Asociatia Studentilor Chimisti Bucuresti
(ASC-UB Bucuresti)

Obiectivele ASC-UB: a) realizarea unei bune comunicari intre studentii Facultatii de Chimie, Conducerea Facultatii si a Universitatii din Bucuresti; b) promovarea actiunile cultural-civice ale studentilor; c) organizarea de proiecte, activitati, conferinte si evenimente pe diferite teme, destinate studentilor, dar si societatii civile in general.

BOARD

CONTACT

Bd. Regina Elisabeta nr. 4-12, sala 5, sector 3, Bucuresti, email

ASC-UB BUCURESTI » ASC-UB Bucuresti
 

Ghidul Studentului UB 2013 

Publicat în Asociatia Studentilor ...

Asociaţia Studenţilor din Universitatea Bucureşti lansează Ghidul Studentului din UB. Menit să îmbine informaţii utile bobocilor (şi nu numai lor) cu o lectură plăcută şi relaxantă, ASUB vă invită să descoperiţi în Ghid 12 lucruri care trebuie făcute în studenţie. De la statul la cămin sau mersul la cantină şi până la metode de petrecere a timpului liber în Bucureşti, Ghidul Studentului se doreşte a fi un “însoţitor” în lumea studenţiei pentru toţi cei ce au intrat în această etapă a vieţii lor. 

Ghidul poate fi descărcat aici


Îți mai recomandăm:

Editia speciala a Ziarului de ASII a aparut online, aceasta fiind disponibila in cele doua variante deja binecunoscute. Numarul acesta contine: FII Competition '12: Impresii la cald; Informatii despre admiterea la Facultatea de Informatica Iasi; Interviu cu doamna conf. Citește mai mult

* * *

Vă mulțumesc pentru prezența impresionantă și pentru entuziasmul pe care le-ați avut la prima lecție de matematică pentru pregătirea admiterii în Universitatea Politehnica din București. Învață acum cum să înveți!


CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie


Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

1. Fotoliu de mesaj.  Cu siguranta stii acele fotolii de masaj pe care le gasesti in orice mall care se respecta. 2. Inot. Nici un alt sport nu iti pune in miscare muschii asa cum o face inotul. Învață acum cum să înveți!


Asociaţia Studenţilor Economişti din România (ASER) crede în tinerii care caută să reîntregească experienţa studenţiei lor.

Dacă îţi doreşti şansa de a-ţi pune în practică abilităţile şi de a crea conexiuni puternice, atunci formularul de înscriere, disponibil până pe 15 octombrie, reprezintă cheia către comunitatea care respectă aceleaşi valori ca şi tine.

Pentru că excelează prin pasiunea şi implicarea tinerilor de succes, ASER îţi transformă studenţia într-o experienţă completă şi concretă, dobândită prin explorarea unuia din cele 4 departamente ale organizaţiei:

- Logistic and Finance Department are grijă de realizarea bugetelor structurate şi se asigură că amatorii de călătorii dispun de o gamă largă de proiecte de exchange. Îmbinând responsabilitatea cu spiritul analitic, pragmaticii din departament negociază cele mai accesibile preţuri ale sălilor din Bucureşti, pentru desfăşurarea evenimentelor ASER. Dacă eşti o fire organizată şi poţi jongla cu cifrele, alătură-te unei echipe dornice de autodepăşire şi bine instruite!

- Dedicat oamenilor curajoşi de vânzări, Account Managerilor, Sales Department creează legături între mediul universitar şi companiile de top de pe piaţa din România. Ambiţioşii membri răspund punctual cerinţelor partenerilor şi abordează orice oportunitate de networking care se iveşte. Dacă eşti pregătit să practici tehnicile de negociere şi să cunoşti persoane importante din business, în Sales Department vei încheia parteneriate fructuoase şi de lungă durată.

- În cadrul Human Resources Department, se întrunesc acei membri care îi molipsesc pe cei din jur cu energia lor pozitivă şi facilitează comunicarea eficientă. Atenți la nevoile ASER, aleg oamenii cei mai potriviţi pentru asociaţie şi le asigură traseul de învăţare. În continuare, se preocupă de motivarea resursei umane şi creează un climat armonios, organizând teambuildinguri şi petreceri tematice. Astfel, activităţile nu suprasolicită niciodată, iar comunitatea devine mai solidă.

- Creativii asociaţiei, cei din Marketing Department, devin experţi în utilizarea Photoshop şi Illustrator, periind fiecare material de promovare până la ultimul detaliu. Tot de lucrul cu amănuntul se ocupă şi PR-ul, stăpân pe comunicarea externă, păstrând relaţii strânse cu partenerii media şi asigurând corectitudinea textelor. Printr-o magie, marketerii, prezenţi la timp pe reţelele de socializare, reuşesc mereu să urmărească trendurile din mediul online, gândind campanii strategice de Social Media.

Până pe 15 octombrie, alege parcursul tău către o studenţie plină de experienţe, pe site-ul ASER.


Îți mai recomandăm:

Vrei ca perioada studiilor sa insemne mai mult decat cursuri, seminarii, sesiune si sa o transformi intr-o experienta unica? Asociatia Studentilor Economisti din Romania da startul campaniei de recrutare si indeamna tinerii interesati de dezvoltarea lor sa aplice pana pe 14 octombrie pentru o studentie la superlativ. Citește mai mult

* * *

“Studenții învață haotic” este concluzia Universității din Washington. Psihologii au ajuns la concluzia că studenții care se pregătesc pentru examene recitind cursurile și materia nu învață aproape deloc. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe