Asociatia Studentilor Economisti din Romania Bucuresti
(ASER Bucuresti)

Asociatia Studentilor Economisti din Romania a luat nastere la 24 martie 1998, ca incununare a eforturilor unui grup de tineri de la Facultatea de Relatii Internationale care au dorit sa dea posibilitatea studentilor sa isi exprime punctul de vedere, pentru a duce la indeplinire propunerile lor. ASER doreste sa aduca o raza de schimbare in societate, sa dea posibilitatea studentilor de a se exprima, de a se dezvolta, de a se informa mai mult, iar membrii asociatiei sunt un exemplu de incredere in vointa, in initiativa, in dorinta sincera de a schimba ceva.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, et. 3, sala 43, sector 1, Bucuresti, email

ASER BUCURESTI » ASER Bucuresti
 

Ingenius 2015- Proiect de advertising 

Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Ingenius.ASER.ro. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

* * *

Nimic mai simplu sa punem memoria la lucru sustin specialistii. Iata cateva trucuri. Studiile arata ca dintr-un material de invatat cel mai bine se retine ceea ce este la inceput si la sfrasit. Învață acum cum să înveți!


In 2011, Liga Studentilor Romani in Strainatate a premiat-o pe Alexandra Balahur-Dobrescu (28 de ani) cu titlul de cel mai bun student roman in strainatate, in prezent ea fiind cercetator post-doctoral la Joint Research Centre (JRC) al Comisiei Europene. Alexandra a absolvit Facultatea de Informatica din Iasi, in 2007 si in 2011 a primit titlul de Doctor European cu nota maxima (10).

A publicat peste 50 de lucrari, iar din 2010 este organizatorul principal al "Workshop on Computational Approaches to Subjectivity and Sentiment Analysis" din cadrul celei mai importante conferinte internationale in domeniul Procesarii Limbajului Natural (NLP), aceasta fiind marea ei pasiune, in care poate sa-si foloseasca abilitatile pentru matematica, informatica si cele cinci limbi straine.


Îți mai recomandăm:

Alexandra Balahur-Dobrescu nu exclude posibilitatea de a reveni in tara, insa "depinde de oportunitatile pe care le va avea la sfarsitul contractului de cercetator post-doctoral, peste 2 ani". Citește mai mult

* * *

Relaxing music for studying that helps concentration, memory and focus for long reading and relaxing. . Învață acum cum să înveți!


Viaţa de student nu înseamnă doar frecventarea cursurilor, examene sau ieşitul cu prietenii, experienţa într-un ONG poate schimba monotonia din viaţa ta. Astfel, mi-am propus să vin în ajutorul vostru cu o scurtă prezentare a organizaţiilor studenţeşti.

Vom începe aşadar cu Universitatea din Bucureşti care semnalează pe site-ul său existenţa a două organizaţii studenţeşti: Asociaţia Studenţilor Universităţii din Bucureşti (ASUB) şi Societatea Studenţilor Universităţii din Bucureşti (SSUB).

Lista organizațiilor studențești din România o găsești aici.


Îți mai recomandăm:

Pe lângă examene şi cursuri, sudenţii au la dispoziţie şi alte activităţi menite să îi ajute în conturarea viitoarei cariere. Voluntariatul în asociaţiile sudenţeşti sunt de multe ori o rampă de lansare pentru sudenţii dornici de afirmare, sunt de părere studenţii implicaţi Nu puţini sunt studenţii care se feresc de munca voluntară, considerând-o inutilă. Citește mai mult

* * *

1. Enervează-te constructiv! Cu alte cuvinte, motivează-te! Gândește-te la sesiune ca la un meci personal, la care trebuie să ieși învingător. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe