Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 
PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Fii pregătit fizic! Cu unele variații, în funcție de vârstă și de programul școlar, somnul de noapte ar trebui să aibă loc între orele 22:00 – 08:00. Învață acum cum să înveți!


Maria Scrier: În prezent îmi fac studiile de doctorat în bioinformatică la Laboratorul European de Biologie Moleculară în Heidelberg, Germania. Este una dintre instituțiile de top din Europa în cercetarea în biologie.
 
După, sper eu, o susținere reușită a tezei de doctorat, voi obține titlul de "Doctor în Bioinformatică" (Ph.D.). Înainte de a veni la Heidelberg, am studiat la Jacobs University în Bremen, Germania, unde mi-am luat licența (B.Sc.) în Bioinformatică și Biologie Computerizată (Bioinformatics and Computational Biology).


Îți mai recomandăm:

Maria Bostenaru: Lucrez la Universitatea de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu", am functia de cercetator. E un post ciudat, eram numai cativa cercetatori in universitate si am ramas doar doi acum. Citește mai mult

* * *

In recent courses, I have noticed two troubling practices of physics students. The first is the student response to homework problems. I hear the following kind of statements all too often: “Oh, you are stuck on homework problem number 13? I found a solution on YouTube. Învață acum cum să înveți!


Peste 40 de studenţi au participat la concursul "Cyber Crime" organizat de Asociaţia studenţească ISACA Student Group (ISG). Concurenţii au trebuit să pornească practic de la un scenariu prestabilit în care conducerea unei bănci în care lucrează este îngrijorată de atacurile cibernetice îndreptate împotriva competitorilor.

Premiul I, a fost câştigat de echipa formată din Adrian Răzvan Costea, Alexandru Dodoiu, Anamaria Husoschi, Ionela Murariu, Cristiana Roşu, Irina Sincu, toţi studenţi în anul III la Informatică Economică.


Îți mai recomandăm:

Asociatia studențească ISG (ISACA Student Group) împreună cu o companie din domeniul IT, organizeaza concursul intitulat "Cyber Crime". Pe scurt, este vorba de un scenariu adaptat din realitate: conducerea băncii în care lucrezi este îngrijorată din cauza atacurilor cibernetice cu care s-au confruntat o parte dintre competitori. Citește mai mult

* * *

1) Învăţatul (extrem de) determinat Studiile spun că nu e bine să înveţi totul o dată. Este recomandat să reciteşti constant, să faci mici teste de-a lungul săptămânii, dar şi mai important. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe