Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 
In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

When the sum total of human knowledge rests an arm’s length away in each person’s pocket, why do we have to remember anything anymore?“Everything is available through a Google search almost instantaneously, so what motive do you have to store useless info?” said Joseph LeDoux, who directs New York University’s Emotional Brain Institute. Învață acum cum să înveți!


60 de tineri din 25 de țări vor vizita România, timp de șapte săptămâni, și vor face traininguri în jurnalism, blogging, fotografie și social media, în cadrul unui proiect derulat de AIESEC și finanțat de MInisterul Tineretului și Sportului.

În perioada 20–23 iulie, tinerii vor participa la traininguri profesionale de pregătire pe jurnalism, blogging, fotografie, editare foto-video și social media. Ei vor realiza articole pentru blog-urile personale, dar și pentru blogul național AIESEC România, rețelele de socializare Facebook și Twitter și reportaje radio și TV, pentru a-și ține la curent prietenii din țările lor cu privire la experiențele trăite în România.


Îți mai recomandăm:

Prin intermediul Aiesec ai sansa sa pleci primavara aceasta in Austria, Germania, Polonia, Rusia, Suedia, dar si in altele din cele 113 tari in care AIESEC este prezenta prin intermediul internshipurilor din programul Global Marketing. Citește mai mult

* * *

În mod ideal, ar trebui să poţi învăţa oriunde, dar este bine să îţi formezi deprinderea de a învăţa în acelaşi loc şi la ore fixe. Prin condiţionare, respectând locul şi ora, starea de spirit corespunzătoare se va instala automat când te aşezi la masă. Învață acum cum să înveți!


Presedintele Klaus Iohannis a insistat intr-un discurs sustinut la Universitatea Dunarea de Jos din Galati in deschiderea Forumului Organizațiilor Studențești din România asupra calitatii invatamantului universitar. 

Președintele a criticat dur profesorii universitari care "încă dictează după capitole din cărți", dar si universitatile incapabile sa atraga studenti si sa stopeze fenomenul plagiatului. Iohannis a vorbit marti despre "cultura plagiatului" care se manifesta nu doar la lucrarile de doctorat, ci si in primii ani de facultate.

"Există, din păcate, programe de licență și masterat în cadrul cărora profesorii încă dictează după capitole din cărți, în loc să stimuleze creativitatea studenților și spiritul critic. Nu pierdem potențial doar prin abandon școlar sau nepromovarea evaluării naționale sau a Bacalaureatului, ci și prin lipsa accesului la programe de învățământ superior de calitate, care să dea studenților capacitatea de a-și genera propria formare pe tot parcursul vieții.

...

Presa a titrat zilele acestea despre verdictele de plagiat în cazul anumitor doctorate. Ele sunt doar vârful icebergului atunci când vorbim despre etica și integritatea academică. Este un prim pas, dar, în mod cert, nu trebuie, nu poate să fie unicul. Lucrările de licență, tezele de masterat, dar și lucrările din timpul anilor de studiu ar trebui, la rândul lor, să respecte o serie de norme clare, aplicate în mod consecvent în practica din mediul universitar. Astfel, am putea preveni «cultura plagiatului» încă din primii ani. Vă asigur de întregul meu sprijin în a readuce corectitudinea și valoarea în mediul academic, sub toate aspectele sale.

Mă bucur că va fi realizată pentru prima oară o evaluare a școlilor doctorale, deși recunosc că nu înțeleg exact de ce a trebuit să așteptăm cinci ani de la promulgarea Legii educației pentru a demara acest proces.

Am speranța că Ministerul Educației va reuși să găsească cele mai bune instrumente pentru a asigura corectitudinea și calitatea acestui proces. Este în interesul nostru, al tuturor, ca sistemul de învățământ superior românesc să fie deasupra oricăror îndoieli privind calitatea și integritatea sa."


 


Îți mai recomandăm:

Președintele României Klaus Iohannis a participat la Timișoara la deschiderea oficială a anului universitar și a luat parte și la o amplă dezbatere pe teme de educație la Universitatea de Vest. Citește mai mult

* * *

1. Fii organizat, setează-ți priorități: alcătuiește-ți un plan de studiu, în care să evidențiezi examenele pe care trebuie să le susții, volumul de informație ce trebuie reținut și cerințele profesorului. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe