Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 

PRIME România pornește înscrierile pentru cea de-a 14-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare (CNSC). Evenimentul abordează tema The Clickbait Era și are loc în perioada 6-7 aprilie 2017, la fosta Universitate a Europei de Sud-Est Lumina, actualul Liceu Teoretic Internațional de Informatică Colentina (Șoseaua Colentina, 64b). Pentru informații suplimentare referitoare la CNSC, accesați website-ul cnsc.primeromania.ro

Congresul se bazează pe un ansamblu de conferințe care prezintă informații fundamentale despre Era Clickbait. Aceste conferințe se vor îmbina cu o serie de studii de caz specifice, care vor demonstra planurile de lucru realizate și aplicate de anumite branduri sau companii.



Workshopurile tematice, un alt element prezent în cadrul evenimentului, vor facilita tranziția de la teoria Erei Clickbait la practica acesteia.

Tema de anul acesta prezintă tehnicile și strategiile utilizate de branduri pentru a atrage atenția publicului lor țintă. Conceptul de clickbait este reprezentat simplu, printr-un titlu atrăgător atașat unui hyperlink care ascunde un site cu informație mai puțin interesantă decât titlul respectiv. Strategia urmărește să atragă cât mai mult atenția asupra conținutului irelevant din mediul online, ignorat în primă instanță de către utilizatorii de internet. În Era Clickbait, ne mai lovim și de conceptul de newsjacking, care presupune alinierea unui brand cu un eveniment curent, cu scopul de a atrage atenția prin media și de a crește vizibilitatea acestuia, dar și de fotografie comercială și design grafic.

Prima conferință, Why do we click?, se va desfășura pe 6 aprilie, începând cu ora 10:00 și va cuprinde noțiuni generale referitoare la Clickbait, precum definiția conceptului, apariția, evoluția și importanța acestuia. De asemenea, vor fi prezentate atât strategiile utilizate pe rețelele sociale, cât și avantajele și dezavantajele utilizării acestei tehnici de atragere a consumatorilor.

Ziua întâi va continua cu cea de-a doua conferință, Stealing the spotlight, care va avea loc de la ora 13:15. Prin intermediul ei, se va defini și analiza conceptul de newsjacking, se va prezenta contextul apariției acestuia, dar și importanța și efectele utilizării acestei tehnici în mediul online.

Cea de-a doua zi CNSC va debuta la ora 10:00, prin conferința Photography is truth. Or not?, care va expune pe larg conceptul de fotografie comercială și design grafic. Elementele implicate în procesul de transformare a realului în comercial, importanța deosebită a vizualului în scopul creșterii vânzărilor, dar și necesitatea utilizării anumitor programe de editare și retușare a imaginilor, sunt doar câteva dintre punctele de discuție ale acestei conferințe.

CNSC-ul se va încheia cu Behind the scenes, cea de-a patra și ultima conferință care va sublinia secretele și curiozitățile din spatele unui aparat de fotografiat. Conceptul de food styling va fi și el ilustrat tot în cadrul acestei conferințe. Se vor dezbate subiecte precum: importanța editării fotografiilor, trenduri, dar și relevanța utilizării metodei de food styling în Era Clickbait.

De-a lungul celor două zile de Congres, se vor desfășura workshopuri simultane, susținute de către agenții de publicitate și companii, între orele 16:00-18:00. Participanții care aleg să se înscrie vor învăța să aplice toate cunoștințele acumulate în urma conferințelor și studiilor de caz. Workshopurile sunt o componentă esențială a CNSC-ului, întrucât acestea oferă participanților șansa de a realiza campanii interesante, sub coordonarea unor profesioniști.

În plus, la finalul fiecărei conferințe, studenții își pot clarifica eventuale nelămuriri, în cadrul sesiunilor de întrebări și răspunsuri. Cei mai curioși vor fi de asemea premiați și vor avea șansa să afle detalii suplimentare, dacă adresează întrebări.

Persoanele interesate se pot înscrie pe site-ul www.cnsc.primeromania.ro, la secțiunea Înscrieri, sau la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare percepută este de 30 RON pentru conferințe și studii de caz, iar pachetul complet, care include și un workshop, este de 35 de RON. Taxa include accesul la gustările din pauze, indiferent de pachetul ales.


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. Citește mai mult

* * *

At the heart of this method is the idea that a person should practice doing something for a single minute, every day at the same time. Almost all of us periodically set ourselves a new goal or challenge — and just as often in the end we fail to achieve it. Învață acum cum să înveți!


PRint, the image is the message


Publicat în Prime-romania.ro

PRIME România vă invită la cea de-a cincea ediție a evenimentului PRint: "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist", care va avea loc pe 29 și 30 martie, începând cu ora 11:00, în Laboratorul de Informatică al Universității Titu Maiorescu (Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4 - Corp M).

Ediția de anul acesta cu tema "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist" își propune să-i aducă pe studenții pasionați de publicitate și grafică digitală alaturi de Laurențiu Stere, Senior Art Director la SeniorHyper, cunoscut pentru campaniile "Americanul", "Românii sunt deștepți" pentru ROM Autentic, și "Orange orchestra" pentru Orange, toate premiate la festivalurile internaționale de publicitate.

Evenimentul se va desfășura pe parcursul a două zile, timp de șase ore pe zi. În data de 29 martie se va ține o conferință în cadrul căreia se vor discuta noile tendințe din grafica publicitară. În cea de-a doua zi va avea loc un workshop dedicat participanților care doresc să pună în practică cunoștințele dobândite în ziua anterioară, cu ajutorul aplicațiilor de grafică digitală.

PRint este un eveniment menit să vină în ajutorul studenților talentați din domeniul comunicării și publicității, care observă cât de importantă este partea vizuală pentru poziționarea unui brand în mintea consumatorilor.

Printre subiectele care vor fi abordate se numără: comparația dintre designul plat și cel realist, minimalismul în grafica publicitară, apariția și relansarea stilului plat, rebrandingul și orientarea către vizual.

Participanții vor avea ocazia să asimileze cunoștințe noi în materie de grafică digitală și vor învăța cum să le transpună în practică. Creativitatea și talentul lor vor fi puse la încercare în cadrul workshop-ului, unde vor primi un brief pentru un client real.

În urma workshop-ului cei mai talentați cinci participanți vor fi desemnați câștigători. Avantaj Counsulting și Brandbuilders îi vor premia pe măsura efortului și creativității lor.

Pentru a participa la eveniment, trebuie trimis un e-mail cu numele complet, facultatea și numărul de telefon la adresa print@primeromania.ro, împreună cu rezolvarea brief-ului de mai jos.

Alege logo-ul tău favorit (al unui produs, companie sau serviciu) și reinterpretează-l într-o manieră proprie. Logo-ul trebuie să fie în format .png și să aibă minimum 300x300.


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania, asociatia studentilor la relatii publice si comunicare, va invita la cea de-a patra editie PRint: De la concept la comunicare. Acesta se va desfasura pe parcursul a doua zile, intre 16 si 17 martie, in Laboratorul de Informatica al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, sediul central al SNSPA. Citește mai mult

* * *

Think it's beginner's luck? Think again. There's a science to becoming skilled. Over the last year, I've signed up for multiple online courses in graphic design, screenwriting, web design, computer programming - you name it - only to quit a few video lessons in. Învață acum cum să înveți!


ASER: Step into your dream!


Publicat în Aser.ro

Începând cu data de 10 martie 2016, ASER - Asociația Studenților Economiști din România - organizează cea de-a VI-a ediție a proiectului Dream Big.

Evenimentul acesta este destinat studenților care au nevoie de îndrumare pentru a iși urma visul, având sprijinul unor modele demne de urmat din lumea businessului românesc.

Proiectul se desfășoară în perioada 10 martie -31 martie, fiind urmat de o perioadă de mentorat și coaching și se structurează în trei etape.

Prima etapă a proiectului este reprezentată de conferința “Dream Talk”, care va avea loc pe 10 martie, la ora 15:00, in sala Iridium, Hotel Sheraton. Conferința va fi moderată de către Andrei Niculae -voce Radio 21- si Gabriel Fereșteanu -jurnalist Evenimentul Zilei- și va fi susținută de invitați precum Cristian Hossu, Zoia Zărnescu, Mihai Holhoș (Mikey Hash), Cristian Onețiu, Sergiu Neguț și Alexandru Vesa.

Workshopurile, trainingurile și coffee talks constituie etapa de Dreambuilding, în care participanții vor avea ocazia de a intra în contact direct cu trainerii și mentorii specializați în diferite domenii, care au rolul de a contribui la construirea drumului către succes al tinerilor implicați în proiect.

În cadrul acestei etape, studenții vor participa la traininguri și workshopuri, precum Autocunoaștere și inteligență emoționala, Managementul schimbării, Time Management, Success - What’s next, Guts, Intellect, passion or LUCK – Which is the main element of success, Leadership Personal, Misiune, viziune, valori și setare de obiective, Branding Personal și Pașii spre visul tău.

Perioada de mentorat și coaching constituie ultima etapa a proiectului, în care 20 de participanți vor beneficia de mentorat 1 la 1, alături de persoane de succes ale mediului economic românesc, în timp ce alți 15 participanți vor avea parte de sesiuni de coaching de grup.

Ia-ți visul în propriile mâini și înscrie-te AICI până pe 11 martie!




Îți mai recomandăm:

Asociatia Studentilor Economisti din Romania - ASER deruleaza incepand cu luna februarie proiectul Dream Big, aflat anul acesta la cea de a V-a editie. Citește mai mult

* * *

We can improve our powers of concentration by finding clever ways to eliminate distractions, hacking our workflows, or working on our mindsets.  Invest in your sleep. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe