Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 

CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie 

Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Când vine vorba de succes, majoritatea oamenilor sunt de părere că inteligența joacă cel mai important rol, însă un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Stanford ne va schimba părerea. Învață acum cum să înveți!


Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara - OSUT invita studentii
din anul I de la Universitatea de Vest din Timisoara sa se inscrie pana duminica, 6
octombrie, pentu Miss si Mister Balul Bobocilor UVT 2013, preselectiile avand loc pe 7
octombrie.

Fiind primul eveniment organizat de OSUT la inceputul anului studentesc, Balul Bobocilor
este dedicat studentilor din anul 1, cu scopul de a-i incuraja pe boboci sa socializeze, sa se
afirme si sa se integreze cat mai repede si usor in atmosfera studenteasca.

Bobocii care doresc sa ia parte la lupta pentru titlul de Miss si Mister Boboc UVT 2013 au
posibilitatea sa se inscrie pana duminica, 6 octombrie, pe site-ul www.osut.ro, ca mai apoi sa
participe luni, 7 octombrie, la preselectii. Cei mai buni vor fi selectati, pregatiti si ajutati de
catre organizatori pe tot parcursul pregatirilor pana in seara balului, astfel incat sa reuseasca sa
impresioneze juriul prin naturalete, spontaneitate si incredere in sine.

Balul Bobocilor din Universitatea de Vest din Timisoara 2013 va avea loc in 23 octombrie,
in Club Heaven Studio. Pretul unui bilet este de 20 lei si se poate achizitiona din sediul OSUT
aflat in camera 247 din cladirea centrala a Universitatii de Vest din Timisoara, intre orele 9:00-
17:00, standul OSUT din holul Universitatii, sediul OMNIPASS, dar si din caminele
Universitatii de Vest de la reprezentantii OSUT, sau in seara evenimentului cu 25 lei.




Îți mai recomandăm:

Esti boboc/boboaca?. . . . sau ai prieteni care sunt in anul 1? Participa la inscrierile pentru Balul Bobocilor UVT- Miss UVT/Mister UVT- in perioada 3-7 octombrie, la sediul OSUT, din cladirea centrala a UVT, camera 247. Citește mai mult

* * *

Cu două săptămâni înainte de primul examen îmi dau seama că ar fi fost „bini di tăt” dacă aș fi mers la toate cursurile și seminariile și, mai bine, dacă aș fi învățat de la începutul semestrului. Învață acum cum să înveți!


Doi studenti ai Universitatii din Bucuresti au lasat cartea la o parte si, în schimbul diverselor beneficii au ajuns instrumentele unor profesori dornici de manipulare, control şi cenzura. Cei doi, într-o încercare de intimidare, l-au amenintat in mai multe randuri pe Preşedintele Societăţii Studenţilor Universităţii Bucureşti, George Velcea, se pare, la comanda a 2 cadre didactice din cadrul Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti. Este vorba de Asist. Univ.dr. Anca Anton şi Andreea Niţu, care ocupa şi funţia de PR al Facultăţii de Litere.


Îți mai recomandăm:

Reprezentanţii Asociaţiei Societatea Studenţilor Universităţii Bucureşti (SSUB) au depus marţi o plângere penală la Parchetul de pe lângă Judecătoria sectorului 2, împotriva conducerii Universităţii din Bucureşti, pentru multiple nereguli, susţin ei, printre care vânzarea ilegală a locurilor din cămine. Citește mai mult

* * *

Impartirea perioadelor de timp dedicate studiului in intervale mai scurte se pare ca ar functiona mai bine decat un maraton de invatare. Asimilarea informatiei in ultima clipa ar putea ajuta la trecerea unui examen, de pilda, insa nu este o metoda potrivita pentru cei care doresc sa retina informatiile pe termen lung. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe