Asociatia pentru studentii de la Comunicare si Relatii Publice Iasi
(PRIME Iasi)

Principalele obiective sunt: a) sa ofere studentilor din domeniul Comunicarii si Relatiilor Publice posibilitati de implicare activa in organizatie sau in diverse activitati organizate de PRIME; b) sa organizeze activitati adresate studentilor din domeniul Comunicarii si Relatiilor Publice, utile in dezvoltarea profesionala si personala; c) sa creeze un cadru de colaborare intre mediul academic, studenti si mediul de afaceri de profil; d) sa creeze un cadru de colaborare intre studentii din domeniul Comunicarii si Relatiilor Publice din Iasi si cei din alte centre universitare.

BOARD

CONTACT

email

PRIME IASI » PRIME
 
PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Fiecare dintre noi are capacitatea de a invata in diferite moduri. De multe ori pe parcursul vietii am obsesrvat ca asimilam informatii noi fie prin participare activa, fie prin ascultare, fie prin privire. Învață acum cum să înveți!


Vocea studenților români dusă la nivel european


Publicat în Uniunea Studentilor Di...

Uniunea Studenților din România va facilita dialogul între studenții români și Comisia Europeană, prin intermediul procesului de Dialog Structurat cu Tinerii, implementat de Comisie la nivelul Uniunii Europene.

USR a fost selectată pentru a face parte din Grupul Național de Lucru privind Dialogul Structurat ce își va derula activitatea sub coordonarea Ministerului Tineretului și Sportului, în perioada Iulie 2014- Decembrie 2015, sub trioul Președințiilor Consiliului Europei, Italia, Letonia și Luxembourg. 


Îți mai recomandăm:

Cu peste 300 de evenimente în 18 oraşe universitare şi 20. 000 de bilete gratuite la muzee, filme, Ateneu sau spectacole de teatru, operă şi operetă, UNIFEST aduce pentru al 13-lea an consecutiv cultura, arta şi educaţia nonformală mai aproape de studenţi. Citește mai mult

* * *

Strângerea pumnului drept, în mod repetat, stimulează memoria şi poate să îi ajute pe oameni să reţină mai uşor anumite informaţii, afirmă cercetătorii americani. Învață acum cum să înveți!


In fiecare an, la Gala Studentilor Romani din Strainatate sunt premiati cei mai buni dintre cei care se inscriu in competitia pentru excelenta academica si sunt asteptati peste 600 de studenti si absolventi romani de peste hotare, precum si tineri liceeni si studenti care intentioneaza sa urmeze un parcurs universitar in strainatate. Au fost acordate si o serie de premii speciale pentru excelenta. Unul dintre acestea a ajuns la Irina Calciu.

"Sunt studenta in Informatica la Brown University. Drumul care m-a adus aici nu a fost usor, dar a fost pavat cu lectii importante despre perseverenta si motivatie. Am facut multe stagii in industrie care m-au invatat pe ce aspecte tehnice sa ma concentrez in timpul studiilor si care au mi-au oferit o directie de cercetare foarte practica. Pe parcursul anilor am inteles ca partea tehnica este importanta, insa suportul si indrumarea oamenilor care au parcurs acelasi drum este esentiala. Asa am decis sa infiintez Brown Computer Science without Borders, un grup de studenti care incearca sa ofere suport moral si lectii tehnice elevilor de liceu de la scolile publice din Providence. Entuziasmul copiilor ma motiveaza imens sa continui acest program, dar ma si inspira in propria mea cercetare. Am inteles ca pentru a schimba lumea nu e nevoie de o descoperire imensa, ci de pasi mici si siguri", a spus Irina Calciu.

Cea de-a patra editie a Galei a avut loc in data de 8 ianuarie 2013, cand s-au sarbatorit si implinirea a patru ani de la infiintarea LSRS.

LSRS promoveaza initiativa, profesionalismul si solidaritatea membrilor sai, ca reprezentanti de valoare ai Romaniei, si o atitudine pozitiva fata de perspectivele reorientarii lor spre tara. Obiectivul principal al LSRS este de a apara si promova drepturile si interesele academice, profesionale, sociale, civice si culturale ale membrilor sai, precum si de a sprijini contributia lor la dezvoltarea Romaniei. LSRS este o organizatie neguvernamentala, apolitica si echidistanta.

Urmareste Liga Studentilor Romani in Strainatate online, Blog, Facebook, Twitter, Linkedin si YouTube.

Aici inregistrarea completa a Galei.

Gala LSRS 2013: Fragmente Memorabile

Gala LSRS 2013: Finalistii

Gala LSRS 2013: Laureatii

Gala LSRS 2013: Personalitati prezente

Gala LSRS 2013: Fragmente Memorabile


***


Vezi profilele complete ale premiantilor Galei Studentilor Romani din Strainatate 2012:

Sergiu Pasca - Marele Premiu: Cel mai bun Student Roman al Anului din Strainatate
  • Studii Postdoctorale la Universitatea Stanford, Statele Unite

Alexandra Olteanu - Studentul Roman al Anului in Europa (nivel universitar)
  • Masterat in informatica la École Polytechnique Fédérale de Lausanne, in Elvetia

Gruia Badescu - Studentul Roman al Anului in Europa (nivel post-universitar)
  • Doctorand la Universitatea Cambridge, Anglia

Irina Armean - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Doctorand la Universitatea din Cambridge, Anglia

Maria Secrier - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Doctorand in bioinformatica la Laboratorul European de Biologie Moleculara Jacobs University Bremen, Germania

Horia Stefan Mania - Studentul Roman al Anului in America de Nord (nivel universitar)
  • Student la matematica la Universitatea Princeton, Statele Unite    

Paul Bogdan - Studentul Roman al Anului in America de Nord (nivel post-universitar)
  • Doctorat in Inginerie electrica si Calculatoare la Carnegie Mellon University, Pittsburgh

Adrian Albert - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Student la Jacobs University Bremen, Germania

Calin Ciprian Andrei - Studentul Roman al Anului pe Alte Continente
  • Doctorand la China Academy of Art, China

Alexandru Calin - Studentul Anului in Romania
  • Student la Medicina, Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila", Bucuresti

Luisa Georgiana Baca - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Studenta la Medicina, Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila", Bucuresti

Andrei Panaiotu - Studentul Roman Erasmus al Anului
  • Absolvent al Universitatii Vrije, Amsterdam

Andreea Serban - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Studenta in Stiinte Medicale la Universitatea Descartes, Paris

Paula Onet - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Masteranda la Centrul de Excelenta in Studiul Imaginii (CESI), Bucuresti

Oana Pascu - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Masterat Ersmus la Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias, Portugalia

Maria Nitulescu - Premiul Special in Arte
  • Studenta la Accademia di Belle Arti di Brera, Milano

Raymond Cinpoesu - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Student la Royal Academy of Music, Anglia

Vlad Crosman - Mentiune Speciala pentru Excelenta
  • Dublu-licentiat in canto clasic si regie de opera, la Academia de Muzica Gheroghe Dima din Cluj – Napoca

Îți mai recomandăm:

In fiecare an, la Gala Studentilor Romani din Strainatate sunt premiati cei mai buni dintre cei care se inscriu in competitia pentru excelenta academica si sunt asteptati peste 600 de studenti si absolventi romani de peste hotare, precum si tineri liceeni si studenti care intentioneaza sa urmeze un parcurs universitar in strainatate. Citește mai mult

* * *

Vreau să vă vorbesc puțin despre importanța admiterii, despre importanța unei baze solide cu care oricine ar trebui să înceapă o asemenea facultate. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe