ASB IASI » ASB Iasi
 

Asociatia Studentilor Bioingineri va invita la „Zambete de Pasti”. Este vorba de un spectacol caritabil care va avea loc vineri, 27 martie, incepand cu ora 20.30, in Dublin Pub. Acesta va fi sustinut de tineri artisti, studenti ai universitatilor iesene.

Prin intermediul acestui eveniment ne propunem sa oferim celor 20 de copii de la Centrul de zi „Sf. Marina” cateva motive de bucurie in preajma sarbatorilor prilejuite de Sarbatorile pascale. Din fondurile stranse dorim sa le umplem ghiozdanelele cu rechizite noi, pentru ca sunt copii cu rezultate bune la invatatura.
Actiunea se afla la a II-a editie si dorim sa devina una traditionala.

Anul trecut, evenimentul a adunat la un loc studenti de la Universitatea de Medicina si Farmacie, Universitatea de Arte si nu numai. Din fondurile stranse am reusit sa cumparam un scaun cu rotile pe care l-am donat sectiei de Neurologie a Spitalului de Recuperare din Iasi.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în ASB-Iasi. Sunteți autorul articolului? Credit foto ASB-Iasi


Îți mai recomandăm:

* * *

1. Nu reciti de prea multe ori – citirea si recitirea, uneori superficiala, a notitelor nu este o solutie buna de memorare pe termen lung. 2. Raspunde la intrebari – “de ce?” sau “cum anume?”, te ajuta sa observi mai bine ceea ai retinut si sa aprofundezi materia. Învață acum cum să înveți!


"Sunt postdoctorandă realizată profesional şi personal, care se specializează în SUA la o universitate de top internațional. Experiența mea vastă cuprinde cunoștințe în domeniul științelor exacte și medicale, având o poziție unică în domeniul cercetării cu aplicabilitate medicală. Cercetarea mea se bazează pe inventarea bio-senzorilor care permit măsurarea activității într-o singură celulă, a enzimelor stimulate anormal în diferite tipuri de cancer. Utilizez deja acești bio-senzori pentru analiza tumorilor recoltate de la pacienți, rezultatele obținute contribuind la dezvoltarea unor terapii individualizate. " a spus Imola Zigoneanu.


Îți mai recomandăm:

"Sunt în prezent postdoctorand la Duke University din SUA, o universitate ce se plasează constant în topul celor mai bune colegii din lume. Domeniul meu de cercetare se remarcă prin faptul ca este interdisciplinar și oferă o soluție complet nouă și extrem de atractivă pentru dezvoltarea de noi materiale. Citește mai mult

* * *

Do you really believe that watching a lecturer read hundreds of PowerPoint slides is making you smarter? Overreliance on slides has contributed to the absurd belief that expecting and requiring students to read books, attend classes, take notes and do homework is unreasonable. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) se întoarce cu cea de-a III-a ediţie a proiectului Ingenius, care urmăreşte să reunească studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate din toată ţara, pentru a le arăta ce se află dincolo de advertising, astfel încât aceştia să-şi transforme pasiunea într-o carieră.

Ingenius debutează pe 30 martie, prin conferinţa “AdverTalking”, fiind structurată în două părţi: sesiune de discursuri şi panel.

Sesiunea de discursuri este prezentată de cei mai cool publicitari ai momentului:
• Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
• Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
• Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
• Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
• Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
• Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.

Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials între specialişti în publicitate, care creează campanii chiar pentru Generaţia Millennials:
• Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
• Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
• Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
• Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.

Debate-ul va fi moderat de către Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregătit întrebări, atât specialiştilor din panel, cât şi reprezentanţilor Millennials din sală.

Întregul eveniment se va desfăşura în intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) şi va fi moderat de către Ionuţ Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranţă mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Behind the ads”, va arăta insighturile din publicitate şi ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea să vadă.

Etapa se va desfăşura în perioada 4 - 13 aprilie şi pregăteşte participanţilor experienţe practice şi interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, după un brief de creaţie oferit de Lay's.

Proiectul dă startul experienţei de învăţare pe 4 aprilie, când participanţii vor cunoaşte departamentul de Marketing şi vor afla de unde pleacă brieful către agenţie şi cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.

Data de 5 aprilie este dedicată agenţiei de publicitate, când participanţii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurată agenţia, care este legătura dintre departamente şi, nu în ultimul rând, care este atmosfera în industria de advertising.

Pe 6 aprilie, Ingenius continuă vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service şi Strategie.

Workshopurile pe Creaţie (Copywriting & Art) şi Digital se vor desfăşura pe 7 aprilie şi vor fi susţinute de către specialişti în publicitate de la McCann Erickson şi ILeo.

Ziua a V-a, şi anume 8 aprilie, este rezervată vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participanţii curioşi vor pune întrebări şi va urma un debriefing.

Continuând experienţa de învăţare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, în urma căruia participanţii vor proceda la rezolvarea briefului.

Pe 10 aprilie, studenţii vor lucra la campania de promovare Lay’s şi apoi vor avea parte de distracţie, într-un Treasure Hunt, menit să le testeze creativitatea şi energia.

Trainingul pe Social Media se va desfăşura pe 11 aprilie, urmând ca, ziua următoare, studenţii să finalizeze campania de promovare şi să pregătească susţinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.

În data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipă îşi va prezenta campania de promovare la care a lucrat în faţa unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la juraţi, urmând să fie premiată echipa câştigătoare.

Dacă ai înclinaţii, e chiar una dintre pasiunile tale şi ai vrea să ştii cum să-ţi construieşti propriul drum către advertising, aplică până pe 30 martie, AICI


Îți mai recomandăm:

Dacă ești o persoană creativă, căreia îi place advertising-ul, să lucreze în echipă și care este la curent cu toate informațiile din domeniu, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională și personală. Citește mai mult

* * *

Potrivit cercetătorilor, cei mai mulţi studenţi greşesc pentru că vor să înveţe recitind notiţe şi texte din manuale.  Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe