Asociatia Studentilor Economisti din Romania Bucuresti
(ASER Bucuresti)

Asociatia Studentilor Economisti din Romania a luat nastere la 24 martie 1998, ca incununare a eforturilor unui grup de tineri de la Facultatea de Relatii Internationale care au dorit sa dea posibilitatea studentilor sa isi exprime punctul de vedere, pentru a duce la indeplinire propunerile lor. ASER doreste sa aduca o raza de schimbare in societate, sa dea posibilitatea studentilor de a se exprima, de a se dezvolta, de a se informa mai mult, iar membrii asociatiei sunt un exemplu de incredere in vointa, in initiativa, in dorinta sincera de a schimba ceva.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, et. 3, sala 43, sector 1, Bucuresti, email

ASER BUCURESTI » ASER Bucuresti
 

Ingenius 2015- Proiect de advertising 

Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Ingenius.ASER.ro. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

* * *

Totul porneste de la atitudine Antrenati-va creierul sa fie intr-o permanenta stare de curiozitate, de a dori sa intelegeti lucrurile dincolo de propria perceptie de a reflecta si extrage lectii din orice. Învață acum cum să înveți!


"Sunt proaspata masteranda in Bucuresti, la Centrul de Excelenta in Studiul Imaginii (CESI), specializarea Spectacol, Multimedia, Societate (SMS). Ca absolventa a facultatii de Teatru si Televiziune, sectia Cinematografie, Fotografie, Media din Cluj-Napoca, sunt in permanenta cautare de noi directii, oameni, locuri care sa-mi stimuleze gandirea creativa. Sunt un om al intalnirilor, al zborurilor, al frumosului si al artei", a spus Paula Onet.


Îți mai recomandăm:

In fiecare an, la Gala Studentilor Romani din Strainatate sunt premiati cei mai buni dintre cei care se inscriu in competitia pentru excelenta academica si sunt asteptati peste 600 de studenti si absolventi romani de peste hotare, precum si tineri liceeni si studenti care intentioneaza sa urmeze un parcurs universitar in strainatate. Citește mai mult

* * *

If you went to or are going to a top school like MIT, Harvard, Columbia, Berkeley, Stanford, Cornell, Caltech, Wharton, Princeton, Yale, Brown, what is your studying method?Could you please give me advice on how to study the best possible way (especially for math classes)? How do you get good grades at the top universities? Please give me directions, like what you do before lecture, after, during weekends, how you study the book, how many books you read, how you take the tests, how much do you study, etc. Învață acum cum să înveți!


În 2013 a avut loc la București, evenimentul organizat de ANOSR în parteneriat cu Societatea Academica Din Romania, Student ARC - Școala de Primăvară: "Toolkit pentru buna guvernare".

Pe parcursul celor 3 zile au participat tineri din toată țara care au devenit oficial noi traineri ai bunei guvernări! Astfel, ei se alătură altor peste 35 de participanți ai Școlii de Toamnă Student ARC, împreună alăturându-se efortului de luptă împotriva corupției, la orice nivel o întâlnesc!

Fotografie de grup cu participantii la Toolkit pentru buna guvernare, Bucuresti, final de proiect STUDENT ARC.

Îți mai recomandăm:

SAR si ANOSR pregătesc o nouă școală de primăvară pentru aceia dintre voi pasionați de lupta anticorupție și de ideea dezvoltării unui mediu caracterizat de buna guvernanță în universități. Citește mai mult

* * *

Do you really believe that watching a lecturer read hundreds of PowerPoint slides is making you smarter? Overreliance on slides has contributed to the absurd belief that expecting and requiring students to read books, attend classes, take notes and do homework is unreasonable. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe