Asociatia pentru studentii de la Comunicare si Relatii Publice Iasi
(PRIME Iasi)

Principalele obiective sunt: a) sa ofere studentilor din domeniul Comunicarii si Relatiilor Publice posibilitati de implicare activa in organizatie sau in diverse activitati organizate de PRIME; b) sa organizeze activitati adresate studentilor din domeniul Comunicarii si Relatiilor Publice, utile in dezvoltarea profesionala si personala; c) sa creeze un cadru de colaborare intre mediul academic, studenti si mediul de afaceri de profil; d) sa creeze un cadru de colaborare intre studentii din domeniul Comunicarii si Relatiilor Publice din Iasi si cei din alte centre universitare.

BOARD

CONTACT

email

PRIME IASI » PRIME Iasi
 
Centrul de cariera al Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" lucreaza zilnic cu studenti si absolventi in vederea clarificarii aspiratiilor acestora in ceea ce priveste viitoarea lor cariera. In acest context, este util sa aducem in discutie o dilema cu care se confrunta multi tineri cand pasesc intr-o noua etapa a vietii lor, studentia. Bobocii sunt intampinati de reprezentanti ai asociatiilor studentesti care recruteaza voluntari. Acesta este momentul cand tanarul se intreaba ce ar fi mai bine pentru el: sa faca voluntariat sau sa isi gaseasca un job ce-i va aduce un venit suplimentar?

Pentru a vedea parerea unei persoane care a avut de ales intre aceste doua optiuni, am decis sa-l intrebam pe Bogdan Bisca, student la Comunicare si Relatii Publice si totodata presedinte al asociatiei studentesti PRIME Iasi.

Îți mai recomandăm:

Te-ai lovit de foarte multe ori de "zidul experienţei". Te-ai întrebat când vor înţelege angajatorii că la 20 şi ceva de ani nu ai cum să oferi cât de multe par ei să ceară. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!


PRIME România pornește înscrierile pentru cea de-a 14-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare (CNSC). Evenimentul abordează tema The Clickbait Era și are loc în perioada 6-7 aprilie 2017, la fosta Universitate a Europei de Sud-Est Lumina, actualul Liceu Teoretic Internațional de Informatică Colentina (Șoseaua Colentina, 64b). Pentru informații suplimentare referitoare la CNSC, accesați website-ul cnsc.primeromania.ro

Congresul se bazează pe un ansamblu de conferințe care prezintă informații fundamentale despre Era Clickbait. Aceste conferințe se vor îmbina cu o serie de studii de caz specifice, care vor demonstra planurile de lucru realizate și aplicate de anumite branduri sau companii.



Workshopurile tematice, un alt element prezent în cadrul evenimentului, vor facilita tranziția de la teoria Erei Clickbait la practica acesteia.

Tema de anul acesta prezintă tehnicile și strategiile utilizate de branduri pentru a atrage atenția publicului lor țintă. Conceptul de clickbait este reprezentat simplu, printr-un titlu atrăgător atașat unui hyperlink care ascunde un site cu informație mai puțin interesantă decât titlul respectiv. Strategia urmărește să atragă cât mai mult atenția asupra conținutului irelevant din mediul online, ignorat în primă instanță de către utilizatorii de internet. În Era Clickbait, ne mai lovim și de conceptul de newsjacking, care presupune alinierea unui brand cu un eveniment curent, cu scopul de a atrage atenția prin media și de a crește vizibilitatea acestuia, dar și de fotografie comercială și design grafic.

Prima conferință, Why do we click?, se va desfășura pe 6 aprilie, începând cu ora 10:00 și va cuprinde noțiuni generale referitoare la Clickbait, precum definiția conceptului, apariția, evoluția și importanța acestuia. De asemenea, vor fi prezentate atât strategiile utilizate pe rețelele sociale, cât și avantajele și dezavantajele utilizării acestei tehnici de atragere a consumatorilor.

Ziua întâi va continua cu cea de-a doua conferință, Stealing the spotlight, care va avea loc de la ora 13:15. Prin intermediul ei, se va defini și analiza conceptul de newsjacking, se va prezenta contextul apariției acestuia, dar și importanța și efectele utilizării acestei tehnici în mediul online.

Cea de-a doua zi CNSC va debuta la ora 10:00, prin conferința Photography is truth. Or not?, care va expune pe larg conceptul de fotografie comercială și design grafic. Elementele implicate în procesul de transformare a realului în comercial, importanța deosebită a vizualului în scopul creșterii vânzărilor, dar și necesitatea utilizării anumitor programe de editare și retușare a imaginilor, sunt doar câteva dintre punctele de discuție ale acestei conferințe.

CNSC-ul se va încheia cu Behind the scenes, cea de-a patra și ultima conferință care va sublinia secretele și curiozitățile din spatele unui aparat de fotografiat. Conceptul de food styling va fi și el ilustrat tot în cadrul acestei conferințe. Se vor dezbate subiecte precum: importanța editării fotografiilor, trenduri, dar și relevanța utilizării metodei de food styling în Era Clickbait.

De-a lungul celor două zile de Congres, se vor desfășura workshopuri simultane, susținute de către agenții de publicitate și companii, între orele 16:00-18:00. Participanții care aleg să se înscrie vor învăța să aplice toate cunoștințele acumulate în urma conferințelor și studiilor de caz. Workshopurile sunt o componentă esențială a CNSC-ului, întrucât acestea oferă participanților șansa de a realiza campanii interesante, sub coordonarea unor profesioniști.

În plus, la finalul fiecărei conferințe, studenții își pot clarifica eventuale nelămuriri, în cadrul sesiunilor de întrebări și răspunsuri. Cei mai curioși vor fi de asemea premiați și vor avea șansa să afle detalii suplimentare, dacă adresează întrebări.

Persoanele interesate se pot înscrie pe site-ul www.cnsc.primeromania.ro, la secțiunea Înscrieri, sau la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare percepută este de 30 RON pentru conferințe și studii de caz, iar pachetul complet, care include și un workshop, este de 35 de RON. Taxa include accesul la gustările din pauze, indiferent de pachetul ales.


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. Citește mai mult

* * *

Primul lucru: fă curat în camera ta! Ai putea fi tentat să îţi faci curat în cameră ori la două dimineaţa, când tu ar trebui să te odineşti, ori atunci când trebuie să înveţi. Învață acum cum să înveți!


Concursul din cadrul Galei Studenţilor Români din Străinătate aduce în prim planul societăţii româneşti o serie de tineri români cu rezultate academice şi extra-curiculare de excepţie.

La cele şapte categorii de anul acesta, s-au înscris peste 150 de studenţi români din toate colţurile lumii. Concurenţii provin de la unviersităţi de prestigiu internaţional, precum University College Berkeley, Yale University, University of Cambridge, Imperial College London, dar nu numai.


Selecţia finală va fi realizată de către Marele Juriu: Academician Prof. Dr. Ionel Valentin Vlad, Academician Prof. Dr. Solomon Marcus, Academician Prof. Dr. Cristian Hera, Prof. H.C. Dr. Ing. Cicerone Rotaru, Horaţiu Malaele şi Dr. Călin Ciofu.


Îți mai recomandăm:

Liga studenţilor români din străinătate (LSRS) organizează întâlniri cu elevii din mai multe licee din ţară pentru a le oferi informaţiile necesare celor interesaţi să studieze în afara ţării. Citește mai mult

* * *

Acum te întrebi la ce mă refer în titlu. Eu mă refer la nopțile albe dinaintea predării unui proiect. Mai demult credeam că nimeni nu face asta, că nu aș putea să lucrez noaptea, dar studenția m-a convins că atunci când trebuie să fii productiv. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe