Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 

PRint, the image is the message 

Publicat în Prime-romania.ro

PRIME România vă invită la cea de-a cincea ediție a evenimentului PRint: "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist", care va avea loc pe 29 și 30 martie, începând cu ora 11:00, în Laboratorul de Informatică al Universității Titu Maiorescu (Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4 - Corp M).

Ediția de anul acesta cu tema "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist" își propune să-i aducă pe studenții pasionați de publicitate și grafică digitală alaturi de Laurențiu Stere, Senior Art Director la SeniorHyper, cunoscut pentru campaniile "Americanul", "Românii sunt deștepți" pentru ROM Autentic, și "Orange orchestra" pentru Orange, toate premiate la festivalurile internaționale de publicitate.

Evenimentul se va desfășura pe parcursul a două zile, timp de șase ore pe zi. În data de 29 martie se va ține o conferință în cadrul căreia se vor discuta noile tendințe din grafica publicitară. În cea de-a doua zi va avea loc un workshop dedicat participanților care doresc să pună în practică cunoștințele dobândite în ziua anterioară, cu ajutorul aplicațiilor de grafică digitală.

PRint este un eveniment menit să vină în ajutorul studenților talentați din domeniul comunicării și publicității, care observă cât de importantă este partea vizuală pentru poziționarea unui brand în mintea consumatorilor.

Printre subiectele care vor fi abordate se numără: comparația dintre designul plat și cel realist, minimalismul în grafica publicitară, apariția și relansarea stilului plat, rebrandingul și orientarea către vizual.

Participanții vor avea ocazia să asimileze cunoștințe noi în materie de grafică digitală și vor învăța cum să le transpună în practică. Creativitatea și talentul lor vor fi puse la încercare în cadrul workshop-ului, unde vor primi un brief pentru un client real.

În urma workshop-ului cei mai talentați cinci participanți vor fi desemnați câștigători. Avantaj Counsulting și Brandbuilders îi vor premia pe măsura efortului și creativității lor.

Pentru a participa la eveniment, trebuie trimis un e-mail cu numele complet, facultatea și numărul de telefon la adresa print@primeromania.ro, împreună cu rezolvarea brief-ului de mai jos.

Alege logo-ul tău favorit (al unui produs, companie sau serviciu) și reinterpretează-l într-o manieră proprie. Logo-ul trebuie să fie în format .png și să aibă minimum 300x300.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Prime-romania.ro. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania, asociatia studentilor la relatii publice si comunicare, va invita la cea de-a patra editie PRint: De la concept la comunicare. Acesta se va desfasura pe parcursul a doua zile, intre 16 si 17 martie, in Laboratorul de Informatica al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, sediul central al SNSPA. Citește mai mult

* * *

Ce faci în “Ultima noapte” înainte de examen? Mai jos 40 de trucuri ca să înveţi mai eficient atunci când numai de asta nu îţi arde. Unele serioase, altele haioase. Învață acum cum să înveți!


Aptitudinile generate de experienţa profesională anterioară, proactivitate  şi onestitate sunt caracteristici pe care trebuie să le deţină studenţii chestionaţi în studiul Romanian Talent Outlook 2013. 

În urma chestionarului aplicat pentru 1070 de studenţi din întreaga ţară, s-a dovedit că participanţii au o percepţie pozitivă referitoare la ei înşişi. În acelaşi timp, studenţii români se consideră a fi foarte slab pregătiţi în ceea ce priveşte activităţile care solicită o gândire creativă şi proactivitate.

Raportul complet al studiului poate fi vizualizat aici.


Îți mai recomandăm:

O slujba într-o corporaţie multinaţională din România şi/sau emigrarea reprezintă principalele ţeluri pe care studenţii români le au, potrivit unui studiu. Citește mai mult

* * *

If you went to or are going to a top school like MIT, Harvard, Columbia, Berkeley, Stanford, Cornell, Caltech, Wharton, Princeton, Yale, Brown, what is your studying method?Could you please give me advice on how to study the best possible way (especially for math classes)? How do you get good grades at the top universities? Please give me directions, like what you do before lecture, after, during weekends, how you study the book, how many books you read, how you take the tests, how much do you study, etc. Învață acum cum să înveți!


In 2011, Liga Studentilor Romani in Strainatate a premiat-o pe Alexandra Balahur-Dobrescu (28 de ani) cu titlul de cel mai bun student roman in strainatate, in prezent ea fiind cercetator post-doctoral la Joint Research Centre (JRC) al Comisiei Europene. Alexandra a absolvit Facultatea de Informatica din Iasi, in 2007 si in 2011 a primit titlul de Doctor European cu nota maxima (10).

A publicat peste 50 de lucrari, iar din 2010 este organizatorul principal al "Workshop on Computational Approaches to Subjectivity and Sentiment Analysis" din cadrul celei mai importante conferinte internationale in domeniul Procesarii Limbajului Natural (NLP), aceasta fiind marea ei pasiune, in care poate sa-si foloseasca abilitatile pentru matematica, informatica si cele cinci limbi straine.


Îți mai recomandăm:

Alexandra Balahur-Dobrescu nu exclude posibilitatea de a reveni in tara, insa "depinde de oportunitatile pe care le va avea la sfarsitul contractului de cercetator post-doctoral, peste 2 ani". Citește mai mult

* * *

“Studenții învață haotic” este concluzia Universității din Washington. Psihologii au ajuns la concluzia că studenții care se pregătesc pentru examene recitind cursurile și materia nu învață aproape deloc. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe