Asociatia Studentilor Chimisti Bucuresti
(ASC-UB Bucuresti)

Obiectivele ASC-UB: a) realizarea unei bune comunicari intre studentii Facultatii de Chimie, Conducerea Facultatii si a Universitatii din Bucuresti; b) promovarea actiunile cultural-civice ale studentilor; c) organizarea de proiecte, activitati, conferinte si evenimente pe diferite teme, destinate studentilor, dar si societatii civile in general.

BOARD

CONTACT

Bd. Regina Elisabeta nr. 4-12, sala 5, sector 3, Bucuresti, email

ASC-UB BUCURESTI » ASC-UB Bucuresti
 

Ghidul Studentului UB 2013 

Publicat în Asociatia Studentilor ...

Asociaţia Studenţilor din Universitatea Bucureşti lansează Ghidul Studentului din UB. Menit să îmbine informaţii utile bobocilor (şi nu numai lor) cu o lectură plăcută şi relaxantă, ASUB vă invită să descoperiţi în Ghid 12 lucruri care trebuie făcute în studenţie. De la statul la cămin sau mersul la cantină şi până la metode de petrecere a timpului liber în Bucureşti, Ghidul Studentului se doreşte a fi un “însoţitor” în lumea studenţiei pentru toţi cei ce au intrat în această etapă a vieţii lor. 

Ghidul poate fi descărcat aici


Îți mai recomandăm:

Editia speciala a Ziarului de ASII a aparut online, aceasta fiind disponibila in cele doua variante deja binecunoscute. Numarul acesta contine: FII Competition '12: Impresii la cald; Informatii despre admiterea la Facultatea de Informatica Iasi; Interviu cu doamna conf. Citește mai mult

* * *

Petrecem aproape o treime din viata dormind si cu toate astea multi dintre noi neglijeaza importanta pe care somnul o are atat pentru bunastarea fizica, cat si pentru cea psihica. Învață acum cum să înveți!


Cursuri BEST Brasov


Publicat în Best Brasov Facebook

Vara asta ai șanșa de-a petrece împreună vacanța într-o țară din Europa;
- Există 53 de cursuri in care se pot înscrie;
- Tot ce trebuie să faci e să fi student la Universitatea Transilvania,să intri pe site-ul BEST Brasov ,să citești cu atent tot ce scrie acolo, apoi să-ți alegi cursul care te interesează și intră pe www.BEST.eu.org/courses.

DL:16 martie


Îți mai recomandăm:

Indrazneste sa te inscrii la cursurile organizate de BEST, unde fiecare noapte se transforma intr-un vis in care Europa isi deschide portile pentru tine. Citește mai mult

* * *

Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


PRIME România pornește înscrierile pentru cea de-a 14-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare (CNSC). Evenimentul abordează tema The Clickbait Era și are loc în perioada 6-7 aprilie 2017, la fosta Universitate a Europei de Sud-Est Lumina, actualul Liceu Teoretic Internațional de Informatică Colentina (Șoseaua Colentina, 64b). Pentru informații suplimentare referitoare la CNSC, accesați website-ul cnsc.primeromania.ro

Congresul se bazează pe un ansamblu de conferințe care prezintă informații fundamentale despre Era Clickbait. Aceste conferințe se vor îmbina cu o serie de studii de caz specifice, care vor demonstra planurile de lucru realizate și aplicate de anumite branduri sau companii.



Workshopurile tematice, un alt element prezent în cadrul evenimentului, vor facilita tranziția de la teoria Erei Clickbait la practica acesteia.

Tema de anul acesta prezintă tehnicile și strategiile utilizate de branduri pentru a atrage atenția publicului lor țintă. Conceptul de clickbait este reprezentat simplu, printr-un titlu atrăgător atașat unui hyperlink care ascunde un site cu informație mai puțin interesantă decât titlul respectiv. Strategia urmărește să atragă cât mai mult atenția asupra conținutului irelevant din mediul online, ignorat în primă instanță de către utilizatorii de internet. În Era Clickbait, ne mai lovim și de conceptul de newsjacking, care presupune alinierea unui brand cu un eveniment curent, cu scopul de a atrage atenția prin media și de a crește vizibilitatea acestuia, dar și de fotografie comercială și design grafic.

Prima conferință, Why do we click?, se va desfășura pe 6 aprilie, începând cu ora 10:00 și va cuprinde noțiuni generale referitoare la Clickbait, precum definiția conceptului, apariția, evoluția și importanța acestuia. De asemenea, vor fi prezentate atât strategiile utilizate pe rețelele sociale, cât și avantajele și dezavantajele utilizării acestei tehnici de atragere a consumatorilor.

Ziua întâi va continua cu cea de-a doua conferință, Stealing the spotlight, care va avea loc de la ora 13:15. Prin intermediul ei, se va defini și analiza conceptul de newsjacking, se va prezenta contextul apariției acestuia, dar și importanța și efectele utilizării acestei tehnici în mediul online.

Cea de-a doua zi CNSC va debuta la ora 10:00, prin conferința Photography is truth. Or not?, care va expune pe larg conceptul de fotografie comercială și design grafic. Elementele implicate în procesul de transformare a realului în comercial, importanța deosebită a vizualului în scopul creșterii vânzărilor, dar și necesitatea utilizării anumitor programe de editare și retușare a imaginilor, sunt doar câteva dintre punctele de discuție ale acestei conferințe.

CNSC-ul se va încheia cu Behind the scenes, cea de-a patra și ultima conferință care va sublinia secretele și curiozitățile din spatele unui aparat de fotografiat. Conceptul de food styling va fi și el ilustrat tot în cadrul acestei conferințe. Se vor dezbate subiecte precum: importanța editării fotografiilor, trenduri, dar și relevanța utilizării metodei de food styling în Era Clickbait.

De-a lungul celor două zile de Congres, se vor desfășura workshopuri simultane, susținute de către agenții de publicitate și companii, între orele 16:00-18:00. Participanții care aleg să se înscrie vor învăța să aplice toate cunoștințele acumulate în urma conferințelor și studiilor de caz. Workshopurile sunt o componentă esențială a CNSC-ului, întrucât acestea oferă participanților șansa de a realiza campanii interesante, sub coordonarea unor profesioniști.

În plus, la finalul fiecărei conferințe, studenții își pot clarifica eventuale nelămuriri, în cadrul sesiunilor de întrebări și răspunsuri. Cei mai curioși vor fi de asemea premiați și vor avea șansa să afle detalii suplimentare, dacă adresează întrebări.

Persoanele interesate se pot înscrie pe site-ul www.cnsc.primeromania.ro, la secțiunea Înscrieri, sau la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare percepută este de 30 RON pentru conferințe și studii de caz, iar pachetul complet, care include și un workshop, este de 35 de RON. Taxa include accesul la gustările din pauze, indiferent de pachetul ales.


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. Citește mai mult

* * *

The famous Nobel Prize-winning physicist Richard Feynman understood the difference between “knowing something” and “knowing the name of something,” and it’s one of the most important reasons for his success. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe