Asociatia Europeana a Studentilor la Inginerie Aerospatiala
(EUROAVIA)

Asociatia Europeana a Studentilor la Inginerie Aerospatiala este o initiativa studenteasca care activeaza la nivel european si isi are radacinile in studiile aerospatiale, spatiale si domenii conexe.

Scopul activitatilor EUROAVIA este de a intari legaturile dintre studenti si industria aerospatiala, precum si de a stimula schimburile culturale intre membri. Mai mult, asociatia doreste constientizarea potentialului studentilor in domeniul aerospatial si, astfel, reprezinta acest segment la un nivel international.

DOMENIU

Inginerie

CONTACT

Str. Polizu nr. 1-5, camera A046, cod postal 78126, sector 1, Bucuresti, email

EUROAVIA » EUROAVIA
 

AEROCONFERENCE 2016, dialog între studenți și companii 

Publicat în Euroavia-bucuresti.ro

EUROAVIA București lansează primul proiect de tip dezbatere și comunicare, AEROCONFERENCE 2016, al cărui scop principal este îmbunătățirea relațiilor dintre Facultatea de Inginerie Aerospațială și companiile din industrie.

Proiectul are următoarele obiective:
• aducerea la cunoștință a relației anterior enunțate;
• menționarea problemelor referitoare la profesarea în domeniul aerospațial după finalizarea studiilor și găsirea soluțiilor acestora;
• îmbunătățirea legăturii dintre companii, facultate și studenți;
• expunerea nevoilor și cerințelor companiilor implicate.

Proiectul se divide în trei părți astfel:

Prima parte este întâlnirea oficială dintre EUROAVIA București, reprezentanți ai companiilorși reprezentanții Facutății de Inginerie Aerospațială, în care fiecare își exprimă ideile, sugestiile, nevoile referitoare la subiectele vizate.

Partea a doua are loc după prima jumătate a conferinței și presupune dezbaterea și implementarea de noi idei asupra subiectelor anterior discutate, finalizându-se cu decizii care urmează să fie puse în aplicare.

Partea a treia reprezintă întalnirea dintre EUROAVIA București și studenții Facultății de Inginerie Aerospațială, în care sunt prezentate pe scurt discuțiile și concluziile atinse. Finalizarea proiectului este reprezentată de un follow-up.

La conferință vor participa 15 dintre cele mai importante companii din industria aviației, care vor face din acest proiect un succes. Având sprijinul oferit de Fokker Engineering Romania, Turbomecanica, ROMATSA și GECI Engineering, vom face primul pas pentru alinierea planului universitar cu cerințele industriei.

Mai multe detalii despre evoluția proiectului pe site-ul EUROAVIA, Facebook EUROAVIA sau LinkedIn EUROAVIA.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în euroavia-bucuresti.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Air Navigation Convention 2014 este organizat de studentii specializarii Air Navigation din cadrul Facultatii de Inginerie Aerospatiala, Universitatea Politehnica Bucuresti. Citește mai mult

* * *

“Studenții învață haotic” este concluzia Universității din Washington. Psihologii au ajuns la concluzia că studenții care se pregătesc pentru examene recitind cursurile și materia nu învață aproape deloc. Învață acum cum să înveți!


Pentru anul universitar 2015-2016, studenții din România își doresc să învețe în universități curate – în care faptele de corupție să nu-și găsească locul și unde termenii de „plagiat” și „șpagă” să nu fie tolerați – și bine finanțate – corespunzător cu nevoile și performanțele acestora, capabile să furnizeze servicii educaționale de calitate.

Servicii în care bursele sunt acordate într-un număr suficient și acoperă cheltuielile lunare de cazare și masă, iar laboratoarele, sălile de studiu și bibliotecile sunt dotate cu materiale didactice corespunzătoare și de actualitate.

Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR), federație națională studențească din care face parte și Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara (OSUT), la începutul noului an universitar, trage un semnal de alarmă asupra celor mai importante probleme cu care se confruntă sistemul de învățământ superior din România în acest moment: corupția și subfinanțarea.

Cazurile de corupție din universități tot mai des aduse în atenția opiniei publice, fie că e vorba de cadre didactice care primesc șpagă pentru a favoriza obținerea unor rezultate academice sau că e vorba de cazuri de lucrări sau articole plagiate de către cadre didactice sau studenți, ne îngrijorează și ne fac să solicităm sancțiuni mult mai aspre pentru cei care încalcă legislația în vigoare. Dacă pentru cazurile de luare și dare de mită autoritățile de resort acționează prompt, considerăm că e nevoie de o mai mare preocupare a instituțiilor din domeniul educației pentru a combate și sancționa fenomenul plagiatului.

Furtul intelectual nu trebuie tolerat niciun moment, iar cei care comit astfel de fapte trebuie sancționați deosebit de aspru și excluși imediat din comunitățile universitare. De asemenea, pentru combaterea actelor de corupție din universități este necesară și derularea unor campanii eficiente de prevenire și informare a tuturor actorilor din sistem, precum și de o implicare și o cooperare mai intensă între instituțiile centrale și locale din domeniul educațional.

În plus, sistemul universitar de învățământ din România se confruntă cu o rată ridicată a abandonului școlar, iar politicile de echitate și acces la studii universitare sunt insuficient implementate și promovate, studenții din medii defavorizate confruntându-se cu multe piedici în a urma un ciclu de studii universitar.

Astfel, ne așteptăm ca în această toamnă Legea Bugetului de Stat pentru anul 2016 să aducă creșteri semnificative a finanțării educației, prin respectarea articolului 8 din Legea Educației Naționale care prevede alocarea a minimum 6% din Produsul Intern Brut pentru educației și prin creșterea alocării fondurilor către capitolele bugetare deficitare din acest domeniu, reamintind faptul că investiția în educație este o investiție în viitorul României!

ANOSR și OSUT urează tuturor studenților din România un an universitar excelent, cu rezultate remarcabile, cât mai multe competențe noi dobândite și mult succes în îndeplinirea tuturor planurilor! De asemenea, le urăm tuturor cadrelor didactice mult spor în activitate și ne dorim o relație între studenți și aceștia bazată pe colaborare!


Îți mai recomandăm:

Luni, 29 septembrie, începe un nou an universitar la Universitatea de Vest din Timișoara care, din păcate, nu aduce foarte mari schimbări în ceea ce priveşte finanţarea sistemului educaţional românesc. Citește mai mult

* * *

How do I study hard (I mean 100% flat out full throttle) for 2 years without burning out and getting tired psychologically?***** This is long, but I am a teacher. Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

Primul lucru: gestionează-ţi eficient timpul. OK, ai cursurile, ai un anumit număr de zile pentru învăţat; ce faci? Fă-ţi un plan de bătaie, un program de învăţat. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe