Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania
(ANOSR)

ANOSR isi propune realizarea urmatoarelor obiective: a) reprezentarea tuturor studentilor din Romania, indiferent de sex, nationalitate, religie, orientare sexuala, preferinta politica sau conditie economica, in raport cu actorii centrali din mediul educational romanesc, prin mijloace specifice: actiuni cu caracter social-sindical, educational si proiecte de tineret; (b) promovarea si apararea demnitatii si intereselor studentilor din Romania, dezvoltarea autonomiei si autodeterminarii universitare, participarea la elaborarea si imbunatatirea programei de invatamant si a legislatiei Invatamantului Superior din Romania, prin reprezentanti competenti, actionarea in apararea libertatilor democratice si drepturilor omului.

Credit foto Facebook ANOSR

BOARD

CONTACT

Calea Plevnei nr. 61, camera 12-13, codul postal 010223, Bucuresti, email

ANOSR » ANOSR
 
Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR) alături de Asociația Phoenix Timișoara anunță cu bucurie faptul că "În umbra marelui URSS", compoziție aparținând lui Nicolae Covaci, va face parte pe viitor din repertoriul formației Phoenix ca imn al ANOSR și al campaniei "6 pentru educație", desfășurată la nivel național.

Piesa este reînregistrată într-o variantă care va include un cor al studenților și va fi relansată în această formă împreună cu un videoclip ce va fi utilizat în demersurile mediatice de promovare a campaniei "6 pentru educație".




Îți mai recomandăm:

Trupa Phoenix a anunţat că sustine campania "6 pentru educaţie", iniţiată de curând de Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR) în numele studenţilor nemulţumiţi de subfinanţarea educaţiei în România, cerând alocarea celor 6% din PIB promise prin Legea Educaţiei Naţionale. Citește mai mult

* * *

1. Fotoliu de mesaj.  Cu siguranta stii acele fotolii de masaj pe care le gasesti in orice mall care se respecta. 2. Inot. Nici un alt sport nu iti pune in miscare muschii asa cum o face inotul. Învață acum cum să înveți!


Dream Big 2015 – Dream. Connect. Upgrade.


Publicat în Dreambig.aser

Asociatia Studentilor Economisti din Romania - ASER deruleaza incepand cu luna februarie proiectul Dream Big, aflat anul acesta la cea de a V-a editie. Dream Big este un proiect destinat studentilor ambitiosi din ASE, SNSPA si Universitatea Bucuresti, ce au un vis indraznet pe baza caruia au conturat un plan de carieră pe care vor sa il duca pe culmi cat mai inalte. Scopul proiectului este de a le oferi participantilor cadrul oportun pentru parcurgerea primilor pasi in vederea realizarii visurilor lor, sub indrumarea unor oameni de succes.

Prima oprire este conferinta motivationala de tip TED-Talks „Pasiunea, noua mea cariera”, unde participantii vor asculta povestile unor oameni electrizanti, care iubesc ceea ce fac. Wargha Enayati, Dragos Anastasiu, Dragos Nicolaescu, Cristian Hossu si Monica Dobroiu  vor dezvalui  momentul „A-HA!”, care le-a transformat pasiunea intr-o cariera de succes, dar si partile buclucase, care au reprezentat provocarile de depasit. Conferinta va avea loc joi, 27 februarie 2015, la ora 15:30 in sala 0602 a cladirii Ion N. Angelescu din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti.

Aventurosii se opresc dupa aceea pe 4 martie, la Coffee Talk-uri, unde vor interactiona cu viitorii coachi Mihaela Feodorof, Dan Berteanu, Andrei Rosu, Wargha Enayati, Melania Medeleanu, Anne Plesuvescu, Adelina Badea, Ana Silivas, Mihai Zant, Alexandru Molea, Anda Luiza Stefan, Anca Petrescu, Adrian Miu, Robert Blaga.

Urmatoarea etapa pe care o vor strabate participantii va avea loc in perioada 9-18 martie si va fi constituita dintr-o sesiune de traininguri ce ii vor ajuta in dezvoltarea personala si in transformarea visului lor intr-o viitoare cariera. Astfel, Paul Olteanu, Anne Plesuvescu, Dan Berteanu, Monica Dobroiu si Romeo Cretu  ne vor decodifica tainele brandingului personal, ale inteligentei emotionale, ale leadershipului personal, ale time managementului, dar si ale managementului schimbarii.

Pe 20 si 23 martie, participantii isi vor defini idealurile si pasiunile, in cadrul workshop-ului sustinut de catre Dragos Nicolaescu „Cum sa iti gasesti pasiunile si sa traiesti toata viata facand ceea ce iti place” si isi vor stabili obiective clare prin care se vor ghida in drumul lor spre success in workshop-ul „Misiune, Viziune, Valori si Obiective Personale” din data de 24 martie.

In data de 26 martie, obiectivele stabilite vor fi supuse unei analize prin tehnica Disney, aceasta fiind o metoda de analiza complexa a obiectivelor setate si a ideilor ce urmeaza a fi implementate. Maniera in care o face permite amplificarea punctelor forte si identificarea mecanismelor de diminuare a riscurilor.

Proiectul  se finalizeaza cu o perioada de coaching one-to-one, care consta in minim opt intalniri ce se vor desfasura pe parcursul a doua luni de zile, incepand cu 27 martie 2015, unde participantul va invata din experienta coach-ului si se vor fundamenta elemente de hard skill si soft skill. De aceasta etapa vor beneficia 14 dintre cei mai implicati participanti. Ceilalti 11 vor avea ocazia sa participe la coaching de grup - sesiuni de dezvoltare personala sustinute de catre Anda Luiza Stefan.

Studentii vor avea ocazia sa faca parte din Comunitatea Dream Big, unde se vor alatura participantilor editiei trecute, pentru a fi asigurata continuitatea proiectului.

Inscrie-te pe dreambig.aser.ro pana pe 27 februarie!

Mai multe informatii pe dreambig.aser.ro sau pe pagina de Facebook a evenimentului



Îți mai recomandăm:

Începând cu data de 10 martie 2016, ASER - Asociația Studenților Economiști din România - organizează cea de-a VI-a ediție a proiectului Dream Big. Citește mai mult

* * *

Acum te întrebi la ce mă refer în titlu. Eu mă refer la nopțile albe dinaintea predării unui proiect. Mai demult credeam că nimeni nu face asta, că nu aș putea să lucrez noaptea, dar studenția m-a convins că atunci când trebuie să fii productiv. Învață acum cum să înveți!


PRint, the image is the message


Publicat în Prime-romania.ro

PRIME România vă invită la cea de-a cincea ediție a evenimentului PRint: "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist", care va avea loc pe 29 și 30 martie, începând cu ora 11:00, în Laboratorul de Informatică al Universității Titu Maiorescu (Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4 - Corp M).

Ediția de anul acesta cu tema "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist" își propune să-i aducă pe studenții pasionați de publicitate și grafică digitală alaturi de Laurențiu Stere, Senior Art Director la SeniorHyper, cunoscut pentru campaniile "Americanul", "Românii sunt deștepți" pentru ROM Autentic, și "Orange orchestra" pentru Orange, toate premiate la festivalurile internaționale de publicitate.

Evenimentul se va desfășura pe parcursul a două zile, timp de șase ore pe zi. În data de 29 martie se va ține o conferință în cadrul căreia se vor discuta noile tendințe din grafica publicitară. În cea de-a doua zi va avea loc un workshop dedicat participanților care doresc să pună în practică cunoștințele dobândite în ziua anterioară, cu ajutorul aplicațiilor de grafică digitală.

PRint este un eveniment menit să vină în ajutorul studenților talentați din domeniul comunicării și publicității, care observă cât de importantă este partea vizuală pentru poziționarea unui brand în mintea consumatorilor.

Printre subiectele care vor fi abordate se numără: comparația dintre designul plat și cel realist, minimalismul în grafica publicitară, apariția și relansarea stilului plat, rebrandingul și orientarea către vizual.

Participanții vor avea ocazia să asimileze cunoștințe noi în materie de grafică digitală și vor învăța cum să le transpună în practică. Creativitatea și talentul lor vor fi puse la încercare în cadrul workshop-ului, unde vor primi un brief pentru un client real.

În urma workshop-ului cei mai talentați cinci participanți vor fi desemnați câștigători. Avantaj Counsulting și Brandbuilders îi vor premia pe măsura efortului și creativității lor.

Pentru a participa la eveniment, trebuie trimis un e-mail cu numele complet, facultatea și numărul de telefon la adresa print@primeromania.ro, împreună cu rezolvarea brief-ului de mai jos.

Alege logo-ul tău favorit (al unui produs, companie sau serviciu) și reinterpretează-l într-o manieră proprie. Logo-ul trebuie să fie în format .png și să aibă minimum 300x300.


Îți mai recomandăm:

Tinerii și specialiștii discută despre noile oportunități și tendințe la European Digital Youth Summit (EDYS). Pentru a răspunde provocărilor erei digitale, în care noile tehnologii redefinesc viața profesională, educațională și timpul liber al tinerilor, iar competențele IT reprezintă noua alfabetizare, GEYC organizează European Digital Youth Summit (EDYS). Citește mai mult

* * *

Ce faci în “Ultima noapte” înainte de examen? Mai jos 40 de trucuri ca să înveţi mai eficient atunci când numai de asta nu îţi arde. Unele serioase, altele haioase. Învață acum cum să înveți!