Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 

CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie 

Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

It has never been proven that listening to music helps people to concentrate, but various studies have shown that listening to calming songs can reduce stress levels by blocking out background noise. Învață acum cum să înveți!


Dacă ești o persoană implicată, care își dorește să învețe lucruri noi, să se autodepășească și să se autocunoască, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta personală. Proiectul Dream Big este dedicat persoanelor ca tine.

Asociația Studenților Economiști din Romania (ASER) este asociația studențească ce aduce la un loc tineri dedicați și entuziaști, care pun pasiune în tot ceea ce realizează, având o tradiție de 18 ani și bucurându-se în prezent de un număr de 190 proiecte implemenate ce au  influențat pozitiv 10.000 studenți.

Proiectul Dream Big este unul din proiectele Asociației Studenților Economiști din România (ASER), care oferă studenților oportunitatea de a își descoperi misiunea personală, de a își seta obiective înalte și de a afla mai multe despre valorile tale personale, plecând apoi spre cucerirea idealurilor tale.




Scopul celei de-a 7-a ediții este să îți ofere mediul oportun de a te dezvolta pe plan personal prin interacțiunea cu oameni de succes din mediul de business și prin networking cu studenți care îți împărtășesc valorile. Proiectul se desfășoară în perioada 30 martie - 4 aprilie 2017

Acesta are o structură de tip boot camp, în cadrul căreia cei 30 de participanți la proiect vor lua parte la traininguri cu diverse teme: Autocunoaștere și inteligență emoțională; Branding personal; Pașii spre visul tau; Leadership personal; Time management; Misiune, viziune și setare de obiective; Automotivare.


La finalul proiectului, participanții vor reuși să își seteze obiective, vor putea să se autocunoască și să pornească la drum pentru îndeplinirea visurilor lor. Aceștia au posibilitatea obținerii unor întâlniri cu persoane specializate din domeniu și vor primi o diplomă de participare.

Înscrie-te în proiect aici până pe data de 24 martie 2017 și îndrăznește să te autodepășesti pentru îndeplinirea visului tau.


Îți mai recomandăm:

Începând cu data de 10 martie 2016, ASER - Asociația Studenților Economiști din România - organizează cea de-a VI-a ediție a proiectului Dream Big. Citește mai mult

* * *

Multe persoane învaţă mai bine în timp ce ascultă muzică, iar acest lucru a fost demonstrat prin studii ştiinţifice. Muzica clasică este foarte armonioasă şi este indicată pentru studiu. Învață acum cum să înveți!


Asociația Studenților Informaticieni (ASI) UVVG a participat în perioada 17-19 mai 2013 în București la Congresul Studenților din România cu 4 delegați. Evenimentul a fost organizat de Uniunea Studenților din România la care au participat peste 600 de studenți din 17 centre universitare.

Congresul Studenților, fiind la ediția a VI-a, a devenit deja un eveniment de tradiție și prestigiu. În acest an evenimentul s-a aflat sub deviza "Un nou model de societate pentru tineri", cu accent pe 3 paliere: legea internship-ului, sistemul educațional și elaborarea unui model de creștere economică pentru România.

În cadrul evenimentului a avut loc adunarea plenară, o întâlnire amplă, ce a avut loc pe data de 18 mai, la Palatul Parlamentului și i-a avut ca invitați pe Ministrul delegat pentru învățământ superior, cercetare științifică și dezvoltare tehnologică, Ministrul Tineretului și Sportului, profesori, deputați – membrii în comisii parlamentare, care au oferit prin prisma experienței lor păreri și recomandări în legătură cu temele abordate de congres în acest an.

"La congres s-au prezentat pe scurt cele mai importante recomandări selectate din Barometrul de opinie a Studenților - un sondaj privind opinia studenților asupra sistemului de învățământ superior din România, unde noi, ASI UVVG, am ajutat la promovarea sondajului în rândul studenților de la universitatea noastră. Rezultatele cercetării vor fi publicate cu ajutorul Institutului Național de Statistică și în perioada imediat următoare va fi trimis către universități și instituțiile de resort. Rezultatele vor putea fi accesate, în curând, pe site-urile congresulstudentilor.ro și uniunea.ro.

De asemenea, s-a lansat "Propunerea legislativă pentru reglementarea internship-ului" care îi va ajuta pe elevii de liceu să aleagă o facultate în funcție de ce oportunități de angajare le sunt oferite după absolvire.

În perioada următoare se vor organiza workshop-uri naționale în cele 5 regiuni ale țării (Vest, Est, Centru, Sud-Est și Sud-Vest) și sunt structurate astfel încât să ofere studenților ocazia de a-și exprima deschis părerile și problemele cu privire la cele 3 subiecte abordate în cadrul congresului. La aceste ateliere vor participa deopotrivă studenți și invitați speciali, reprezentanți ai mediului de afaceri, ai mediului non-guvernamental și al celui academic", a declarat Radu Brănișcan, președintele ASI UVVG.

studenti la eveniment

congresul studentilor

eveniment studentesc la arad

Îți mai recomandăm:

In luna noiembrie 2012, Alin Fanel Gangu si Ana Maria Ciortan, studenti in anul IV la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii "Danubius" din Galati, au participat la cea de-a patra editie a Sesiunii Internationale de Comunicari Stiintifice Studentesti a Facultatii de Relatii Internationale, Drept si Stiinte Administrative a Universitatii "Constantin Brancusi" din Targu - Jiu. Citește mai mult

* * *

Vă mulțumesc pentru prezența impresionantă și pentru entuziasmul pe care le-ați avut la prima lecție de matematică pentru pregătirea admiterii în Universitatea Politehnica din București. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe