Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 

PRint, the image is the message 

Publicat în Prime-romania.ro

PRIME România vă invită la cea de-a cincea ediție a evenimentului PRint: "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist", care va avea loc pe 29 și 30 martie, începând cu ora 11:00, în Laboratorul de Informatică al Universității Titu Maiorescu (Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4 - Corp M).

Ediția de anul acesta cu tema "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist" își propune să-i aducă pe studenții pasionați de publicitate și grafică digitală alaturi de Laurențiu Stere, Senior Art Director la SeniorHyper, cunoscut pentru campaniile "Americanul", "Românii sunt deștepți" pentru ROM Autentic, și "Orange orchestra" pentru Orange, toate premiate la festivalurile internaționale de publicitate.

Evenimentul se va desfășura pe parcursul a două zile, timp de șase ore pe zi. În data de 29 martie se va ține o conferință în cadrul căreia se vor discuta noile tendințe din grafica publicitară. În cea de-a doua zi va avea loc un workshop dedicat participanților care doresc să pună în practică cunoștințele dobândite în ziua anterioară, cu ajutorul aplicațiilor de grafică digitală.

PRint este un eveniment menit să vină în ajutorul studenților talentați din domeniul comunicării și publicității, care observă cât de importantă este partea vizuală pentru poziționarea unui brand în mintea consumatorilor.

Printre subiectele care vor fi abordate se numără: comparația dintre designul plat și cel realist, minimalismul în grafica publicitară, apariția și relansarea stilului plat, rebrandingul și orientarea către vizual.

Participanții vor avea ocazia să asimileze cunoștințe noi în materie de grafică digitală și vor învăța cum să le transpună în practică. Creativitatea și talentul lor vor fi puse la încercare în cadrul workshop-ului, unde vor primi un brief pentru un client real.

În urma workshop-ului cei mai talentați cinci participanți vor fi desemnați câștigători. Avantaj Counsulting și Brandbuilders îi vor premia pe măsura efortului și creativității lor.

Pentru a participa la eveniment, trebuie trimis un e-mail cu numele complet, facultatea și numărul de telefon la adresa print@primeromania.ro, împreună cu rezolvarea brief-ului de mai jos.

Alege logo-ul tău favorit (al unui produs, companie sau serviciu) și reinterpretează-l într-o manieră proprie. Logo-ul trebuie să fie în format .png și să aibă minimum 300x300.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Prime-romania.ro. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania, asociatia studentilor la relatii publice si comunicare, va invita la cea de-a patra editie PRint: De la concept la comunicare. Acesta se va desfasura pe parcursul a doua zile, intre 16 si 17 martie, in Laboratorul de Informatica al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, sediul central al SNSPA. Citește mai mult

* * *

Sesiunea este cea mai grea perioadă din viaţa unui student. Durează cam o lună, dar acea lună pare să dureze infinit mai mult în mintea studentului stresat și panicat, asaltat de examene şi proiecte. Învață acum cum să înveți!


Câte elemente sunt necesare pentru a pune bazele unui start-up? 5 cuvinte, 4 zile şi 3 concepte cheie: antreprenoriat, IT, networking! Asociația Studenților la Matematică și Informatică te provoacă să afli în ce proporţie trebuie să le îmbini pentru a ajunge la succes în cadrul proiectului S.T.A.R.T. (Students Talking About Revolution in Technology).

Scopul proiectului este crearea unei platforme care să faciliteze comunicarea dintre mediul academic și mediul afacerilor, iar un prim pas în acest sens îl constituie o şcoală de formare a tinerilor antreprenori în domeniul matematic și tehnologic.

Îți mai recomandăm:

Pana pe 15 august 2012, pe portalul de cariera HiPo. ro, se desfasoara Targul online pentru absolventi. Evenimentul virtual de cariera se adreseaza in special absolventilor din promotia 2012 de la ciclul de licenta si masterat din Bucuresti, Cluj, Iasi si Timisoara, dar si altor absolventi si tineri profesionisti care doresc sa se angajeze in aceasta vara. Citește mai mult

* * *

Dacă încerci să înveți, s-ar putea să vrei să-i dai creierului tău puțină cafeină. Dar momentul în care faci asta este relevant, a descoperit un nou studiu din "Nature Neuroscience". Învață acum cum să înveți!


Timişoara Model United Nations


Publicat în Snspacecop.wordpress.com

Asociaţia Tineretul ONU din România – Filiala Timişoara organizează un eveniment de mare amploare şi anume cea de-a patra ediţie a proiectului Timişoara Model United Nations. Evenimentul va avea loc în perioada 9-11 mai 2014, în cadrul Universităţii de Vest din Timişoara.

Aceasta reprezintă o ocazie specială pentru studenţii care doresc să ia parte la simulări ale organismelor ONU, dar mai ales care doresc să dobândească cât mai multe informaţii despre domeniul relaţiilor internaţionale şi să îşi îmbogăţească cunoştintele despre comunicare, discurs public şi persuasiune.


Îți mai recomandăm:

În premieră pentru Oradea, studenţii organizează o simulare a activităţii Organizaţiei Naţiunilor Unite. „Scopul evenimentului este să le dea un impuls, dar şi un sprijn tinerilor care îşi doresc să urmeze o carieră diplomatică”, a spus Cătălina Ficuţ, unul dintre organizatorii evenimentului. Citește mai mult

* * *

Sesiune! Cuvântul cel mai înspăimântător pe care îl poți spune unui student. De două ori pe an, vine acea perioadă în care nu avem viață socială. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe