Asociatia Studentilor Chimisti Bucuresti
(ASC-UB Bucuresti)

Obiectivele ASC-UB: a) realizarea unei bune comunicari intre studentii Facultatii de Chimie, Conducerea Facultatii si a Universitatii din Bucuresti; b) promovarea actiunile cultural-civice ale studentilor; c) organizarea de proiecte, activitati, conferinte si evenimente pe diferite teme, destinate studentilor, dar si societatii civile in general.

BOARD

CONTACT

Bd. Regina Elisabeta nr. 4-12, sala 5, sector 3, Bucuresti, email

ASC-UB BUCURESTI » ASC-UB Bucuresti
 

Ghidul Studentului UB 2013 

Publicat în Asociatia Studentilor ...

Asociaţia Studenţilor din Universitatea Bucureşti lansează Ghidul Studentului din UB. Menit să îmbine informaţii utile bobocilor (şi nu numai lor) cu o lectură plăcută şi relaxantă, ASUB vă invită să descoperiţi în Ghid 12 lucruri care trebuie făcute în studenţie. De la statul la cămin sau mersul la cantină şi până la metode de petrecere a timpului liber în Bucureşti, Ghidul Studentului se doreşte a fi un “însoţitor” în lumea studenţiei pentru toţi cei ce au intrat în această etapă a vieţii lor. 

Ghidul poate fi descărcat aici


Îți mai recomandăm:

Editia speciala a Ziarului de ASII a aparut online, aceasta fiind disponibila in cele doua variante deja binecunoscute. Numarul acesta contine: FII Competition '12: Impresii la cald; Informatii despre admiterea la Facultatea de Informatica Iasi; Interviu cu doamna conf. Citește mai mult

* * *

Sergiu este student in anul I la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor. El, impreuna cu inca doi prieteni au ajuns la facultate si in sesiune si-au dat seama ca a invata zeci de pagini in doar cateva zile nu mai este un obiectiv greu de atins. Învață acum cum să înveți!


BEST Bucureşti te invită să participi la 360 Career Event, eveniment ce îşi redeschide porţile în perioada 9 – 13 martie 2015 la Romanian-American Foundation și Biblioteca Centrală UPB.



Scopul evenimentului este de a aduce mai aproape studenţii de companii, prin participarea la multiple activităţi orientate pe informarea, instruirea şi consolidarea viitorului lor profesional.

Înscrierile se fac online.

Îți mai recomandăm:

BEST Bucuresti te invita sa participi la evenimentul 360 Career Event, care se va desfasura in perioada 12-19 Martie 2012. Scopul actiunii este de a pregati studentii pentru o viitoare cariera de succes prin informarea si consilierea acestora, dar si prin lucrari practice si interactiune directa cu reprezentantii companiilor. Citește mai mult

* * *

În primul rând, dă-ţi seama cum înveţi cel mai uşor. Sunt mai multe stiluri de a învaţă, însă nu toate se potrivesc tuturor. Sunt persoane care prind informaţiile mai repede dacă le văd. Învață acum cum să înveți!


Între 16 și 18 martie Business Organization for Students desfășoară cea de-a noua ediție a proiectului Proud pe tema The Power of Image. Evenimentul va fi găzduit de Alandala Café.

Proud este un proiect marca Business Organization for Students, care creează un mediu favorabil printr-un dialog eficient între studenţii pasionaţi de PR, Publicitate sau Marketing şi oamenii din companii care schimbă zilnic regulile industriilor în care lucrează.

Structurat pe 3 zile tematice, proiectul îşi propune să ofere studenţilor șase workshop-uri cu teme de actualitate bazate pe studii de caz care explorează conceptul imagine de brand. Temele discutate în aceste zilele vor fi în ordinea următoare: Strategii de consolidare a imaginii, Campanii de Imagine și Crize de imagine.
În prima zi a evenimentului studenții vor avea ocazia să se remarce în cadrul workshop-ului susținut de Paul Kasprovski. Pe aceeași lungime de undă, Alina Galeriu va împărtăși cu studenții secretele construirii celor mai bune strategii de imagine.

Pe 17 martie Cătălin Dobre va simula procesul creativ de formare a unei campanii de imagine. În a doua parte a zilei Ana Maria Diceanu vine să vorbeasă despre campaniile de imagine pe care le-a gestionat și cum aceastea au ajuns să fie premiate la nivel internațional. 

Ultima zi îi aduce pe Monica Jitariuc și Bogdan Theodor Olteanu care, împreună cu studenții, se vor confrunta cu problema crizelor de imagine și vor încerca să găsească cele mai bune soluții în astfel de situații.

Pentru mai multe detalii despre Proud 9, puteţi accesa site-ul proud.bosromania.ro sau pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing. Citește mai mult

* * *

Fii pregătit fizic! Cu unele variații, în funcție de vârstă și de programul școlar, somnul de noapte ar trebui să aibă loc între orele 22:00 – 08:00. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe