Asociatia Internationala a Studentilor la Stiinte Economice si Comerciale Constanta
(AIESEC Constanta)

Ce ofera AIESEC?
a) Un loc in care sa te dezvolti primind cunostinte din traininguri pe care ulterior sa le pui in practica;
b) Pregatiri pe arii precum : Marketing, Comunicare, Management, Vanzari, Resurse Umane, Finante, si multe altele;
c) Stagii de practica internationale pe: Dezvoltare, Educatie, Management sau Tehnic;
d) Oportunitatea de a conduce: o echipa de proiect,o campanie, o initiativa un departament, organizatia la nivel local, national sau international.

BOARD

CONTACT

Campus, Corpul A, Aleea Universitatii nr.l 1, Camera P40, cod postal 900470, Constanta, email

AIESEC CONSTANTA » AIESEC Constanta
 
Într-un cadru de legendă, într-o cetate în care s-a scris istorie, la Capidava, între 20 și 21 iulie, se va desfășura cea de-a VI-a ediție a proiectului Global Village, un eveniment multicultural, ce își propune prezentarea întregii lumi într-un context autohton marcat de tradiție.

Global Village va reuni în această vară cel puțin 10 țări, din diferite colțuri ale lumii, evenimentul fiind încununat de momente artistice concepute special pentru spectatori.

Îți mai recomandăm:

Tineri din 30 de tari, reuniti la cursurile scolii internationale de vara „Bucharest Summer University 2012”, vor participa miercuri, 22 august 2012, la evenimentul Global Village, ce se va desfasura in Gradina Valorilor Romanesti din ParculCopilului din Bucuresti. Citește mai mult

* * *

Nu poți învăța bine dacă nu știi pentru ce înveți. S-a constatat că studenții care conștientizează motivele învățării învață de 5-6 ori mai bine decât ceilalți. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) vine cu primul proiect care îți oferă o experiență practică și completă de învățare a  mediului online.

Bloggle se află la cea de-a doua ediție, care urmărește să reunească studenți creativi și pasionați, ce își doresc să devină un nume cunoscut în Social Media. Proiectul va avea loc în perioada 31 martie - 4 aprilie și se împarte în două etape: eveniment de două zile ce se va desfășura la Sediul Central BCR, din Piața Universității (intrarea se va face pe la Poarta 3, în baza C.I.) și 2 Open Days.  

Bloggle debutează pe 31 martie, cu evenimentul “Evoluția în Social Media”, fiind structurat în 2 părți: conferință și 2 workshop-uri.



La conferința care va începe la ora 14:00, vom asculta 4 dintre cei mai influenți oameni din Social Media ai momentului, care vor vorbi despre evoluția și parcursul lor în mediul online:

· Matei Dima (BRomania) – Owner at mateidima.com
· Cristian Florea – Owner at cristianflorea.ro
· Cristian Șimonca – Owner at bloguluotrava.ro
· Ana Morodan – Owner at anamorodan.com

În cadrul celor 2 workshopuri, studenții participanți vor învăța tehnici de editare foto și de menținere a unității brand-ului, alături de:

· Alex Damian – Editare foto, începând cu ora 17:00
· Partenerii noștri –  Unitate & Branding, începând cu ora 19:00

Proiectul continuă pe data de 1 aprilie, începând cu ora 10:30, evenimentul având următoarea structură: panel, 2 workshop-uri și un cocktail party.

La Panel, vom participa la un debate, moderat de Costin Cocioabă, pe tema “Ce caută publicul în online și care e viitorul Social Media”, în cadrul căruia vom descoperi ce presupune această industrie, care sunt tendințele actuale și ce rezervă viitorul pentru lumea virtuală, împreună cu:

· Matei Psatta – Head of Marketing at VOLA.ro
· Costin Cocioabă – Owner at refresh.ro & costin.ro
· Cristina Bazavan – Owner at bazavan.ro
· Ionuț Bunescu – Owner at bunescu.ro
· Gabriel Trăistaru - Digital Marketing and Communication Coordinator at EY

În cadrul celor 2 workshopuri ce se vor desfășura ulterior, studenții participanți vor afla cum să își creeze un brand personal în mediul online și cum să se promoveze pe rețele sociale, astfel încât să mențină o unitate a imaginii lor. Specialiștii care vor oferi tips & tricks sunt:

· Dragoș Smeu – SEO & Promovare, începând cu ora 14:00
· Paul Olteanu – Branding Persoanl, începând cu ora 16:00

Ziua se va încheia cu un Cocktail Party, desfășurat între orele 19:00-21:00, la A3. Petrecerea are ca scop networking-ul cu persoane pasionate de Social Media și împărtășirea experiențelor și cunoștințelor despre mediul online, totul într-o atmosferă relaxantă.

În urma înscrierilor, cei mai motivați studenți vor avea șansa de a participa la cele 2 Open Days, în datele de 3 și 4 aprilie, care îi vor ajuta să observe și să învețe rolul pe care îl are Social Media într-o organizație și vor primi informațiile necesare formării unei imagini asupra tehnicilor folosite în online, de la specialiști în domeniu.

Dacă te-am făcut curios și ești gata să accepți provocarea noastră, înscrie-te la eveniment pe site-ul www.bloggle.aser.ro până pe 30 martie și completează formularul de înscriere până sâmbătă, 1 aprilie și fii gata să descoperi lumea Social Media!


Îți mai recomandăm:

ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) vine cu primul proiect care îți oferă o experiență practică și completă de învățare a bloggingului. Citește mai mult

* * *

Impartirea perioadelor de timp dedicate studiului in intervale mai scurte se pare ca ar functiona mai bine decat un maraton de invatare.  O alta strategie de invatat care s-a dovedit a fi eficienta este evaluarea periodica. Învață acum cum să înveți!


CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie


Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

The famous Nobel Prize-winning physicist Richard Feynman understood the difference between “knowing something” and “knowing the name of something,” and it’s one of the most important reasons for his success. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe