Asociatia Studentilor Economisti din Romania Bucuresti
(ASER Bucuresti)

Asociatia Studentilor Economisti din Romania a luat nastere la 24 martie 1998, ca incununare a eforturilor unui grup de tineri de la Facultatea de Relatii Internationale care au dorit sa dea posibilitatea studentilor sa isi exprime punctul de vedere, pentru a duce la indeplinire propunerile lor. ASER doreste sa aduca o raza de schimbare in societate, sa dea posibilitatea studentilor de a se exprima, de a se dezvolta, de a se informa mai mult, iar membrii asociatiei sunt un exemplu de incredere in vointa, in initiativa, in dorinta sincera de a schimba ceva.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, et. 3, sala 43, sector 1, Bucuresti, email

ASER BUCURESTI » ASER Bucuresti
 

ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) se întoarce cu cea de-a III-a ediţie a proiectului Ingenius, care urmăreşte să reunească studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate din toată ţara, pentru a le arăta ce se află dincolo de advertising, astfel încât aceştia să-şi transforme pasiunea într-o carieră.

Ingenius debutează pe 30 martie, prin conferinţa “AdverTalking”, fiind structurată în două părţi: sesiune de discursuri şi panel.

Sesiunea de discursuri este prezentată de cei mai cool publicitari ai momentului:
• Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
• Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
• Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
• Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
• Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
• Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.

Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials între specialişti în publicitate, care creează campanii chiar pentru Generaţia Millennials:
• Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
• Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
• Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
• Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.

Debate-ul va fi moderat de către Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregătit întrebări, atât specialiştilor din panel, cât şi reprezentanţilor Millennials din sală.

Întregul eveniment se va desfăşura în intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) şi va fi moderat de către Ionuţ Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranţă mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Behind the ads”, va arăta insighturile din publicitate şi ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea să vadă.

Etapa se va desfăşura în perioada 4 - 13 aprilie şi pregăteşte participanţilor experienţe practice şi interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, după un brief de creaţie oferit de Lay's.

Proiectul dă startul experienţei de învăţare pe 4 aprilie, când participanţii vor cunoaşte departamentul de Marketing şi vor afla de unde pleacă brieful către agenţie şi cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.

Data de 5 aprilie este dedicată agenţiei de publicitate, când participanţii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurată agenţia, care este legătura dintre departamente şi, nu în ultimul rând, care este atmosfera în industria de advertising.

Pe 6 aprilie, Ingenius continuă vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service şi Strategie.

Workshopurile pe Creaţie (Copywriting & Art) şi Digital se vor desfăşura pe 7 aprilie şi vor fi susţinute de către specialişti în publicitate de la McCann Erickson şi ILeo.

Ziua a V-a, şi anume 8 aprilie, este rezervată vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participanţii curioşi vor pune întrebări şi va urma un debriefing.

Continuând experienţa de învăţare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, în urma căruia participanţii vor proceda la rezolvarea briefului.

Pe 10 aprilie, studenţii vor lucra la campania de promovare Lay’s şi apoi vor avea parte de distracţie, într-un Treasure Hunt, menit să le testeze creativitatea şi energia.

Trainingul pe Social Media se va desfăşura pe 11 aprilie, urmând ca, ziua următoare, studenţii să finalizeze campania de promovare şi să pregătească susţinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.

În data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipă îşi va prezenta campania de promovare la care a lucrat în faţa unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la juraţi, urmând să fie premiată echipa câştigătoare.

Dacă ai înclinaţii, e chiar una dintre pasiunile tale şi ai vrea să ştii cum să-ţi construieşti propriul drum către advertising, aplică până pe 30 martie, AICI

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în aser.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Dacă ești o persoană creativă, căreia îi place advertising-ul, să lucreze în echipă și care este la curent cu toate informațiile din domeniu, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională și personală. Citește mai mult

* * *

Simți că ești pe atât de productiv pe cât ai putea fi?Însă hai mai întâi să discutăm despre a fi eficient, pentru că nu vreau să cazi în capcană – de regulă, atunci când vor să învețe mai bine, studenții pur și simplu petrec mai mult timp cu cartea deschisă, întind deadline-urile și fac multitasking. Învață acum cum să înveți!


În această primăvară, opt asociaţii studenţeşti colaborează pentru realizarea unei noi ediţii a festivalului pentru studenţi CheFest. Acestea aduc festivalul la cea de-a IV-a ediţie. Ediţia de anul acesta are ca temă contrastul dintre vechi şi nou, tema fiind “Old vs New”.

Evenimentul se desfăşoară pe parcursul a şase zile, în perioada 11-16 mai 2015, iar intrarea este liberă. Principalele arii atinse de către proiect sunt următoarele: culturală, profesională, educațională și socială.

Cine poate participa?

Toți studenții universităţilor din Bucureşti, care au preocupări legate de dezvoltarea personală și profesională și care sunt interesați de activități din domeniul cultural.

De ce să participi?

Sunt anunțate activități care variază de la târguri de joburi, traininguri și conferințe, până la seri de literatură, teatru, petreceri tematice și o “vânătoare de comori”. Ultima zi a festivalului se va încheia glorios cu un LAN Party unde participanţii vor putea alege între jocurile preferate.

Mai multe detalii pe chefest.ro sau Facebook.

Îți mai recomandăm:

Uniunea Studenţilor din România organizează cea de-a XV-a ediţie a celui mai mare festival cultural studenţesc din România, UNIFEST. Din 2001, deviza acestuia este “distracţie gratis, nu degeabă!” şi organizatorii reuşesc să-l onoreze în fiecare an. Citește mai mult

* * *

Cu toate ca voi credeti ca invatati pe branci, nu e chiar asa. Daca vreti sa fiti cu sinceri cu adevarat cu voi, luati o foaie de hartie si cronometrati cam cat invatati. Învață acum cum să înveți!


Noi ca Philos – Asociatia Studentilor din Filosofie am fost destul de curiosi sa vedem anul trecut ce probleme intampina studentii de la Filosofie, Universitatea din Bucuresti si cum putem noi sa-i ajutam, iar raspunsul a fost unul neasteptat. Nu si-au exprimat nemultumirea atat de mult pe partea administrativa, cat si-au dorit sa aiba parte de un tonomat cu sandwich, un dozator de apa, aparat pentru cafea mai bun si cosuri de gunoi pentru colectare selectiva. Pe plan secundar a urmat nevoia de a avea suport de curs gratuit, de a urma cursuri relevante, de a avea conferinte si dezbateri, traininguri si de a avea locuri de practica asigurate.


Îți mai recomandăm:

În dialog cu George Ţurcănaşu, lector doctor la Departamentul Geografie din cadrul Facultăţii de Geografie şi Geologie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza“ din Iaşi, membru fondator „Mişcarea pentru Dezvoltarea Moldovei”. Citește mai mult

* * *

#1 Supraanalizarea MaterialuluiCând vine vorba de următorul examen, eşti acel tip de student care gândeşte prea mult? Dacă da, atunci fă o pauză. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe