Asociatia Internationala a Studentilor la Stiinte Economice si Comerciale Bucuresti
(AIESEC Bucuresti)

Present in over 110 countries and territories and with over 60.000 members, AIESEC is the world's largest student-run organisation. Focused on providing a platform for youth leadership development, AIESEC offers young people the opportunity to be global citizens, to change the world, and to get experience and skills that matter today.

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, etaj 3, camera 41, Bucuresti, email

AIESEC BUCURESTI » AIESEC Bucuresti
 

AIESEC București oferă studenților Universității din București șansa de lua parte la un proiect de internship internațional în educație care se va desfășura în Bogota, Columbia. Internship-ul Go teach Colombia! se va desfășura în perioada august-decembrie 2014 și presupune activități de predare pentru copiii din școlile publice ale Bogotei.

Participanții la acest proiect vor avea șansa să ia contact cu o cultură diferită a lumii, să călătorească, să fie în postura unui profesor și să ajute copiii să își construiască vise și așteptări de la viață.


Îți mai recomandăm:

Tinerii din România se pot înscrie, până la 10 martie, pentru a obţine unul dintre locurile disponibile în vederea unor perioade de internship la organizaţii neguvernamentale din 16 ţări, în cadrul unui program derulat de AIESEC România. Citește mai mult

* * *

Dacă vrei să faci față mai ușor sesiunii și să fii în formă maximă la examene, susține-ți creierul și oferă-i un impuls de energie cu MemoPlus. Învață acum cum să înveți!


SMART Internships, ediția a II-a


Publicat în Iqool.ro

Liga Studenților Români din Străinătate (LSRS) anunță oficial lista instituțiilor publice în cadrul cărora tineri cu studii în străinătate se pot înscrie pentru stagii de practică pentru vara anului 2014. Perioada de înscrieri în competiția pentru aceste stagii este 25 aprilie – 25 mai 2014.

Aflat la cea de-a doua ediție, programul "SMART Internships" pune la dispoziția tinerilor cu experiență academică internațională stagii de practică în următoarele instituții publice: Administrația Prezidențială, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Ministerul Educației Naționale, Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, Ministerul pentru Societatea Informațională, Ministerul Tineretului și Sportului, Consiliul Național pentru Studierea Arhivelor Securității, Institutul European din România & Centrul Europe Direct București.


Îți mai recomandăm:

Ministerul Tineretului şi Sportului a anunţat că sunt vizate domenii precum cultură şi educaţie nonformală, participare şi voluntariat, muncă şi antreprenoriat, dar şi sport, sănătate şi recreere, scopul final fiind incluziunea socială a tinerilor. Citește mai mult

* * *

Stiloul este mai eficient decât calculatorul când este vorba de memorarea notiţelor, arată un studiu menţionat de 24heures. ch. Cercetătorii consideră că elevii şi studenţii scriu mai repede pe laptop, dar mai puţin inteligent. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) se întoarce cu cea de-a III-a ediţie a proiectului Ingenius, care urmăreşte să reunească studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate din toată ţara, pentru a le arăta ce se află dincolo de advertising, astfel încât aceştia să-şi transforme pasiunea într-o carieră.

Ingenius debutează pe 30 martie, prin conferinţa “AdverTalking”, fiind structurată în două părţi: sesiune de discursuri şi panel.

Sesiunea de discursuri este prezentată de cei mai cool publicitari ai momentului:
• Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
• Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
• Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
• Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
• Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
• Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.

Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials între specialişti în publicitate, care creează campanii chiar pentru Generaţia Millennials:
• Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
• Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
• Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
• Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.

Debate-ul va fi moderat de către Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregătit întrebări, atât specialiştilor din panel, cât şi reprezentanţilor Millennials din sală.

Întregul eveniment se va desfăşura în intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) şi va fi moderat de către Ionuţ Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranţă mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Behind the ads”, va arăta insighturile din publicitate şi ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea să vadă.

Etapa se va desfăşura în perioada 4 - 13 aprilie şi pregăteşte participanţilor experienţe practice şi interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, după un brief de creaţie oferit de Lay's.

Proiectul dă startul experienţei de învăţare pe 4 aprilie, când participanţii vor cunoaşte departamentul de Marketing şi vor afla de unde pleacă brieful către agenţie şi cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.

Data de 5 aprilie este dedicată agenţiei de publicitate, când participanţii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurată agenţia, care este legătura dintre departamente şi, nu în ultimul rând, care este atmosfera în industria de advertising.

Pe 6 aprilie, Ingenius continuă vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service şi Strategie.

Workshopurile pe Creaţie (Copywriting & Art) şi Digital se vor desfăşura pe 7 aprilie şi vor fi susţinute de către specialişti în publicitate de la McCann Erickson şi ILeo.

Ziua a V-a, şi anume 8 aprilie, este rezervată vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participanţii curioşi vor pune întrebări şi va urma un debriefing.

Continuând experienţa de învăţare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, în urma căruia participanţii vor proceda la rezolvarea briefului.

Pe 10 aprilie, studenţii vor lucra la campania de promovare Lay’s şi apoi vor avea parte de distracţie, într-un Treasure Hunt, menit să le testeze creativitatea şi energia.

Trainingul pe Social Media se va desfăşura pe 11 aprilie, urmând ca, ziua următoare, studenţii să finalizeze campania de promovare şi să pregătească susţinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.

În data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipă îşi va prezenta campania de promovare la care a lucrat în faţa unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la juraţi, urmând să fie premiată echipa câştigătoare.

Dacă ai înclinaţii, e chiar una dintre pasiunile tale şi ai vrea să ştii cum să-ţi construieşti propriul drum către advertising, aplică până pe 30 martie, AICI


Îți mai recomandăm:

Dacă ești o persoană creativă, căreia îi place advertising-ul, să lucreze în echipă și care este la curent cu toate informațiile din domeniu, atunci ai găsit locul potrivit pentru dezvoltarea ta profesională și personală. Citește mai mult

* * *

#1 Supraanalizarea MaterialuluiCând vine vorba de următorul examen, eşti acel tip de student care gândeşte prea mult? Dacă da, atunci fă o pauză. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe