Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 

CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie 

Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Nimic mai simplu sa punem memoria la lucru sustin specialistii. Iata cateva trucuri. Studiile arata ca dintr-un material de invatat cel mai bine se retine ceea ce este la inceput si la sfrasit. Învață acum cum să înveți!


Uniunea Studenţilor din România va decerna 10 premii ale excelenţei în educaţie, cu prilejul celei de-a VII-a ediţii a Congresului Studenţilor din România, eveniment care va avea loc pe 17 mai în Aula Magna a Academiei de Studii Economice din Bucureşti. Astfel, Congresul are în anul 2014 un număr de 3 componente de bază: 8 workshopuri ce surprind cele mai importante elemente ale sistemului educaţional, desfăşurate pe data de 16 mai la Universitatea Româno-Americană, Adunarea Plenară şi Premiile Excelenţei în Educaţie.

Îți mai recomandăm:

Uniunea Studenților din România are plăcerea să anunțe că în cadrul celei de-a VII-a ediții a Congresului Studenților din România vor fi decernate Premiile Excelenței în Educație. Citește mai mult

* * *

Sergiu este student in anul I la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor. El, impreuna cu inca doi prieteni au ajuns la facultate si in sesiune si-au dat seama ca a invata zeci de pagini in doar cateva zile nu mai este un obiectiv greu de atins. Învață acum cum să înveți!


Cea de-a treia ediţie Visual Playground se pregăteşte să vină cât de curând, iar până atunci, ca să spargem gheaţa, punem la cale un mini workshop organizat în parteneriat cu Grolsch.

Cu 20 de locuri disponibile şi o tonă de entuziasm, te-aşteptăm pe 29 şi 30 martie, pe Str. Frumoasă, nr. 31, la un workshop alături de băieţii de la The Type Collective.

The Type Collective ( sau TTC ) sunt opt designeri români ce împart o pasiune pentru desenul de literă şi typography.

În cadrul proiectului Visual Playground, vor pregăti un workshop de două zile, cu tematica brush lettering şi design de copertă.

Pentru mai multe informaţii despre ei: site-ul oficial sau pagina de Facebook.

Dacă te-am convins şi vrei să te înscrii, ca să iasă totul bine şi frumos, trebuie să urmezi următorii paşi:

1. Intri pe site-ul nostru oficial
2. Completezi formularul afişat acolo.
3. Nu uita să ne laşi un link către portofoliul tău online!

Înscrierile se fac până pe data de 27 martie, ora 23:58!
Nu mai sta pe gânduri şi hai la noi! Echipa Visual Playground te aşteaptă cu braţele deschise!

Până atunci, urmăreşte-ne pe Facebook.

 **********

Despre VIP

Voluntari pentru Idei şi Proiecte România este o organizaţie non-guvernamentală, non-profit, bazată pe voluntariat şi alcătuită exclusiv din studenţi. De 15 ani organizează anual peste 10 programe şi proiecte de dezvoltare personală pentru studenţii şi masteranzii din România, programe susţinute de companii, mass-media şi statul român.


Îți mai recomandăm:

Dăm startul celei de-a treia ediții gratuite Visual Playground, sponzorizată de Grolsch, care se va desfășura între 12-25 mai. Proiectul va fi structurat pe două săpămâni de training-uri și workshop-uri - pe teme din design, ilustrație sau lettering. Citește mai mult

* * *

În primul rând, dă-ţi seama cum înveţi cel mai uşor. Sunt mai multe stiluri de a învaţă, însă nu toate se potrivesc tuturor. Sunt persoane care prind informaţiile mai repede dacă le văd. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe