Asociatia Studentilor din Filosofie Philos Bucuresti
(ASF Philos Bucuresti)

Obiective: Reprezentarea tuturor studentilor din Facultatea de Filosofie. Sustinerea dreptului de libera exprimare si apararea drepturilor studentilor. Realizarea de proiecte ce tin de domeniul educational, stiiintific, social si cultural. Imbunatatirea comunicarii si a relatiilor interpersonale. Promovarea Facultatii de Filosofie. Facilitarea accesului la informatii ce tin de mediul academic si educatia non-formala.

BOARD

CONTACT

Splaiul Independentei nr. 204, Bucuresti, email

ASF PHILOS BUCURESTI » ASF Philos Bucuresti
 
Noi ca Philos – Asociatia Studentilor din Filosofie am fost destul de curiosi sa vedem anul trecut ce probleme intampina studentii de la Filosofie, Universitatea din Bucuresti si cum putem noi sa-i ajutam, iar raspunsul a fost unul neasteptat. Nu si-au exprimat nemultumirea atat de mult pe partea administrativa, cat si-au dorit sa aiba parte de un tonomat cu sandwich, un dozator de apa, aparat pentru cafea mai bun si cosuri de gunoi pentru colectare selectiva. Pe plan secundar a urmat nevoia de a avea suport de curs gratuit, de a urma cursuri relevante, de a avea conferinte si dezbateri, traininguri si de a avea locuri de practica asigurate.

Îți mai recomandăm:

O echipă de specialişti din cadrul Centrului pentru Etică Practică Uehiro al Universităţii din Oxford a fost invitată la cel mai important atelier universitar internaţional din domeniul eticii aplicate organizat în România. Citește mai mult

* * *

Sesiune! Cuvântul cel mai înspăimântător pe care îl poți spune unui student. De două ori pe an, vine acea perioadă în care nu avem viață socială. Învață acum cum să înveți!


Dăm startul celei de-a treia ediții gratuite Visual Playground, sponzorizată de Grolsch, care se va desfășura între 12-25 mai.

Proiectul va fi structurat pe două săpămâni de training-uri și workshop-uri - pe teme din design, ilustrație sau lettering. Printre speakeri se numără The Type Collective, Adrian Mironescu, Sorin Bechira, Eugen Erhan, Clubul Ilustratorilor, Radu Popescu, BLAU și Tase Dan.

La fel ca în cadrul edițiilor anterioare, ne propunem să facilităm legătura dintre tinerii pasionați de design grafic și specialiștii din domeniu, prin crearea unui context de dezvoltare și schimb de cunoștințe între aceștia. În felul acesta, contribuim la consolidarea comunității Visual Playground.

Aşadar, dacă eşti student şi-ţi surâde ideea, uite cum facem ca să te înscrii:

1. Completează formularul de înscriere de pe site-ul nostru oficial.

2. Nu uita să ne laşi şi-un link către portofoliul tău online!

3. Urmăreşte-ne pe pagina de facebook pentru a fi la curent cu toate noutățile!

Deadline-ul pentru înscrieri este 1 mai, ora 23:59!

După ce ai urmat toţi paşii ăştia, dacă treaba a mers bine, te-aşteptăm la cel mai relaxat interviu la care ai fost vreodată! 

Nu mai sta pe gânduri şi hai la Visual Playground! Întreaga echipă te-aşteaptă cu braţele deschise!

Pentru noutăţi, urmăreşte-ne pagina noastră de Facebook sau site-ul nostru oficial.


 

Despre VIP
Visual Playground este un proiect marca VIP si face parte din comunitatea Leadership Development. De peste 14 ani, VIP Romania organizează proiecte care facilitează contactul tinerilor pasionați cu specialiștii din diverse domenii. Misiunea organizației este de a forma o comunitate de lideri, care să aducă o contribuție vizibilă la transformarea mediilor economic, social și politic din România.

Fontana Curcă – Marketing and PR Officer
fontana.curca@vipromania.ro


Îți mai recomandăm:

Cea de-a treia ediţie Visual Playground se pregăteşte să vină cât de curând, iar până atunci, ca să spargem gheaţa, punem la cale un mini workshop organizat în parteneriat cu Grolsch. Citește mai mult

* * *

This video explores some very crucial reasons for everyone having an understanding of physics. Elon Musk, Brian Cox and Richard Feynman explain. The movie clip is from 'Margin Call' (2011). Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe