Asociatia Studentilor Economisti din Romania Bucuresti
(ASER Bucuresti)

Asociatia Studentilor Economisti din Romania a luat nastere la 24 martie 1998, ca incununare a eforturilor unui grup de tineri de la Facultatea de Relatii Internationale care au dorit sa dea posibilitatea studentilor sa isi exprime punctul de vedere, pentru a duce la indeplinire propunerile lor. ASER doreste sa aduca o raza de schimbare in societate, sa dea posibilitatea studentilor de a se exprima, de a se dezvolta, de a se informa mai mult, iar membrii asociatiei sunt un exemplu de incredere in vointa, in initiativa, in dorinta sincera de a schimba ceva.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, et. 3, sala 43, sector 1, Bucuresti, email

ASER BUCURESTI » ASER Bucuresti
 

ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) se întoarce cu cea de-a III-a ediţie a proiectului Ingenius, care urmăreşte să reunească studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate din toată ţara, pentru a le arăta ce se află dincolo de advertising, astfel încât aceştia să-şi transforme pasiunea într-o carieră.

Ingenius debutează pe 30 martie, prin conferinţa “AdverTalking”, fiind structurată în două părţi: sesiune de discursuri şi panel.

Sesiunea de discursuri este prezentată de cei mai cool publicitari ai momentului:
• Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
• Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
• Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
• Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
• Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
• Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.

Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials între specialişti în publicitate, care creează campanii chiar pentru Generaţia Millennials:
• Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
• Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
• Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
• Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.

Debate-ul va fi moderat de către Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregătit întrebări, atât specialiştilor din panel, cât şi reprezentanţilor Millennials din sală.

Întregul eveniment se va desfăşura în intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) şi va fi moderat de către Ionuţ Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranţă mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Behind the ads”, va arăta insighturile din publicitate şi ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea să vadă.

Etapa se va desfăşura în perioada 4 - 13 aprilie şi pregăteşte participanţilor experienţe practice şi interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, după un brief de creaţie oferit de Lay's.

Proiectul dă startul experienţei de învăţare pe 4 aprilie, când participanţii vor cunoaşte departamentul de Marketing şi vor afla de unde pleacă brieful către agenţie şi cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.

Data de 5 aprilie este dedicată agenţiei de publicitate, când participanţii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurată agenţia, care este legătura dintre departamente şi, nu în ultimul rând, care este atmosfera în industria de advertising.

Pe 6 aprilie, Ingenius continuă vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service şi Strategie.

Workshopurile pe Creaţie (Copywriting & Art) şi Digital se vor desfăşura pe 7 aprilie şi vor fi susţinute de către specialişti în publicitate de la McCann Erickson şi ILeo.

Ziua a V-a, şi anume 8 aprilie, este rezervată vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participanţii curioşi vor pune întrebări şi va urma un debriefing.

Continuând experienţa de învăţare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, în urma căruia participanţii vor proceda la rezolvarea briefului.

Pe 10 aprilie, studenţii vor lucra la campania de promovare Lay’s şi apoi vor avea parte de distracţie, într-un Treasure Hunt, menit să le testeze creativitatea şi energia.

Trainingul pe Social Media se va desfăşura pe 11 aprilie, urmând ca, ziua următoare, studenţii să finalizeze campania de promovare şi să pregătească susţinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.

În data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipă îşi va prezenta campania de promovare la care a lucrat în faţa unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la juraţi, urmând să fie premiată echipa câştigătoare.

Dacă ai înclinaţii, e chiar una dintre pasiunile tale şi ai vrea să ştii cum să-ţi construieşti propriul drum către advertising, aplică până pe 30 martie, AICI

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în aser.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Dacă ești o persoană creativă, căreia îi place advertising-ul, să lucreze în echipă și care este la curent cu toate informațiile din domeniu, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională și personală. Citește mai mult

* * *

Iată câteva trucuri care te vor ajuta să reţii majoritatea informaţiilor din cărţile pe care le citeşti:1. Citeşte inclusiv prima pagină, cu titlul şi numele autorului, cuprinsul şi prefaţa. Învață acum cum să înveți!


SSUB deschide porţile Parlamentului (ED. 2)


Publicat în Societatea Studentilor...
Pe 9 aprilie, aproximativ 250 de studenţi vor avea ocazia de a se exprima liber în cea mai mare clădire administrativă din lume în legătură cu cele mai actuale teme de interes (şomajul în rândul tinerilor, educaţia şi învăţământul, taxele universitare, etc.)

Dezbaterea va începe la ora 17:00. Completează formularul până pe 8 aprilie, ora 20:00 şi ai şansa să te numeri printre cei 250 de studenţi care vor participa la dezbatere şi vor face un tur al Casei Poporului gratuit!



De organizația studențească Societatea Studentilor Universitatii Bucuresti.


Îți mai recomandăm:

75 de ani de activitate in cultura romaneasca nu sunt deloc putini. Este varsta pe care o implineste Casa de Cultura a Studentilor din Bucuresti, celebra “Preoteasa”, in 2012. Citește mai mult

* * *

Sesiune! Cuvântul cel mai înspăimântător pe care îl poți spune unui student. De două ori pe an, vine acea perioadă în care nu avem viață socială. Învață acum cum să înveți!


UMF Tennis Open


Publicat în Facebook Umf Tennis Open

A 4-a ediție a UMF Tennis Open va avea loc în perioada 23-26 aprilie, meciurile desfășurându-se pe terenul de la Biblioteca UMF.

Pentru a vă înscrie trebuie să completați formularul aici.

Data limită pentru înscrieri este 22 aprilie, ora 13:00. Taxa de participare va fi de 20 de lei pentru proba de simplu și 10 lei de persoană pentru proba de dublu.

Meciurile se vor desfășura pe sistemul cel mai bun din 3 seturi (2/3). Capii de serie vor fi aleși în funcție de poziția lor în Clasamentul General.

Mai multe detalii pe pagina evenimentului.


Îți mai recomandăm:

* * *

1. Nu reciti de prea multe ori – citirea si recitirea, uneori superficiala, a notitelor nu este o solutie buna de memorare pe termen lung. 2. Raspunde la intrebari – “de ce?” sau “cum anume?”, te ajuta sa observi mai bine ceea ai retinut si sa aprofundezi materia. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe