Asociatia Europeana a Studentilor la Drept Oradea
(ELSA Oradea)

DOMENIU

Drept

CONTACT

ELSA ORADEA » ELSA Oradea
 
Studenţii membrii ELSA Oradea vor pleca la Viena și Munchen în interes de studiu. ELSA (The European Law Students Association) este o asociaţie europeană care reunește studenţi din importante centre europene universitare.

Tinerii jurişti orădeni au acum o nouă oportunitate de studiu internaţional prin deplasarea la Viena și Munchen, unde îşi vor aprofunda cunoştiinţele în domeniul lor de specialitate.

Îți mai recomandăm:

Rectorul Cornel Antal a anunţat miercuri că Senatul Universităţii Oradea a aprobat, luni, introducerea a două tipuri noi de burse pentru studenţii orădeni. Citește mai mult

* * *

Emoţiile înaintea unui examen sunt normale, însă atunci când frica şi nervozitatea devin exagerate, ele se pot transforma într-un blocaj emoţional. Învață acum cum să înveți!


ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) vine cu primul proiect care îți oferă o experiență practică și completă de învățare a bloggingului.

Bloggle se află la prima lui ediție, care urmărește să reunească studenți creativi și cu o pasiune pentru un anumit domeniu, cu scopul de a-i învăța cum să scrie și să iși dezvolte propriul blog pe tema respectivă.

Bloggle debutează pe 8 aprilie, cu evenimentul “Bloggle: take it fom here!”, fiind structurat în 3 părți: conferință, panel și 3 workshopuri în paralel.

La conferință, vom asculta 5 dintre cei mai influenți bloggeri ai momentului: 

• Răzvan Pascu – Owner at razvanpascu.ro
• Ariel Constantinof – Owner at arielu.ro
• Denisa Luntraru – Owner at dailydreamdecor.com & fashioninmyeyes.com
• Gabriela Atanasov – CEO & Founder at sweetpaprika.ro
• Alexandru Ciuca – Owner at hoinaru.ro

La Panel, vom participa la un debate pe tema “The past, the present and the future of blogging”, în cadrul căruia vom descoperi ce presupune această industrie, care a fost evoluția și care sunt noile trenduri, alături de:

• Alexandru Negrea – Owner at alexandrunegrea.ro & marketing20.ro
• Costin Cocioabă – Owner at refresh.ro & costin.ro
• Cristina Băzăvan – Owner at bazavan.ro

În cadrul celor 3 workshopuri ce se vor desfășura în paralel, studenții participanți vor afla tips & tricks, pe care le pot pune în practică în viitoarea lor carieră în domeniul bloggingului: 

• „How To: Become You”- AVON - personal branding în online
• „How To: Reaching The Perfect Audience”- AVON
• „How To: Make it worth it” - Cristian Florea

Întregul eveniment se va desfășura în intervalul 10:30 - 18:00, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) și va fi moderat de către Florin Frățilă (10Lucruri.ro), care are cu siguranță mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.

În urma înscrierilor, cei mai motivați studenți vor avea șansa de a participa la cele 2 săptămâni de învațare a bloggingului.

Etapa a II-a a proiectului, denumită “Blog’s anatomy”, are scopul de a le oferi participanților o experiență completă de învățare a noțiunilor teoretice ce stau la baza deschiderii unui blog.

Etapa se va desfașura în perioada 13 - 21 aprilie și pregătește participanților 5 traininguri interactive: 

• Scriere de articole - Cristina Băzăvan – Owner at bazavan.ro
• Estetica unui Blog - Denisa Luntraru – Owner at dailydreamdecor.com & fashioninmyeyes.com
• Editare Foto/Video - Dragos Asaftei - Owner at dragosasaftei.ro/ blogdefotografie.ro
• SEO & promovare - Dragos Smeu - Owner at smeu.ro/ Performance Manager @ Kubis Interactive
• Gândire creativă – Sergiu Bica - Copywritter & Graphic designer

În etapa a III-a a proiectului, “I believe I can blog”, care va avea loc în weekendul 23-24 aprilie, participanții se întâlnesc la un ,,maraton de scris”, unde iși exersează abilitățile învățate, primesc feedback pe ceea ce scriu și vor participa la diferite provocări.

Evenimentul de încheiere, “I know I can blog”, își propune să găsească cei mai pasionați participanți, care vor beneficia de un shadowing day în departmentul de PR al partenerului nostru, AVON.

Dacă te-am făcut curios și ești gata să accepți provocarea noastră, completează formularul de înscriere de AICI, până vineri, 8 aprilie, și fii gata să faci primii pași în blogosferă!



Îți mai recomandăm:

ASER (Asociaţia Studenţilor Economişti din România) vine cu primul proiect care îți oferă o experiență practică și completă de învățare a  mediului online. Citește mai mult

* * *

Stiloul este mai eficient decât calculatorul când este vorba de memorarea notiţelor, arată un studiu menţionat de 24heures. ch. Cercetătorii consideră că elevii şi studenţii scriu mai repede pe laptop, dar mai puţin inteligent. Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

Sesiune! Cuvântul cel mai înspăimântător pe care îl poți spune unui student. De două ori pe an, vine acea perioadă în care nu avem viață socială. Învață acum cum să înveți!