Asociatia pentru studentii de la Comunicare si Relatii Publice Iasi
(PRIME Iasi)

Principalele obiective sunt: a) sa ofere studentilor din domeniul Comunicarii si Relatiilor Publice posibilitati de implicare activa in organizatie sau in diverse activitati organizate de PRIME; b) sa organizeze activitati adresate studentilor din domeniul Comunicarii si Relatiilor Publice, utile in dezvoltarea profesionala si personala; c) sa creeze un cadru de colaborare intre mediul academic, studenti si mediul de afaceri de profil; d) sa creeze un cadru de colaborare intre studentii din domeniul Comunicarii si Relatiilor Publice din Iasi si cei din alte centre universitare.

BOARD

CONTACT

email

PRIME IASI » PRIME
 
PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Sesiunea este cea mai grea perioadă din viaţa unui student. Durează cam o lună, dar acea lună pare să dureze infinit mai mult în mintea studentului stresat și panicat, asaltat de examene şi proiecte. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) vine cu primul proiect care îți oferă o experiență practică și completă de învățare a  mediului online.

Bloggle se află la cea de-a doua ediție, care urmărește să reunească studenți creativi și pasionați, ce își doresc să devină un nume cunoscut în Social Media. Proiectul va avea loc în perioada 31 martie - 4 aprilie și se împarte în două etape: eveniment de două zile ce se va desfășura la Sediul Central BCR, din Piața Universității (intrarea se va face pe la Poarta 3, în baza C.I.) și 2 Open Days.  

Bloggle debutează pe 31 martie, cu evenimentul “Evoluția în Social Media”, fiind structurat în 2 părți: conferință și 2 workshop-uri.



La conferința care va începe la ora 14:00, vom asculta 4 dintre cei mai influenți oameni din Social Media ai momentului, care vor vorbi despre evoluția și parcursul lor în mediul online:

· Matei Dima (BRomania) – Owner at mateidima.com
· Cristian Florea – Owner at cristianflorea.ro
· Cristian Șimonca – Owner at bloguluotrava.ro
· Ana Morodan – Owner at anamorodan.com

În cadrul celor 2 workshopuri, studenții participanți vor învăța tehnici de editare foto și de menținere a unității brand-ului, alături de:

· Alex Damian – Editare foto, începând cu ora 17:00
· Partenerii noștri –  Unitate & Branding, începând cu ora 19:00

Proiectul continuă pe data de 1 aprilie, începând cu ora 10:30, evenimentul având următoarea structură: panel, 2 workshop-uri și un cocktail party.

La Panel, vom participa la un debate, moderat de Costin Cocioabă, pe tema “Ce caută publicul în online și care e viitorul Social Media”, în cadrul căruia vom descoperi ce presupune această industrie, care sunt tendințele actuale și ce rezervă viitorul pentru lumea virtuală, împreună cu:

· Matei Psatta – Head of Marketing at VOLA.ro
· Costin Cocioabă – Owner at refresh.ro & costin.ro
· Cristina Bazavan – Owner at bazavan.ro
· Ionuț Bunescu – Owner at bunescu.ro
· Gabriel Trăistaru - Digital Marketing and Communication Coordinator at EY

În cadrul celor 2 workshopuri ce se vor desfășura ulterior, studenții participanți vor afla cum să își creeze un brand personal în mediul online și cum să se promoveze pe rețele sociale, astfel încât să mențină o unitate a imaginii lor. Specialiștii care vor oferi tips & tricks sunt:

· Dragoș Smeu – SEO & Promovare, începând cu ora 14:00
· Paul Olteanu – Branding Persoanl, începând cu ora 16:00

Ziua se va încheia cu un Cocktail Party, desfășurat între orele 19:00-21:00, la A3. Petrecerea are ca scop networking-ul cu persoane pasionate de Social Media și împărtășirea experiențelor și cunoștințelor despre mediul online, totul într-o atmosferă relaxantă.

În urma înscrierilor, cei mai motivați studenți vor avea șansa de a participa la cele 2 Open Days, în datele de 3 și 4 aprilie, care îi vor ajuta să observe și să învețe rolul pe care îl are Social Media într-o organizație și vor primi informațiile necesare formării unei imagini asupra tehnicilor folosite în online, de la specialiști în domeniu.

Dacă te-am făcut curios și ești gata să accepți provocarea noastră, înscrie-te la eveniment pe site-ul www.bloggle.aser.ro până pe 30 martie și completează formularul de înscriere până sâmbătă, 1 aprilie și fii gata să descoperi lumea Social Media!


Îți mai recomandăm:

ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) vine cu primul proiect care îți oferă o experiență practică și completă de învățare a bloggingului. Citește mai mult

* * *

Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


Vlad Crosman: Studiez la Centre de musique baroque de Versailles, din septembrie 2011. Fac parte dintre cei 17 cantareti adulti ai ansalmblului. Spun "adulti" pentru ca exista si un ansamblu de copii.

Les chantres et le pages de Centre de musique baroque de Versailles. Aceasta este titulatura cu care ne prezentam. De fapt, prin infiintarea Centrului de muzica baroc de la Versailles, in urma cu mai bine de 20 de ani, s-a avut in vedere reinvierea ansamblului in forma lui initiala, ansamblu ce activa la Curtea regala de la Versailles.


Îți mai recomandăm:

Avand o experienta pedagogica de treizeci de ani si dorind sa o impartaseasca la scara europeana, Academia Internationala de Muzica si Dansuri Vechi din Sable (Franta), nascuta din celebrul Festival din Sable, propune pentru al patrulea an consecutiv, o sesiune de formare in Romania. Citește mai mult

* * *

1. Respiră adânc şi realizează că totul este doar în capul tău Relaxează-te înainte să te apuci de scris. Inspiră aer adânc în piept, în timp ce ai mâinile pe bancă şi corpul relaxat. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe