Asociatia studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania
(PRIME)

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de relatii publice si comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Credit foto Facebook Prime Romania

BOARD

CONTACT

Str. Edgar Quinet nr.7, etaj 3, sala 306, Bucuresti, email

PRIME » PRIME
 

CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie 

Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Cea mai mare greşeală pe care o fac studenţii este că ei trebuie să se oprească şi să înţeleagă fiecare cuvânt pe care-l citesc. Atunci când citeşti cuvânt cu cuvânt, cazi în capcana cuvintelor şi puterea ta de înţelegere se diminuează. Învață acum cum să înveți!


Asociaţia Studenţilor Economişti din România (ASER) crede în tinerii care caută să reîntregească experienţa studenţiei lor.

Dacă îţi doreşti şansa de a-ţi pune în practică abilităţile şi de a crea conexiuni puternice, atunci formularul de înscriere, disponibil până pe 15 octombrie, reprezintă cheia către comunitatea care respectă aceleaşi valori ca şi tine.

Pentru că excelează prin pasiunea şi implicarea tinerilor de succes, ASER îţi transformă studenţia într-o experienţă completă şi concretă, dobândită prin explorarea unuia din cele 4 departamente ale organizaţiei:

- Logistic and Finance Department are grijă de realizarea bugetelor structurate şi se asigură că amatorii de călătorii dispun de o gamă largă de proiecte de exchange. Îmbinând responsabilitatea cu spiritul analitic, pragmaticii din departament negociază cele mai accesibile preţuri ale sălilor din Bucureşti, pentru desfăşurarea evenimentelor ASER. Dacă eşti o fire organizată şi poţi jongla cu cifrele, alătură-te unei echipe dornice de autodepăşire şi bine instruite!

- Dedicat oamenilor curajoşi de vânzări, Account Managerilor, Sales Department creează legături între mediul universitar şi companiile de top de pe piaţa din România. Ambiţioşii membri răspund punctual cerinţelor partenerilor şi abordează orice oportunitate de networking care se iveşte. Dacă eşti pregătit să practici tehnicile de negociere şi să cunoşti persoane importante din business, în Sales Department vei încheia parteneriate fructuoase şi de lungă durată.

- În cadrul Human Resources Department, se întrunesc acei membri care îi molipsesc pe cei din jur cu energia lor pozitivă şi facilitează comunicarea eficientă. Atenți la nevoile ASER, aleg oamenii cei mai potriviţi pentru asociaţie şi le asigură traseul de învăţare. În continuare, se preocupă de motivarea resursei umane şi creează un climat armonios, organizând teambuildinguri şi petreceri tematice. Astfel, activităţile nu suprasolicită niciodată, iar comunitatea devine mai solidă.

- Creativii asociaţiei, cei din Marketing Department, devin experţi în utilizarea Photoshop şi Illustrator, periind fiecare material de promovare până la ultimul detaliu. Tot de lucrul cu amănuntul se ocupă şi PR-ul, stăpân pe comunicarea externă, păstrând relaţii strânse cu partenerii media şi asigurând corectitudinea textelor. Printr-o magie, marketerii, prezenţi la timp pe reţelele de socializare, reuşesc mereu să urmărească trendurile din mediul online, gândind campanii strategice de Social Media.

Până pe 15 octombrie, alege parcursul tău către o studenţie plină de experienţe, pe site-ul ASER.


Îți mai recomandăm:

Cafeaua de dimineață, după-amiaza în care ți-ai găsit chirie sau serile la bere alături de colegii defacultate. Toate sunt momente în care vrei să oprești timpul. Citește mai mult

* * *

Ce faci în “Ultima noapte” înainte de examen? Mai jos 40 de trucuri ca să înveţi mai eficient atunci când numai de asta nu îţi arde. Unele serioase, altele haioase. Învață acum cum să înveți!


In fiecare an, la Gala Studentilor Romani din Strainatate sunt premiati cei mai buni dintre cei care se inscriu in competitia pentru excelenta academica si sunt asteptati peste 600 de studenti si absolventi romani de peste hotare, precum si tineri liceeni si studenti care intentioneaza sa urmeze un parcurs universitar in strainatate. In acest an premiul pentru "Studentul Roman Erasmus al anului 2012" a ajuns la Andrei Panaiotu.

"Mereu mi-a placut sa imi depasesc limitele si sa descopar. Acest caracter m-a ghidat prima data pe munte si in alegerea facultatii, iar odata cu stagiul Erasmus mi-am invins "frica" de bicicleta. In facultate m-am orientat rapid spre grupurile stiintifice, imbinand utilul cu placutul, si astfel am fost implicat in proiecte de cercetare diverse, am putut prezenta rezultatele la conferinte internationale si chiar sa public un articol. Caracterul organizatoric mi l-am dezvoltat ca presedinte al Bucharest Student Chapter, incercand sa aduc un sprijin facultatii, dar mai ales studentilor. Pe langa activitati profesionale, sunt implicat si in proiecte umanitare, participand la reparatia complexului de adapost si reintegrare sociala a copiilor abandonati Valea Plopului, Prahova, la organizat donatii si la acompanierea instrumentala (chitara) a corului de colinde in cadrul concertului caritabil organizat de Compania "Dan Puric". Pe partea civica, sunt un membru si in asociatiile care se ocupa cu promovarea transportului alternativ", Andrei Panaiotu.


Cea de-a patra editie a Galei a avut loc in data de 8 ianuarie 2013, cand s-au sarbatorit si implinirea a patru ani de la infiintarea LSRS.

LSRS promoveaza initiativa, profesionalismul si solidaritatea membrilor sai, ca reprezentanti de valoare ai Romaniei, si o atitudine pozitiva fata de perspectivele reorientarii lor spre tara. Obiectivul principal al LSRS este de a apara si promova drepturile si interesele academice, profesionale, sociale, civice si culturale ale membrilor sai, precum si de a sprijini contributia lor la dezvoltarea Romaniei. LSRS este o organizatie neguvernamentala, apolitica si echidistanta.

Aici inregistrarea completa a Galei.

Gala LSRS 2013: Fragmente Memorabile

Gala LSRS 2013: Finalistii

Gala LSRS 2013: Laureatii

Gala LSRS 2013: Personalitati prezente

Gala LSRS 2013: Fragmente Memorabile


***


Vezi profilele complete ale premiantilor Galei Studentilor Romani din Strainatate 2012:

Sergiu Pasca - Marele Premiu: Cel mai bun Student Roman al Anului din Strainatate
  • Studii Postdoctorale la Universitatea Stanford, Statele Unite

Alexandra Olteanu - Studentul Roman al Anului in Europa (nivel universitar)
  • Masterat in informatica la École Polytechnique Fédérale de Lausanne, in Elvetia

Gruia Badescu - Studentul Roman al Anului in Europa (nivel post-universitar)
  • Doctorand la Universitatea Cambridge, Anglia

Irina Armean - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Doctorand la Universitatea din Cambridge, Anglia

Maria Secrier - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Doctorand in bioinformatica la Laboratorul European de Biologie Moleculara Jacobs University Bremen, Germania

Horia Stefan Mania - Studentul Roman al Anului in America de Nord (nivel universitar)
  • Student la matematica la Universitatea Princeton, Statele Unite    

Paul Bogdan - Studentul Roman al Anului in America de Nord (nivel post-universitar)
  • Doctorat in Inginerie electrica si Calculatoare la Carnegie Mellon University, Pittsburgh

Adrian Albert - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Student la Jacobs University Bremen, Germania

Irina Calciu - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Studenta in Informatica la Brown University, Statele Unite

Calin Ciprian Andrei - Studentul Roman al Anului pe Alte Continente
  • Doctorand la China Academy of Art, China

Alexandru Calin - Studentul Anului in Romania
  • Student la Medicina, Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila", Bucuresti

Luisa Georgiana Baca - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Studenta la Medicina, Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila", Bucuresti

Andreea Serban - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Studenta in Stiinte Medicale la Universitatea Descartes, Paris

Paula Onet - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Masteranda la Centrul de Excelenta in Studiul Imaginii (CESI), Bucuresti

Oana Pascu - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Masterat Ersmus la Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias, Portugalia

Maria Nitulescu - Premiul Special in Arte
  • Studenta la Accademia di Belle Arti di Brera, Milano

Raymond Cinpoesu - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Student la Royal Academy of Music, Anglia

Vlad Crosman - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Dublu-licentiat in canto clasic si regie de opera, la Academia de Muzica Gheroghe Dima din Cluj – Napoca

Îți mai recomandăm:

In fiecare an, la Gala Studentilor Romani din Strainatate sunt premiati cei mai buni dintre cei care se inscriu in competitia pentru excelenta academica si sunt asteptati peste 600 de studenti si absolventi romani de peste hotare, precum si tineri liceeni si studenti care intentioneaza sa urmeze un parcurs universitar in strainatate. Citește mai mult

* * *

Strângerea pumnului drept, în mod repetat, stimulează memoria şi poate să îi ajute pe oameni să reţină mai uşor anumite informaţii, afirmă cercetătorii americani. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe