Asociatia Studentilor de la Limbi si Literaturi Straine
(ASLS Bucuresti)

Demersul infiintarii Asociatiei a fost sprijinit de peste 400 de studenti care au simtit nevoia de a crea o structura care sa le reprezinte interesele si care sa poata discuta despre problemele studentilor cu conducerea Facultatii.

De atunci, ASLS a cunoscut o reala dezvoltare si s-a impus ca un interlocutor viabil atat in raporturile cu Decanatul si Consiliul Facultatii, cat si cu conducerea Universitatii.

BOARD

CONTACT

Str. Pitar Mos nr. 7-13, etaj 1, sala 11, sector 1, Bucuresti, email

ASLS BUCURESTI » ASLS Bucuresti
 

Târgul Educaţiei 2013 

Publicat în Asls.ro

În perioada 4-5 aprilie 2013, Universitatea din București îi invită la cea de-a XIV-a ediție a Târgului Educației pe toți liceenii care se pregătesc pentru admiterea la facultate.

În cadrul celor două zile ale evenimentului, elevii vor putea cunoaște oferta educațională a Universității din București pentru anul 2013-2014 și vor putea beneficia de servicii de informare.

Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine va participa la eveniment iar profesorii, studenţii facultăţii dar şi voluntarii ASLS vă vor sta la dispoziţie timp de 2 zile cu informaţii, jocuri, poveşti şi multe sfaturi.

Îți mai recomandăm:

În perioada 10-11 aprilie 2014, Universitatea din București îi invită la cea de-a XV-a ediție a Târgului Educației pe toți liceenii care se pregătesc pentru admiterea la facultate. Citește mai mult

* * *

When the sum total of human knowledge rests an arm’s length away in each person’s pocket, why do we have to remember anything anymore?“Everything is available through a Google search almost instantaneously, so what motive do you have to store useless info?” said Joseph LeDoux, who directs New York University’s Emotional Brain Institute. Învață acum cum să înveți!


În zilele de 4 şi 11 aprilie, Business Organization for Students desfăşoară cea de-a şasea ediţie a proiectului 1stEP. Anul acesta abordează o tematică nouă, în comparaţie cu celelalte ediţii:1stEP was wrong.

Dacă evenimentele success-related sunt des întâlnite, proiectul aduce în prim plan povestea din spatele succesului. Ambele seri de eveniment se vor desfăşura la Impact Hub (Strada Halelor, nr. 5, Bucureşti).

1stEP este un proiect marca Business Organization for Students ce se află la cea de-a şasea ediţie. Acesta a luat naştere din pasiune pentru antreprenoriat pe data de 8 aprilie 2012, şi are ca scop convingerea tinerilor că reuşita în afaceri nu este imposibil de atins, iar obstacolele pe care le întâmpină un antreprenor în formare sunt uşor de depăşit dacă acţionează cu pasiune şi determinare.



Structurat pe două zile, cu sesiuni de storytelling inedite, proiectul îşi propune să ofere, prin intermediul invitaţilor speciali, sfaturi şi poveşti care i-ar putea ajuta pe tineri să facă primul pas către o carieră în domeniul antreprenoriatului. Fiecare speaker va aborda momentele care au reprezentat un obstacol în cariera sa, dar şi modalităţile în care el a reuşit să ducă planul mai departe şi să îşi îndeplinească visul.

În prima zi, îi vom avea alături de noi pe Catrinel Zaharia, Tudor Maxim şi Cristian Teişan. Pe 11 aprilie, surprizele continuă cu Andrei Creţu şi Iulian Cîrciumaru de la 7card şi nu în ultimul rând, Paul Badea. Timp de 15 minute, fiecare speaker va oferi sfaturi şi va împărtăşi experienţele pe care le-a avut în domeniu, urmând mai apoi o sesiune Q&A de 10 minute. La sfârşit, timp de o oră, se va desfăşura o sesiune de networking unde participanţii pot interacţiona atât unii cu ceilalţi, cât şi cu speakerii.

După fiecare ediţie, participanţii vor fi răsplătiţi pentru manifestarea interesului faţă de un domeniu atât de deosebit. În acest sens, vor primi surprize şi de asemenea, vor participa la o tombolă pentru un premiu special. 

Pentru mai multe detalii despre 1stEP, puteţi accesa site-ul sau pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

Vara asta e momentul sa indraznesti si tu! Daca esti hotarat si pregatit sa raspunzi „Da!” la provocarea de a porni la drum pe cont propriu, Akcees te invita la Start Me Up, singura scoala de antreprenoriat din Romania unde ai sansa de a realiza propriul tau plan de afaceri alaturi de antreprenori consacrati si vorbitori internationali. Citește mai mult

* * *

Sesiunea este cea mai grea perioadă din viaţa unui student. Durează cam o lună, dar acea lună pare să dureze infinit mai mult în mintea studentului stresat și panicat, asaltat de examene şi proiecte. Învață acum cum să înveți!


CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie


Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

"If only I could have LEARNED FRENCH three years ago…" If only. For many of us, there are more things we want to learn than we have time. As information becomes more readily accesible online, the number of things we want to learn is only continuing to increase. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe