Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 
PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Mulţi studenţi folosesc markere colorate pentru a evidenţia anumite porţiuni din text, dar studiul condus de prof. Dunlovsky - publicat în Psychological Science in the Public Interest - a dus la concluzia că evidenţierea unor fraze cu markerul fluorescent poate îngreuna învăţarea. Învață acum cum să înveți!


Învață chineză sau spaniolă!


Publicat în Facebook Aiesec Bucharest

Când te hotărăști să înveți o limbă străină, știi că va fi nevoie de multe exerciții de gramatică, dicționare și lucru individual. Însă dincolo de efortul de a o studia, trebuie să fie mereu și acela de a o exersa. Acum ai ocazia să faci asta!

Îți propunem să înveți o limbă străină într-un mod diferit, nonformal, prin proiectul Teaching Romanian Youth (TRY). Ți-am pregătit 10 săptămâni de sesiuni interactive de limbi străine, livrate de nativi!

Alege să înveți Chineză sau Spaniolă! Înscrie-te până pe 5 Martie.


Îți mai recomandăm:

Vrei să înveți limba chineză? Ai acum o nouă alternativă eficace și la îndemână: Beijing Language and Culture University a lansat recent un program de învăţare prin Skype. Citește mai mult

* * *

Învățarea eficientă începe cu atenția în sala de curs.  Acasă, planifică ce ai să înveți; recapitulează săptămânal ce ai învățat, precum și la terminarea unui capitol sau mai multora. Învață acum cum să înveți!


Uniunea Studenţilor din România desfăşoară în intervalul 17 martie - 17 aprilie campania naţională de informare şi dezbatere, având ca principal scop "setarea pe agenda publică" a calităţii internshipurilor în România, precum şi obţinerea sprijinului factorilor de decizie din administraţia locală şi centrală pentru ca acest proiect "să devină unul valid". 


Îți mai recomandăm:

Studenţii din 18 centre universitare vor putea beneficia gratuit, în perioada 4-14 noiembrie, în cadrul Festivalului Studenţesc UNIFEST, organizat de Uniunea Studenţilor din România (USR), de intrare gratuită la muzee, spectacole de teatru, operă, operete, dar şi la film. Citește mai mult

* * *

1. Fii organizat, setează-ți priorități: alcătuiește-ți un plan de studiu, în care să evidențiezi examenele pe care trebuie să le susții, volumul de informație ce trebuie reținut și cerințele profesorului. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe