Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)



PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 

PRIME România pornește înscrierile pentru cea de-a 14-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare (CNSC). Evenimentul abordează tema The Clickbait Era și are loc în perioada 6-7 aprilie 2017, la fosta Universitate a Europei de Sud-Est Lumina, actualul Liceu Teoretic Internațional de Informatică Colentina (Șoseaua Colentina, 64b). Pentru informații suplimentare referitoare la CNSC, accesați website-ul cnsc.primeromania.ro

Congresul se bazează pe un ansamblu de conferințe care prezintă informații fundamentale despre Era Clickbait. Aceste conferințe se vor îmbina cu o serie de studii de caz specifice, care vor demonstra planurile de lucru realizate și aplicate de anumite branduri sau companii.



Workshopurile tematice, un alt element prezent în cadrul evenimentului, vor facilita tranziția de la teoria Erei Clickbait la practica acesteia.

Tema de anul acesta prezintă tehnicile și strategiile utilizate de branduri pentru a atrage atenția publicului lor țintă. Conceptul de clickbait este reprezentat simplu, printr-un titlu atrăgător atașat unui hyperlink care ascunde un site cu informație mai puțin interesantă decât titlul respectiv. Strategia urmărește să atragă cât mai mult atenția asupra conținutului irelevant din mediul online, ignorat în primă instanță de către utilizatorii de internet. În Era Clickbait, ne mai lovim și de conceptul de newsjacking, care presupune alinierea unui brand cu un eveniment curent, cu scopul de a atrage atenția prin media și de a crește vizibilitatea acestuia, dar și de fotografie comercială și design grafic.

Prima conferință, Why do we click?, se va desfășura pe 6 aprilie, începând cu ora 10:00 și va cuprinde noțiuni generale referitoare la Clickbait, precum definiția conceptului, apariția, evoluția și importanța acestuia. De asemenea, vor fi prezentate atât strategiile utilizate pe rețelele sociale, cât și avantajele și dezavantajele utilizării acestei tehnici de atragere a consumatorilor.

Ziua întâi va continua cu cea de-a doua conferință, Stealing the spotlight, care va avea loc de la ora 13:15. Prin intermediul ei, se va defini și analiza conceptul de newsjacking, se va prezenta contextul apariției acestuia, dar și importanța și efectele utilizării acestei tehnici în mediul online.

Cea de-a doua zi CNSC va debuta la ora 10:00, prin conferința Photography is truth. Or not?, care va expune pe larg conceptul de fotografie comercială și design grafic. Elementele implicate în procesul de transformare a realului în comercial, importanța deosebită a vizualului în scopul creșterii vânzărilor, dar și necesitatea utilizării anumitor programe de editare și retușare a imaginilor, sunt doar câteva dintre punctele de discuție ale acestei conferințe.

CNSC-ul se va încheia cu Behind the scenes, cea de-a patra și ultima conferință care va sublinia secretele și curiozitățile din spatele unui aparat de fotografiat. Conceptul de food styling va fi și el ilustrat tot în cadrul acestei conferințe. Se vor dezbate subiecte precum: importanța editării fotografiilor, trenduri, dar și relevanța utilizării metodei de food styling în Era Clickbait.

De-a lungul celor două zile de Congres, se vor desfășura workshopuri simultane, susținute de către agenții de publicitate și companii, între orele 16:00-18:00. Participanții care aleg să se înscrie vor învăța să aplice toate cunoștințele acumulate în urma conferințelor și studiilor de caz. Workshopurile sunt o componentă esențială a CNSC-ului, întrucât acestea oferă participanților șansa de a realiza campanii interesante, sub coordonarea unor profesioniști.

În plus, la finalul fiecărei conferințe, studenții își pot clarifica eventuale nelămuriri, în cadrul sesiunilor de întrebări și răspunsuri. Cei mai curioși vor fi de asemea premiați și vor avea șansa să afle detalii suplimentare, dacă adresează întrebări.

Persoanele interesate se pot înscrie pe site-ul www.cnsc.primeromania.ro, la secțiunea Înscrieri, sau la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare percepută este de 30 RON pentru conferințe și studii de caz, iar pachetul complet, care include și un workshop, este de 35 de RON. Taxa include accesul la gustările din pauze, indiferent de pachetul ales.


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. Citește mai mult

* * *

Te simți din ce în ce mai puțin motivat? Ai nevoie de soluții practice la această problemă universală? Iată ce îți recomandăm!   Fă o înțelegere cu tine însuți. Învață acum cum să înveți!


O analiză publicată de Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR) arată că universităţile au, în medie, câte un consilier pentru aproape 8.500 de studenţi. Ca atare, ANOSR solicită Ministrului Învăţământului Superior, Mihnea Costoiu, investiţii pentru eficientizarea centrelor de consiliere şi orientare în carieră din universităţi şi adoptarea unei metodologii care să reglementeze.

Serviciile de Consiliere Si Orientare in Cariera Perspectiva Studentilor by iIoana4n


Îți mai recomandăm:

Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR) solicită Ministerului Educației Naționale măsuri ferme pentru salvarea învățământului românesc, aflat în prag de colaps din cauza finanțării umilitoare din ultimii ani, se arată într-un comunicat al organizaţiei. Citește mai mult

* * *

Te simți din ce în ce mai puțin motivat? Ai nevoie de soluții practice la această problemă universală? Iată ce îți recomandăm!   Fă o înțelegere cu tine însuți. Învață acum cum să înveți!


Start la înscrierile pentru Robochallenge 2015!


Publicat în Robochallenge.ro

Înscrierile pentru a 8-a ediție a concursului internațional de robotică Robochallenge sunt deschise până pe 15 octombrie 2015.

Cea mai mare competiție de robotică din România este organizată de Liga Studenților Electroniști și ETTI Robochallenge, cu sprijinul Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației și Universitatea Politehnică din București. 

Dacă ești pasionat de programare, electronică și vrei să participi la competiție te poți înregistra aici.

Probele din acest an sunt: Mega Sumo, Mini Sumo, Micro Sumo, Line Follower, Line Follower Enhanced, Labirint, Fotbal, Humanoid Sumo, Air Race, Freestyle Showcase.

Începând de anul acesta, câștigătorii primelor trei locuri la categoria Mega Sumo vor primi o invitație oficială de participare la All Japan Robot-Sumo Tournament în Decembrie, în Tokyo, mulțumită colaborării noastre cu Fujisoft Inc.

Cazarea și mesele sunt gratuite pe tot parcursul deplasării, însă transportul către și din Tokyo va trebui suportat de către participanți.

Mai multe detalii pe site sau pe Facebook.


Îți mai recomandăm:

Pasiune, știință, strategie sau creativitate. . . Le poți descoperi pe toate! Ești gata să participi la cel mai mare concurs de robotică din România?   Robochallenge 2015 va avea loc pe 31 Octombrie - 1 Noiembrie în București. Citește mai mult

* * *

Te simți din ce în ce mai puțin motivat? Ai nevoie de soluții practice la această problemă universală? Iată ce îți recomandăm!   Fă o înțelegere cu tine însuți. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe