Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania
(ANOSR)

ANOSR isi propune realizarea urmatoarelor obiective: a) reprezentarea tuturor studentilor din Romania, indiferent de sex, nationalitate, religie, orientare sexuala, preferinta politica sau conditie economica, in raport cu actorii centrali din mediul educational romanesc, prin mijloace specifice: actiuni cu caracter social-sindical, educational si proiecte de tineret; (b) promovarea si apararea demnitatii si intereselor studentilor din Romania, dezvoltarea autonomiei si autodeterminarii universitare, participarea la elaborarea si imbunatatirea programei de invatamant si a legislatiei Invatamantului Superior din Romania, prin reprezentanti competenti, actionarea in apararea libertatilor democratice si drepturilor omului.

Credit foto Facebook ANOSR

BOARD

CONTACT

Calea Plevnei nr. 61, camera 12-13, codul postal 010223, Bucuresti, email

ANOSR » ANOSR
 
Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR) alături de Asociația Phoenix Timișoara anunță cu bucurie faptul că "În umbra marelui URSS", compoziție aparținând lui Nicolae Covaci, va face parte pe viitor din repertoriul formației Phoenix ca imn al ANOSR și al campaniei "6 pentru educație", desfășurată la nivel național.

Piesa este reînregistrată într-o variantă care va include un cor al studenților și va fi relansată în această formă împreună cu un videoclip ce va fi utilizat în demersurile mediatice de promovare a campaniei "6 pentru educație".




Îți mai recomandăm:

Trupa Phoenix a anunţat că sustine campania "6 pentru educaţie", iniţiată de curând de Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR) în numele studenţilor nemulţumiţi de subfinanţarea educaţiei în România, cerând alocarea celor 6% din PIB promise prin Legea Educaţiei Naţionale. Citește mai mult

* * *

Cercetările au demonstrat faptul că vocabularul este cel mai potrivit instrument pentru definirea competenţelor şi a succeselor la examene, potrivit experţilor citaţi de publicaţia "The Telegraph". Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

Iată câteva exerciții de relaxându-se exerciții pentru a te simți încrezător în ziua examenului. Cheia de contact: respirația. Majoritatea oamenilor recurg la respirația toracică, ceea ce provoacă tensiuni. Învață acum cum să înveți!


Democrația în UVT-alegeri pentru studenți reprezentanți


Publicat în Organizatia Studentilo...

Organizaţia Studenţilor din Universitatea de Vest din Timişoara (OSUT) derulează proiectul Democraţia în UVT, ediţia 2014, constând în organizarea alegerilor pentru studenţii reprezentanţi în Consiliile Facultăţilor, Senatul UVT, Consiliile Şcolilor Doctorale şi Consiliul Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD), precum şi pentru studenţii şefi de cămin. Miercuri, 5 noiembrie şi joi, 6 noiembrie, vor avea loc alegerile pentru studenţii reprezentanţi în Consiliile Facultăţilor şi Senatul UVT.

Candidații pentru funcția de șef de cămin și-au putut depune candidaturile până în data de 23 octombrie, condițiile pentru a candida fiind statutul de student al Universității de Vest din Timișoara și, desigur, apartenența la căminul pentru care și-a depus candidatura. Alegerile au avut loc în data de 27 octombrie, în holul de la parterul căminelor UVT, votul fiind deschis pentru toți locatarii unui cămin, în baza unui act de identitate sau a carnetului de student. După închiderea urnelor au fost numărate voturile și au fost anunțați șefii de cămin pentru anul universitar 2014-2015.

De asemenea, marți, 28 octombrie, a fost ultima zi de depunere a candidaturilor pentru posturile de studenţii reprezentanţi în Consiliile Facultăţilor, Senatul UVT, Consiliile Şcolilor Doctorale şi Consiliul Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD), urmând ca în 5 noiembrie să aibă loc alegerile pentru studenții consilieri și în 6 noiembrie pentru studenții senatori.

Legea Educaţiei Naţionale nr. 1/2011 prevede că 25 % din totalul membrilor senatelor universitare şi consiliilor facultăţilor sunt studenţi aleşi prin vot universal, direct şi secret de către toţi colegii lor, cadrele didactice neavând dreptul să se implice în alegerile pentru studenţii reprezentanţi. În cadrul Universității de Vest din Timișoara avem 14 studenţi reprezentanți în Senatul UVT şi 47 de studenţi consilieri în toate consiliile celor 11 facultăţi existente în Universitatea de Vest din Timișoara.

De asemenea, de-a lungul timpului, în diferite ocazii, studenții au solicitat (re)acordarea unui procent de 25 % din totalul numărului de voturi la alegerile pentru funcțiile de rector și decani ai facultăților pentru studenţi. Argumentele care îndreptățesc această practică sunt faptul că studenţii sunt parteneri cu drepturi depline în procesul educaţional şi că reprezintă peste 90 % din totalul membrilor comunităţii universitare, astfel având dreptul să participe la procesul decizional din universitate, în toate formele lui. Noi milităm în continuare ca studenţii să aibă un procent de 25 % din totalul numărului de voturi la alegerile pentru rector şi decani şi că solicităm guvernului şi Ministerului Educaţiei Naţionale introducerea acestor prevederi în Legea Educației Naționale.

Pentru a urma un proces cât mai transparent și cât mai accesibil tuturor studenților, orice student a avut dreptul să își depună CV-ul, scrisoarea de inteție și declarația de neapartenență la consiliul de conducere a unei structuri a unui partid politic pe adresa alegeri@osut.ro, până la data de 28 octombrie 2014. Criteriul de eligibilitate pentru a deveni student reprezentant este statutul de student al Universității de Vest din Timișoara, indiferent de apartentența la o organizație. Începând cu data de 29 octombrie 2014 candidații și-au început propria campanie electorală în cadrul grupului țintă vizat, respectiv în rândul colegilor de facultate.

În zilele alegerilor vor fi amenajate standuri în holul central al Universității de Vest din Timişoara, precum și în celelalte sedii ale facultăților, astfel încât să putem facilita procesul de vot. Fiecare student are dreptul de a vota un număr egal de studenți cu numărul posturilor disponibile pentru Consiliul Facultății la care studiază. În cazul alegerilor pentru studenții senatori votul este universal la nivel de universitate, fiecare student votând pentru un candidat de la fiecare facultate din cadrul universității (orice student poate alege 11 candidați, dacă sunt de la facultăți diferite).

OSUT aşteaptă cât mai mulţi studenţi la vot, care să îşi aleagă responsabil reprezentanţii în forurile decizionale ale universităţii!

„Este foarte important ca studenţii să fie reprezentanţi în TOATE forurile decizionale din universitate şi nu numai, pentru că suntem beneficiarii principali ai educaţiei şi parteneri cu drepturi depline în acest proces. Mă bucur că studenţii UVT au şansa să îşi aleagă în mod democratic reprezentanţii şi încurajez să vină la vot în număr cât mai mare. De asemenea, sper ca în curând să redobândim dreptul de a avea 25 % din numărul total de voturi în alegerea rectorului şi, de ce nu?, a decanilor facultăţilor şi somăm Ministerul Educaţiei Naţionale să realoce acest drept al studenţilor. Studenţii trebuie să aibă un cuvânt foarte important de spus în procesul decizional din universităţi pentru că sunt direct afectaţi de fiecare hotărâre” - Vlad D. Cherecheş, preşedinte OSUT

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Publicat în Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest din Timsoara.


Îți mai recomandăm:

Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara - OSUT desfasoara in perioada 31 octombrie – 1 noiembrie alegerile pentru studentii reprezentanti in Consiliile Facultatilor, Senatul UVT, Consiliile Scolilor Doctorale si CSUD prin proiectul Democratia in UVT. Citește mai mult

* * *

Iată căteva mici ponturi legate de modul în care poți să iei notițe într-un mod inteligent în timpul unui curs. S-ar putea, în primă fază, să te panichezi, să te pierzi, să ai impresia că nu vei putea ajunge niciodată să ții pasul cu ceea ce spune profesorul și asta pentru că profesorul universitar vorbește, prezintă, povestește, dar nu dictează. Învață acum cum să înveți!