Asociatia Europeana a Studentilor la Inginerie Aerospatiala
(EUROAVIA)

Asociatia Europeana a Studentilor la Inginerie Aerospatiala este o initiativa studenteasca care activeaza la nivel european si isi are radacinile in studiile aerospatiale, spatiale si domenii conexe.

Scopul activitatilor EUROAVIA este de a intari legaturile dintre studenti si industria aerospatiala, precum si de a stimula schimburile culturale intre membri. Mai mult, asociatia doreste constientizarea potentialului studentilor in domeniul aerospatial si, astfel, reprezinta acest segment la un nivel international.

DOMENIU

Inginerie

CONTACT

Str. Polizu nr. 1-5, camera A046, cod postal 78126, sector 1, Bucuresti, email

EUROAVIA » EUROAVIA
 

AEROCONFERENCE 2016, dialog între studenți și companii 

Publicat în Euroavia-bucuresti.ro

EUROAVIA București lansează primul proiect de tip dezbatere și comunicare, AEROCONFERENCE 2016, al cărui scop principal este îmbunătățirea relațiilor dintre Facultatea de Inginerie Aerospațială și companiile din industrie.

Proiectul are următoarele obiective:
• aducerea la cunoștință a relației anterior enunțate;
• menționarea problemelor referitoare la profesarea în domeniul aerospațial după finalizarea studiilor și găsirea soluțiilor acestora;
• îmbunătățirea legăturii dintre companii, facultate și studenți;
• expunerea nevoilor și cerințelor companiilor implicate.

Proiectul se divide în trei părți astfel:

Prima parte este întâlnirea oficială dintre EUROAVIA București, reprezentanți ai companiilorși reprezentanții Facutății de Inginerie Aerospațială, în care fiecare își exprimă ideile, sugestiile, nevoile referitoare la subiectele vizate.

Partea a doua are loc după prima jumătate a conferinței și presupune dezbaterea și implementarea de noi idei asupra subiectelor anterior discutate, finalizându-se cu decizii care urmează să fie puse în aplicare.

Partea a treia reprezintă întalnirea dintre EUROAVIA București și studenții Facultății de Inginerie Aerospațială, în care sunt prezentate pe scurt discuțiile și concluziile atinse. Finalizarea proiectului este reprezentată de un follow-up.

La conferință vor participa 15 dintre cele mai importante companii din industria aviației, care vor face din acest proiect un succes. Având sprijinul oferit de Fokker Engineering Romania, Turbomecanica, ROMATSA și GECI Engineering, vom face primul pas pentru alinierea planului universitar cu cerințele industriei.

Mai multe detalii despre evoluția proiectului pe site-ul EUROAVIA, Facebook EUROAVIA sau LinkedIn EUROAVIA.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în euroavia-bucuresti.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Air Navigation Convention 2014 este organizat de studentii specializarii Air Navigation din cadrul Facultatii de Inginerie Aerospatiala, Universitatea Politehnica Bucuresti. Citește mai mult

* * *

Nimic mai simplu sa punem memoria la lucru sustin specialistii. Iata cateva trucuri. Studiile arata ca dintr-un material de invatat cel mai bine se retine ceea ce este la inceput si la sfrasit. Învață acum cum să înveți!


PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Cu ritmul de viata actual, multi fie se plang de insomnie, fie chiar se lauda ca „somnul este o pierdere de timp". Tinand cont de efectele pe care le are oboseala asupra tuturor aspectelor vietii noastre, ne intrebam, firesc, „de ce dormim, de fapt?'Teorii ale somnuluiPotrivit echipei de la Laboratorul Somnului din cadrul Universitatii Harvard, sunt mai multe teorii referitoare la nevoia omului de odihna. Învață acum cum să înveți!


Asociaţia Studenţilor la Istorie "Dacia" organizează, în perioada 11-14 mai, la Facultatea de Istorie, cea de-a IX-a ediţie a Sesiunii Naţionale de Comunicări Ştiinţifice, cu tema Momente-cheie în istorie. Anul acesta ne propunem să depăşim bariera tradiţională şi să răspundem la o serie de întrebări care ne pot oferi o imagine complexă asupra momentelor-cheie din istorie. Când vorbim despre momente-cheie, ne gândim, inevitabil, la evenimente sau ani care au rămas în memoria tuturor ca puncte de cotitură ce au produs schimbări profunde.

Îți mai recomandăm:

În perioada 15-16 aprilie 2011, Universitatea din Bucureşti a organizat cea de-a XII-a ediţie a Târgului Educaţiei, primul pas spre admiterea 2011. Citește mai mult

* * *

Câte cuvinte ești capabil să citești pe minut? Majoritatea oamenilor pot citi între 150 și 300 de cuvinte/minut, cu o capacitate de asimilare de 0,3-0,4% a informației. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe