”. Ultima zi a festivalului se va încheia glorios cu un LAN Party unde participanţii vor putea alege între jocurile preferate.

Mai multe detalii pe chefest.ro sau Facebook.

Îți mai recomandăm:

Uniunea Studenţilor din România organizează cea de-a XV-a ediţie a celui mai mare festival cultural studenţesc din România, UNIFEST. Din 2001, deviza acestuia este “distracţie gratis, nu degeabă!” şi organizatorii reuşesc să-l onoreze în fiecare an. Citește mai mult

* * *

Dacă e ceva ce am învățat în primii 3 ani la facultatea de arhitectură (da, mai am încă 3. Da, știam în ce mă bag…) este să lucrez. Învață acum cum să înveți!


PRIME Romania a lansat revista online PR Forward. Lansarea a avut loc in cadrul Galei PRIME, eveniment care a marcat incheierea lunii PRIME si a unui an cu totul deosebit pentru asociatie.

"PR Forward, prima revista online specializata in Relatii Publice, vine pentru a intregi puzzle-ul unui an minunat al asociatiei noastre: evenimente reusite, un proces de rebranding si nenumarate proiecte, toate facute cu drag pentru studenti. Desi aflata la primul numar, sunt convinsa ca aceasta va deveni o publicatie de top in viitorul apropiat.", a declarat Cristina Lixandru, PR Manager PRIME Romania.


studentii de la comunicare si relatii publice

Îți mai recomandăm:

Avocatul Dan Cristea: „Feriţi-vă de cei care vă dau sfaturi pentru a avea succes!”Ce este succesul profesional şi se cunoaşte oare vreo formulă magică pentru atingerea lui? Există fericire dincolo de succes? Şi ce rămâne de făcut atunci când ratezi, la milimetru, obiectivul în care ai investit toate resursele?La toate aceste întrebări şi nu numai au primit răspuns studenţii Universităţii din Bucureşti, cu ocazia unei dezbateri captivante organizată recent de Asociaţia Community Links. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe